Neden ağrıyor olabilir?

Arkadaşlar 3 gündür adet ağrısı gibi kasıklarım ağrıyor ama
adet olamıyorum ben hap kullanmadan
hapımıda 2 aydır kullanmıyordum yani haliyle olmamda imkansız
3 gündür atıyorum
neden ağrıyor olabilir?
sanki böyle kasıklarıma kum torbası koymuşlar gibi :I


0|0
0|7

En İyi Erkek Görüşü

  • merhba enfeksiyon ve iltihabi enfeksiyona baglı agrılar olabilir, üşütme, ve benzrei durumlar kasık agrılarına neden olur, bunun nedenleri, ıslak bırakılan , vajinalar, yanlış petler, naylon iç çamaşırları, tamponlar, yanlış cinsel birleşme gibi bir çok unsurlar

    0|0
    0|0
    • üşütme belki olabilir de diğerlerini bilemicem yine de teşekkürler

    • Hepsini Göster
    • ben dianeyi daha 3 gündür kullanıyorum 2 aydır almıyordum o yüzden olmuyordum
      yeniden kullanmaa başladım daha 3. günü bitmedi yani hap
      biliyorsun ki 21 günlük
      neyse
      ayrıca tetkikler yapılıp içiyorum hapı sonuçta doktorum kısır kalmamı istemez

    • tekrar test yaptır agrın çok sa yan etki yapabilir

Erkekler Ne Diyor 6

  • Son bahardayiz usutmus olabilirsiniz ya da bir hastalığınız olabilir ay içinde antibiyotik ya da doğum kontrol hapı kullandıysaniz o da yapabilir en doğrusu doktora görünüp kesin nedeni öğrenmek ama lütfen ihmal etmeyin önemli olabilir

    0|0
    0|0
  • Böbrek taşı felan olabilir mi acaba

    0|0
    0|0
    • hiç düşünmemiştim açıkcası
      ama o zaman kum gelmez mi?

    • Bilmiyorum ki taş düşürenler de genelde çok ağrı çeker ya ordan geldi aklıma bir doktora görün istersen

  • geçmiş olsun sağuk algılığı ola bilirmi

    0|0
    0|0
  • Adet olamadıgın içindir

    0|0
    0|0
  • Msaj yap iyi grlir ya da boşalman lazmdr blkide kzları bilmemde ben boşalmadgm uzun zamnlarda belim bile agrır

    0|0
    0|0
  • atamadığın için ağrıyor diye düşünüyorum. Nasıl hapsız adet gormuyor musun?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...