Bu nasil bisi ya bilen varmi?

Kuzenimle konusuyoduk yanimizdada onun arkadasi vardi kiz kiza muhabbet ederken konu kizlik zarina geldi , kiz bakire degilim bisiklete binerken kaybettim bakireligimo dedi de alaka arkadasim bisikletle bakirelik seyine mi girmis o, kiza yakin olmadigim, icin nasi oldugunu soramadim bilen var mı


0|0
1|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Ulan hep mi bisiklet girer bir yerlere

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ya ben de duydum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • bizikletle oldu, hoplarken oldu, yere düştüm oldu... bunlar hikaye. karşıdaki erkek salak olursa yuttururum bahaneleri

    bisikletten hopalyıp zıplamaktan, yere düşmekten yırtılmaz. yalan

    0|0
    0|0
  • turkıyede kızların yuzde 90 nı bısıklette kaybedıyor zaten... kızlara bısıklet yasaklansın..

    2|0
    0|0
  • Aasjjzxcjz Şu klasik yalanı hala söyleyenler var ya inanamıyorum artık. Bisikletin oturağı yokmuş galiba. Nasıl binmişki acaba.

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum ama ciddi ciddi oturma yeri bozdu bekaretimi dedi

    • Yalan. Tabikide kendini savunacak. Yeminler bile edebilir.%0.1 inanma olasılığım benim ona.

  • Dustugunde aldigi darbeyle yirtilmis olabilir ama bu cok dusuk bir ihtimal

    1|0
    0|0
  • Klasik yalanlar :)

    1|0
    0|0
  • sallamış

    1|0
    0|0
  • Bisiklete tek binmemiş olabilir...

    0|0
    0|0
  • Bu kızların kafası nasıl çalışıyor la Yuh mk :P

    0|0
    0|0
  • Buyuk ihtimal

    0|1
    0|0
  • VAR VAR çok iyi biliyorum da boşver

    0|0
    0|0
  • Sallamış ne bisikleti abi yaa :):)

    0|0
    0|0
  • Dünyanın en sapık bisiklet seleleri Türkiye'de. Ne isterler bu türk kızlarından anlamam yahu.

    0|0
    0|0
  • Boynuza oturmustur klasil yalan. d

    0|0
    0|0
  • Bisiklet değil kazıklı voyvoda hıamınaaaa

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...