Kızlık zarımı diktirebilir miyim?

önceden cıktığım biri vardı 5 sene bi ilişkmiz vardı evlenmeyi düsünüyorduk beni aldattığını öğrendim beraberde olmustuk kızlık zarımı diktirmeyi düsünüyorum özel de ne kadar oluyor nasıl hallde bilirim bana yardım edin :((

Güncellemeler:
arkadaslar herkes dört dörtlük değildir nisanlıydık sonucta eminnimki bu konuda yanlız değilim beni anlamanızı bekliyorum tepkilerinizi anlıyorum yardım istiyorum sadece insan olarak anlayoın beni ...

0|0
7|21

En İyi Erkek Görüşü

  • senin vidanın, imanın yırtılmış, kendine ve ailene saygın kalmamış. diktirsen ne yarar. insanları kandırmaya bir ömrü paylaşacağın yoldaşını kandırmaya utanmıyormusun. gerçi utanacak halin olsa bu duruma düşmezdin.

    bekaret zarı sizlere özel olduğunuz için allah bir nişan olarak verdi. sizleri cinel obje olarak kullanılıp atılmayasınız diye özel yarattı. ama allahın size gösterdiği bu değeri bu özeni siz kendinize gösteremiyorsunuz. sizi sadece hayatınızı paylaşacağınız insana ait olmak üzere paylaşılamaz olarak yarattı. sizi kimse paylaşmamalı o kadar basit olmamalıydınız.

    allah ıslah etsin. aslında bu teknolojiyi ortadan kaldırmak lazım.

    önce miktir sonra diktir. böyle bir sahtekarlık olamaz

    4|2
    0|1
    • ya ordan basıt gozukuyor demı bu hıc karsındakıne suc bulmayın onda sonucta bellı olucak bse yok ama olsun haklısınız sız ne dımkı

    • kızım evledım kişi kendinden sorumludur. sen kendi şahsiyetini onurunu düşüneceksin. ayrıca o pislik herifi ben onaylamıyorum ki. şerefli adam olsa yapmaz böyle şey. ama burada madur olan sensin. dere görmeden paça sıvanmaz. gerdeğe giresiye kadar hiç kimse ile ilişkiye girilmez. ananın babanın bunca yılki emeğini 5 dk lık hevese heba ettin. allah isiz özel yaratmış özel görmüş. herkes tarafından paylaşılabilir cinsel meteryal olmayın diye bekaret nişanı vermiş. ama sen özel oluşunu bilmemişsin

Erkekler Ne Diyor 20

  • Kizlık zarını diktirmek için şunlar gerekir:

    1. Doktor: Her doktor yapmaz. Çünkü yasadışıdır.

    2. Bol para: Yasadışı olduğunu söylemiştim, değil mi? Pahalıdır.

    3. Mide: Bir ömür boyu aynı yatakta yatacağın, hastalığı, sağlığı herşeyi paylaşacağın bir insanın gözünün içine baka baka yalan söylemek için dayanıklı bir miden olması lazım.

    2|6
    0|1
    • midem iyidir dayanıklı şu an saol fikirlerin icin

  • bir jinekoloğa gidip ayrıntıları öğrenebilirsin. bin lirayı aşmaz diye düşünüyorum. ayrıca birde psikologa gidip psikologdan da destek almalısın. bundan sonraki hayatın için neyin doğru neyin yanlış olduğuna sen karar vereceksin. bu kararları verirken donanımlı olmazsan kaygılar ve pişmanlıklar içinde kaybolabilirsin.

    2|0
    0|0
  • Evlenmeden 1-2 gün önce olmalı işlem ama sahtekârlık iyi bir şey değil. Eğer gerçekten seviyorsa evleneceğin kişi kabul eder. Zar dikilmiyor. Sadece vajina girişine 3-4 santim içeriden karşılıklı vajina duvarlarına dikiş atılıyor. İlişki sırasında penis bu dikişi zorlayarak vajina duvarlarını kanatıyor. Ama aslında bunu da anlamanın bir yolu var erkekler açısından ama söylemem :)

    2|0
    0|1
  • oglum getir ordan iğne ipliği.

    1|1
    1|2
    • dikermisin samalamayın hatasız< kul olmaz

    • Hepsini Göster
    • ciddimisin

    • tıp da şaka olur mu hiç hipokrat yemini etmeden gel yapayım.

  • yap yap sindiremedim sonra geç bu işleri kızım yaaa nasıp yaparken hiç günahını düşünmedin bari evlencegen adama adam gibi söle yaptıgını daha evlenmeden yalana başvurma , ben olsa cinsel ilişkiye girdiginden ziyade benim gözüme baka baka yalan söylemesine kızarım hatta bitiririm evliligi...

    2|0
    0|1
    • haklısın karsımdaknin kobul etmiyeceğinden ve duyulmasın dan cekiniyorum

    • orası ona kalmış sen dogruyu söle bilsin sonradan başkasından ögrenmesinden daha iyi

  • Bırak tatava yapanları. Çoğu dikilmiş kızlarla evlenecekler. Yada gerçekte böyle düşünmeseler bile düşene tekme vurma politikası bu.

    Kızlık zarı dikimi evlendiğinde gerdeğe girmeden max 2 gün içerisinde yaptırman gereken bi operasyon. Özel polikliniklerde jinekologlar çok pahalı olmayan ücretlerle gerçekleştiriyorlar bu operasyonu.Kızlık zarı dikiminde o zar dikilmeyecek. sadece zar denilen berk dokunun üstüne birkaç dikiş atılacak. İlişki esnasında o dikişler patlayacak ve kan akacak. Eşin seni kız sanacak.

    Biraz canın acıyacak.

    Yazmış olduğum yoruma - verenler sağolun! Keşke kim olduğunuzu görebilsemde sonradan farklı bi yerde sizleri atıp tutarken gördüğümde cevabı yapıştırabilsem.

    0|0
    1|0
  • Yapacağın çok basit bir şey var.

    Evleneceğin kişiye söyle. Gerçekten seviyorsa kabul eder ve mutlu olursunuz.

    Seni değil bekaretini seviyorsa zaten o evlilik yürümez. Merak etme. Bekaretin 1 günlük ömrü vardır.

    1|1
    1|0
    • sonucundan korktugum ıcın sonucta ben karsıma cıkan ınsana asla yalan soylemeyı ıstemem ama bn onu kabul edebılırım gelmek ıstıo gerı ama yaptıklarını nasıl sındıreblırım

  • hadi diyelim 3 senede defalarca birlikte oldunuz ayip günah değil mi evleniceğin erkeğe bunu saklıyorsun adam gibi söyle bir hata olduysa bilmem neyse artık yada mertçe ben bu halti yedim de sonra çıkar ortaya görürsün

    1|2
    0|1
    • benımde bu zoruma gıdıyor evlenıcektık ama kabul edemedıgım seyler yaptı nasıl sındırebılırım

    • O seni aldattı ve ayrıldın. Sen de şimdi başkasını aldatacaksın.

      Diyelim ki sen ayrılmakla haklısın; iyi yapmışsın. Peki sonraki kandıracağın adamın suçu-günahı ne ?!


      Ahmet seni aldatmış, sen de Mehmet'i aldatmış olacaksın. Olay bundan ibaret. Ve senin madur olman, Mehmet'i kandırmış olduğun gerçeğini ortadan kaldırmayacak.


      Allah yardımcın olsun...

  • iğne iplik senden olursa daha ucuza gelır

    3|2
    0|1
  • Senı anladım ama sevgılın olunca yenı yaad eclenınce ona gerçegı solemelısın bence dıktırmen bir şeyı değiştirmez ınsan once aklını ve yuregını dıktırmelı heer zaman dedıgım gıbı hatasız kul olmaz bundan sonra ınş ıyı bır şeyler olur hayatında ne dıyım

    0|1
    0|0
    • bnde o yuzden solerım dıorum seven zaten kabul eder dı ıstemezdım buna onu yasatmayı ama bı zar tutmuoyor bızı kendısıde bı kızla grmıstır ılıskıye bılmıorum ya

    • Evet anlaşılan mantıgın çalışmaya gozlerın bazı şeylerı gormeye başlamış tebrıkler :=) keşke hıç olmasaydı

  • Utanman yokmu senin?

    2|3
    1|2
    • siz yaparken iyi oluyor

    • Yaptığın için değil.Allah senin gibilerden korusun bizi.Madem bi boku yedin arkasında dur başkalarını kandırmak için neler yapıyorsun ayıp.

  • sonrada namus dersiniz onur dersiniz

    0|0
    0|0
  • 200 tl den basliyo 500 ile 750 civarina normal olarak yaptiriyorsunuz

    0|0
    0|0
  • Allah yardmıcın olsun...

    0|1
    0|0
  • ekle beni özelden yaz

    0|0
    0|1
  • diktirmekle ugrasama evlenecegn kişiye söle yeter

    0|0
    0|0
    • zaten bı kere olmus bse bu

    • Hepsini Göster
    • pekı agar oldu bu cevaplar baya ama neyse sagol yınede

    • canım diktrdn sonra öğrendi bence tepkisi daha agar olur

  • valla yardım ederdim bir bilgim olsa ama yaptığın ne kadar doğru işte bizim ahlak anlayışımız kızları bu halde bırakıyoruz ve onlardan da bekaret istiyoruz onlar da hem birlikte oluyor ısrarlarımıza dayanamıyorlar çünki onlarınca canı var ama zarar ı da onlar çekiyor ne yapsın bu kız ama ruhunu nasıl tamir edecek sin o yalanı nasıl sindireceksin içine birde o var

    1|0
    0|1
  • Fiyat, doktorla anlaşmana bağlı. Aslında çok basit ve maliyeti düşük bir operasyondur.

    Değişken fiyatlı olmakla birlikte; 500 - 1500 TL arasında diktirebilirsin.

    Biz erkekler, bakire eş isterken sadece zarı delinmemiş olsun değil ki istediğimiz-beklediğimiz. "Hiç dokunulmamış" olmasını kastediyoruz.

    Hem namus sadece zarın sağlamlığı değil ki. Her neyse...

    (Diktirmeden önce bana da ver bari...)

    0|1
    1|2
    • namustan kastın senn bu kadar iste ben karsımdaki insana söylicem diyorum ailem den cekiniyorum hepsi bu namuslu insannnnnn

  • duygularına ket vurabilsen başına bunlar gelmezdi bence diktirme evleneceğin adam seni öyle kabul etsinaz haysiyetin varsa bir ömür boyu kocacanın yüzüne bakamazsın

    1|0
    1|2
    • ya baslıucam haysıyenıe ya bı soru sordum amma yaranız varmıs ustume geldınız ıcıne sıcım benmı ıstedım bole olsun anlamıyorumkı sqagol yanı

    • ben erke olduğum halde yapmıyorum bence diktirme öteki tarafı da var bu işin

  • Takipteyim... :)

    1|2
    0|1
    • ? derken

    • Öptüğüm kızlar için lazım olabilir diye, konuyu takip ediyorum; demek istedim.


      (Yaptığının çok iğrenç birşey olduğunu da ayrıca belirtmek isterim. Sonraki ilişkini ve evliliğini yalanlar üstüne kuracaksın. Seni sevdiğini söylediğinde, aslında gerçekte sana söylemiyor olacak. Çocukların annesini melek zannedecekler ama onları da kandırmış olacaksın. Hadi rezil rüsva etmemek için bu dünyada yalanlarını diktin. Ya ahirette eşin bunu öğrendiği zaman ne yapacaksın. Sen olsan seni kandıran...

    • Sen olsan seni bu şekilde kandıran birine hakkını helal eder misin?

      Bununla birlikte seni çok iyi anladığımı da bilmeni istiyorum...)


      Saygılar... sevgiler... selamlar... :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • metrelik kumaş mı lan bu

    2|5
    1|0
  • hahaha diktirsende ne işe yararki bitti artık

    0|3
    2|0
  • kızlık zarıı bu kadar kolay mı bozuluyo yaa ya da bozulunca nasıl bozulduğu anlaşılıyor bilgi alabilirmiyim

    0|0
    0|0
  • insanın başına ne geleceği belli olmuyor. Belki kendi isteğinle yaptın belki zorla oldu. nişanlı olduğun içinde güvenmiş olabilirsin yinede sana tavsiyem diktirme. yeni bir hayat kurarsın ama vicdanını asla susturamazsın o öyle bir hal alır ki içinde büyür ve sen hep mutsuz yaşarsın.Sadece kendini kandırırsın. Emin ol içinde keşkelerin çoktur ama bunlara kapılma, seni anlıyacak yargılmayacak biri çıkar karşına

    1|0
    0|1
  • allah yardımcın olsun

    0|0
    0|0
  • canım benim sıkma canını, bende aynı şeyleri yaşadım, yaşıyorumda, zar faslınıda takmıyorum. bunları hiç duşunme duygusal olarak yaralarını sarmaya çalış. o kişi bedelini er geç öder merak etme. zar olmadan da insansın, bireysin, değerlisiin. erkek sana bunu sorarsa kendide hi ç yaşamamış olmalı. sen kendini düşün sadece. sevgiler

    1|0
    0|2
    • kızlık zarıı bu kadar kolay mı bozuluyo yaa ya da bozulunca nasıl bozulduğu anlaşılıyor bilgi alabilirmiyim

    • tsk ederimmm

  • biz herşeyden mahrum kalalım yaşamıyalım sen keyfini sür diktir sonrada benimle aynı kefeye gir bakireyim de oldu başka

    6|11
    3|1
    • sende diktir

    • Hepsini Göster
    • ben mutluyum zatn eğer rahatsız olsaydım mani olan kimsem yok emin ol yapardım ama boş ve gereksizsiniz sadece

    • guzel cevap bravo

Yükleniyor...