Çok kötüyüüüüm :(((((((?

Eşim dün gece bana çocuk istemediğini olursa hoş karşılayamayacağını söyledi ve ben bu sabah hamile olduğumu öğrendim.. Napıcam,?


0|0
4|27

En İyi Erkek Görüşü

  • buyuk konuştun allah verdı de.. oyle dusunuyorsa bunu basta soylemelı ve anlaşmalıydınız bu konuda.. sonradan ıcat çıkartmanın mantığı ne..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • o ne demek ya hoş karşılamamk. öyle şey mi olur. Allah bağışlasın korkacak çekinecek bir şey yok. açıkça söyle ve asla kürtaj falan düşünmeyin. doğur çocuğu. neden istemiyor eşin çocuğu. insan baba olmak istemez mi ya bu nasıl bir ruh hali

    0|0
    0|0
  • Sonuçta korunma olmuyor muydu ilişkilerde?

    0|0
    0|0
  • Daha erken olduğunu düşünmüş olabilir ve ondan demiştir. bu saatten sonra yapacak bişey yok. Bakma sen kocana bazı şeyleri zor kabulleniriz biz erkekler. Güzellikle anlat durumu anlamazsa kafasına vurarak anlat artık. Dogunca senden fazla sever merak etme. ALLAH kucağınıza almayı ve sağlıklı sıhhatli doğum nasip etsin.

    0|0
    0|0
  • Bebiş onu ikna eder.

    0|0
    0|0
  • Kizsa alırım ben * bana verin

    1|0
    0|0
  • istemediği halde nasıl oluyor bu :D :D

    0|0
    0|0
  • Davetsiz misafirimiz var de. Aslında sen istemedin ama o geldi de.

    0|0
    0|0
  • eşine deki marifetini beğendin mi hamileyim işte hep senin yüzünden
    falan suçu üstüne at üste çık.

    0|0
    0|0
  • Ne yapıcaksın doguracaksın tabıkı söyle ona baba olcan be daha ne ıstıyosun

    0|0
    0|0
  • cocuk istemiyon içime niye boşaldın oc de

    1|0
    0|0
  • Allâh analı büyütsün

    0|0
    0|0
  • Neden istemiyor sakın aldırma

    0|0
    0|0
  • Soyle memnun. olur

    0|0
    0|0
  • OOO ÇOK SERT şans işte yapıcak birşey yok ya aldırıcaksın ya da doğuracaksın

    0|0
    0|0
  • iş geçti mecburen sevecek hele bir doğsun o zaman kabullenecek

    0|0
    0|0
  • Allah verdi kardeşim hiç bir şey yapmayacaksın söyleyeceksin açık açık

    0|0
    0|0
  • 1 funde mi oldu birden hepsi vay bee

    0|0
    0|0
  • Aynısı bana oldu ikiz hemde takma sevinir☺

    0|0
    0|0
  • aldır kurtul.

    0|0
    0|0
  • bir şey olmaz korkma

    0|0
    0|0
  • İçine mi akıttı salak

    0|0
    0|0
  • Ben hamileyim onu yaparken düşünecekdin de. Hem çocuksuz evlilik mi olur senin amacın neydi ki de.

    0|0
    0|0
  • yıllarca çocuk bekleyip tüp bebek sonucu hayal kırıklığına uğrayanlar varken kocanın düşüncesine ne diyim ben allah islah etsin akılsızı.

    1|0
    0|0
  • hiç inandırıcı değilsin.

    0|0
    0|0
  • neden istmeıyor pekı sebeb

    0|0
    0|0
  • Çocuğu bana verin. :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sonuç olarak kendisi yaptı bu durumu hatta dalga geçerek söyle yaptığını beğendinmi hamileyim de çocuk istenilmezmi ya minik elli

    0|0
    0|0
  • oww... çocuğundan vezgeçebileceğini düşünüyor musun oda var

    0|0
    0|0
  • Doğurcan napcan evlenip baba olmayıp napmayı düşünmüş

    0|1
    0|0
  • Allaha dua et ve çocuğunu seç

    0|0
    0|0
Yükleniyor...