Yürürken çok acıyo?

bişey batıyo gibi ya canım çok acıyo neden kaynaklanıyo bu :(


0|0
8|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Pardon... Nerenize bir şey batıyor?

    1|0
    0|0
    • bikini bölgeme

    • Geçmiş olsun... Üşütmeden kaynaklı bir durum olabilir. Onun dışında hijyenik olsun diyerek çok fazla sabun teması olduysa o da etkilemiştir.

En İyi Kız Görüşü

  • Kasinti gibi mi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • İdrar yollarında enfeksiyon olabilir, doktora git.

    0|0
    0|0
  • Yalınayak çıkma sokağa sen de. :/

    0|0
    0|0
  • acıyan yeriniz neresi

    0|0
    0|0
  • İlişki yaşadın mı? ya da adet dönemin falan mı?

    0|0
    0|0
  • nerene

    0|0
    0|0
  • Nerene batıyor o şey...:P

    0|0
    0|0
  • Kist benzeri birşey dir
    Doktora görün ihmal etme

    0|0
    0|0
  • Nerene?

    0|0
    0|0
  • Neresi aciyo

    0|0
    0|0
  • nerene batıyor gibi oluyor

    0|0
    0|0
  • zevk almaya bak derim.

    0|0
    0|0
    • canım acıyo

    • Ne yapmamı istersin , çekip çıkartayım mı içinden

  • bölge önemli. muhtemelen kas ağrısı.

    0|0
    0|0
  • dildoyu çıkar yürürken

    0|0
    0|0
  • nereye

    0|0
    0|0
  • Neren acıyor

    0|0
    0|0
  • Kil dönmesi olabilir

    0|0
    0|0
  • Yakın zamanda ilişkiye girdiysen ondan kaynaklanabilir

    0|0
    0|0
    • hayır

    • Duş alıp güzel bir temizlik yapmayı dene eğer pisse.. Milrop olabilir çok hassas kadın vajinası en ufak bir klozetten bile mikrop kapabiliyosunuz

  • Eğer uyarilip boşalmadı isen kasiklarin ağrı yapar gayet normal bu tek çözümü boşalıp rahatlaman lazim

    0|0
    0|0
  • nerede batıyoooo neden acıyooo

    0|0
    0|0
  • batık olma ihtimali yüksek.

    0|0
    0|0
    • hayır üstü değil içinden bişey batıyo hiç böyle olmazdı

    • enfeksiyon kapmış olabilir.

Kızlar Ne Diyor 7

  • Üştme veya fazla dar giymek.

    0|0
    0|0
  • Neren?

    0|0
    0|0
  • doktora git canım sende bir anormallik var

    0|0
    0|0
  • çok küçük bir siğildir

    0|0
    0|0
  • acı yok

    0|0
    0|0
  • Azmışsın kankii

    0|0
    0|0
  • Nerene batiyor
    😄

    0|0
    0|0
Yükleniyor...