1.75 boy ve 67 kilo bir erkek için 15 cm penis boyu nasıl sizce?

Çap konusunda iyi olduğunu düşünsemde ama boy konusunda biraz kısa gibi görünüyor siz ne düşünüyosunuz?


0|0
1|9

En İyi Kız Görüşü

  • Ölçüp durmayın şu zavallıyı yeter

    0|2
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • sen 15 cm mi sorun ediyorsan japonlar cinliler napsın paşa :D

    0|2
    0|0
    • filmlerde, videolarda adamlarda neler var neler bide kendime bakıyorum hayata küsüyorum ;) :) :)

    • türk videolarıyla kendininkini kıyasla o halde :D profesyonel videolarda hersey dogru degil sesleri bile montaj

    • :) :)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 8

  • şimdi soruyu anlayamadım. neden dersen. vücut olarak beğeni konusunu merak ediyorsan boy ve kilonu bildirmen eyvallah. ama bunun yanına penis ölçüsü koyman ne mantık.
    kadınlar aletin de mi estetiğine bakıyorlar

    0|1
    0|0
    • birlikte olduğum birkaç kişi biraz küçükmüş deyince moralim bozuldu ondan takıntı yaptım :(

    • ziktiret onlar. kardeşim derinlik zaten en fazla 15-16 cm. o da acı yapar zaten. sen diyenleri boşbver. beğenmeyen gitsin eşekle yatsın.

      vajina içerisinde zevk alacakları bir sinir ağı yok. boşa ölçü sıkıntısı yapıyorsunuz. merkez klitoris. sevişmeyi öğrenin. bol sevişin. ilişki anında da sevişmeyi kesmeyin.

  • İyi kardeşim kimseyi takma gayet normal

    0|1
    0|0
  • Turk kızlarına fazla bile onlar hep ister 20 25 olsun der 13-14 ten fazlasını alamazlar. Canları yanar o 20 25 diyenldrin buyuk bir kısmıda bakiredir daha görmemiştir ama ister yani insanoğlunun sınırı yok ki.

    0|1
    0|0
  • Spor yap göbek varsa erit biraz. benim 16.5 cm 4.5 çap yağ sıfır sıkıntı yok

    0|0
    0|0
  • Dostum formüla-1 yarışı izleyip elindeki doğana bakıyorsun. Yapma bunu. Onlar standart dışı olduğu için filmde oynuyorlar. Sen anormal değilsin. Ve unutma 12 cm ile bile partnerine hiç unutmayacağı zevkler yaşatabilirsin.

    0|1
    0|0
  • çok büyük

    0|1
    0|0
  • Demekki spor falan yapsam epey uzucak benimki :D 17 cm ama boyum senle aynı.. Hocam dert etmeyin ya sıkıntı yok o boyutta, gayet normal

    0|1
    0|0
  • bir bitmediniz ag

    0|0
    0|1
Yükleniyor...