Hamile olmak bu kadar kolay mı?

kız arkadaşımla ilişkiye girdik.ben prezervatif taktım tabiki.neyse boşaldım ama yanımda başka prezervatif yoktu ama 2.yi de istedik ben gittim yıkadım havluya sildim dışını tekrar taktım.ama bu sefer giremedim içine.kayganlığı kaybolmuştu çünkü.acaba onun üstünden vajinaya sperm bulaşıpta hamile kalma olayı olur mu ? çok mu uçuk bişey düşünüyorum ?


0|0
7|4

En İyi Kız Görüşü

  • korkutamamayın cocugu ya ısınız gucunuz alay neden dusen bırıne yardım yerıne alay edılıo anlamadım ben anlamam ama olmaz oyle sey ınsanlar senelerce ugrasıyorken senın bu sekılde olması cok zor test yaptırsın kız arkadasın

    0|0
    0|0
    • ne zaman anlaşılır bu en yakın ? test en yakın kaç günde yapılır yani ? bişey var gibi adı ne olcak yapmasaydın falan falan.bunları yazacağına hiç yazma daha iyi moral bari bozma

    • Hepsini Göster
    • aynen :) çoook teşekkür ederim dostum :)

    • rıca ederım ne demek

Kızlar Ne Diyor 6

  • yeni bi olaysa ertesi gün hapı içsin. ama yani o kadar engeli aşıp giden sperme helal olsun

    0|0
    0|0
    • 2 gün oldu olay olalı

    • Hepsini Göster
    • tamam teşekkürler :)

    • rica ederim genşler. dikkat edin böyle beyninizi kemirmeyin sonra :P

  • ne oldu kız arkadaşın hamile kaldı mı?

    0|0
    0|0
  • ola bilir. 3 saat boyunca sperim canli kalabilir ve biseyler olabilir yani koruyucu kulansin

    0|0
    0|0
    • koruyucu derken ?

    • ilac alsin edzaneden isinizi cidiye alin. iliskiye girdikden sonra kizlar acil hap ilac alabiliyorlar hamile kalmamak icin.. zararli bisey surekli alinmamasi lazim ama ise yarar

  • bu kadar paranoya yapacaktın ilişkiye girerken düşünseydin,nelerden hamile kalınıyor merak etme ders olsun bu da sana

    1|0
    0|0
  • yok hayır öyle bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • wooo, bilemedim.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Tehlikeli olabilir senin için gerçekten niye riske giriyorsunki ?

    paraya kıy 1 tane daha alsaydın .s

    0|0
    0|0
    • o anlık 1 tane vardı ya herşey ani gelişti zaten

  • 2.yide oral devam ettirseydiniz keşke .

    0|0
    0|0
  • sıldım kuruttum dyordun o zaman 2. yapmayacaktın :)) hazırlıklı geleydın ya :D Çocugun olursa adını ne koacaksın :D

    0|0
    0|0
  • kalabilir tabiki korunma sart

    0|0
    0|0
    • bundan sonra yapcak bişe var mı ? hamile olup olmadığı en erken ne zaman anlaşılır ?

Yükleniyor...