Kızlık zarı korkunuz var mı?

merhaba arkadaşlar. az önce kızlık zarının bozulma anına dair bir video izledim ve içimde büyük bir korku oluşmaya başladı. henüz 19 yaşındayım ve sevdiğim kişiyle birlikte olmak istiyorum, onun ilki olmak ama o videoyu izledikten sonra iyice korkmaya başladım. tamam birlikteyken her şey çok güzel, sevişiyoruz ediyoruz ama tam bozma anına denk geliyor ve ben kendimi çok kötü hissediyorum. bunu ona da yansıtmak istemiyorum çünkü onu gerçekten çok istiyorum. ve ilkiminde onun olması gerek. eğer o olmazsa başka birininde olmasını istemem. ya o, ya hiç... çünkü sevdğiniz adamla yaşadığınız her şey bambaşka oluyor,hele ilk ilişkiniz ise.. ama benim böyle bir sorunum var, sürekli korkuyorum ve bu korkumu nasıl yeneceğimi bilmiyorum. lütfen yardımcı olun bana. korkum pişman olmaktan değil,canımın yanmasından dolayı. ne bileyim bi huzursuzluk kaplıyor beni. hele o videoyu gördükten sonra iyice kötü oldum... fikirlerinize ihtiyacım var.


0|0
6|10

En İyi Kız Görüşü

  • Ne kadar acıyacağını tarif eden erkekleri buradan tebrik ediyorum. Ne olduğunu bile bilmeden ahkam kesmişler , sen de onların söylediklerini dikkate aldığın için seni de tebrik ediyorum.

    Ayrıca saçmalama pişman olursun. Doğru zamanı doğru kişiyi bekle, kimseye bir şey ispat etmek zorunda değilsin.

    4|4
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • videolara bakma sen onlar insanların ıhtıyaclarına gore tasarlanmıs seyler ve p*rno sektoru genelde erkeklere yonelıktır p*rnoya egilim erkekler tarafından daha fazla olduguiçin erkek duygularına göre hareket eder... ordaki bakirelerin cogunlugu bakire degil ve montajla işi bitiriyorlar acıma acı cekme duygusunu yasattıkları ıcın bakire hissi uyandırıyor güzel bir.ön sevişme sonrası kendını kasmassan rahay bır ılıskı olur tabiki acıma hıssınden cok içine birşeyin girmesi seni ürkütebilir fakat onun yapısı geregirahatlıkla alırsın giriş zor olursa erkek zorlama yapmassa acı hıssı mınımum sevıyede olur

    0|0
    1|0
    • vajinam hayli dar. daha önce anal ilişkide yapmadım. hani ordan kurtariyim desem, o da olmicak. bekaretimi sevdiğim adamla bozmak istiyorum ama çok korkuyorum işte. kasılma ihtimalim yüksek ve bu beni sürekli geri geri çekiyor. öyle bir hal aldı ki oral yapılması bile hoşuma gitmiyo yada ne bileyim sevemiyorum. karşımdaki partnerimi memnun etmek için elşimden geleni yaparım ama konu kendi zevklerim olunca orda bi duruyorum ben..

    • baskı vekorku altında oldugun ıcın zevk alamıyorsun... alısınca zevkini cıkarırsın...

  • akışına bırak

    0|0
    0|0
  • Seni sivrisinek sokmadı mı hiç? Işte aynen ona benzer hafif bir acı ve yanma hissedersin. Korkacak birşey yok.

    0|0
    1|1
  • Video nun gerçek olduğundan ne kadar eminsin?

    kafana taktıkca büyür bu sorun..

    1|0
    0|0
    • gercek cunku zarı görebiliyorum ve vajina oldukça dar..

  • vajinamsu dedikleri olay.tamamen piskolojik.sevişmeyi uzun tutun.hafifte alkol oldumu ve partnerin acele edip seni korkutmazsa bu işi çözersiniz.ama doğru kişiyi bulmadan teslim olma.

    0|0
    0|0
  • ön sevişme ile iyice islandiktan sonra anlayışlı bi erkeğin kollarında bu korkunun yersiz olduğunu göreceksin

    0|0
    1|0
    • anlayışlı elbette ama canım yanar mı onu düşünüyorum ben..

    • canım soyle düşün illaki acıyacak ama bi kulak deldirme sızısi gibi ki o zevkin içinde o acı bisi ifade etmiyeckdir ama partnerin anlayışı ve sabıri önemli

  • rahat ol kasma kendini o zevkle acı bile duymazsın ama ön sevişmeyi cok uzun tutun

    0|0
    1|0
  • ben cok korkarım ya kaybolursa bır daha nereden bulacaz

    0|0
    1|1
  • takma bunlara.. sevişme esnasında aklına da gelmez zaten

    0|0
    0|0
  • senin izlediğim videolar büyük ihtimalle ya diktirme zarlıdır yada analdan bi çok defa ilişkiye girmiş kişilerin yani alışık kişilerin videolarıdır sen kendini eşine bırak kendini de çok kasma rahat bırak sadece ilk girişte eğer iyice gevşetmezse az bişey canın yanar fazla abartılıcak bişey yok yani.daha sonra müptelası olucaksın ama sana tavsiyem ne kadar seversen sev evlenmeden yapma.

    2|0
    0|0
    • evlenmeyi düşünmüyorum. bana kalsa bakire ölmek istiyorum. çok erken bununda farkındayım ama birazda bakire olduğumu ispatlama çabam var. çünkü bana inanmıyor ve bakireysem bile ondan sonra önünü alamayacağım sayıda kişilerle ilişkiye gireceğimi iddia ediyor. durup düşünüyorum, acaba ileride pişman olur muyum diye. çok büyük olasılıklı olucam. ama yaşamadan da bilemeyiz düşüncesi var beynimin bi kenarında. kafam çok karışık..

    • peki ona bakireliğini ispat ettikten sonra sen bakire bi kız olmıycaksın ya o zaman nasıl evleniceksin evlenmeyi düşünmüyorum diyosun o zaman senden emin olan ailene haksızlık yapmış olursun bence aileni düşün ayrıca senin bakire olduğuna inanmayan bi erkeğin beklentisi zaten seninle yatmaktır, ve en önemlisi ortam nuhabbetlerine meze olursun senin kızlığını nasıl bozduğunu anlatır kabar kabara seçim senin tabiki.

Kızlar Ne Diyor 5

  • linkini vermemişsin videonun.

    0|0
    0|0
  • şu videoyuu yollsan daa biz de görsek ben dee çook merak ediyor ve de korkuyoruum yaşım 22 korkuyorum bekliom linki

    0|0
    0|0
    • Kaldırılıyo link, vrrilmiyo.

    • nasıı kaldırılmış mıı kızlık zarıı videosu varsaa linki ataran sevinirim çünkü ben hiç rastlamadım vee nasıl bozuldu kii çok mu kanama olduu ne gördün videodaa kız çok mu acı çekiyodu bi dee bozmak kolay mı zor mu zarıı

  • korktuguna degmıyo emın ol

    0|0
    0|1
    • peki sonrasında eksikliğini hissediyor musun? ne bileyim kendinle yüzleştiğin anda acaba diyo msun içine?

    • yo eksıklık dglde ne bılım bakire dglm dıye uzuldm pşikolojmı etkılemstı

  • ya boşver sen videoyu. herkesin tecrübesi kendine. eğer bu korkuyu beslemeye devam edersen bil ki vajinusmus kaçınılmazdır. çok stres olursan şayet kendin hallet işini. yani jokey pozisyonuna geçin ve hızı vs. sen kendin ayarla. emin ol acı macı olmuyor. hepsi korkmaktan ileri gelen şeyler. ben şahsen hiçbirşey hissetmedim. üstelik bir hafta kanamam bile oldu sonrasında. ama yemin ederim acı falan olmadı

    1|2
    0|0
    • Bilmiyorum kendimi kasıyorum ve korkarım partnerimi bu yüzden kitleyebilirim. Yukarıdaki yorumlarda ön sevişmeyi uzun tut demiş arkadaşlar bir etkisi olur mu bilmiyorum ama ben orgazm olamıyorum. Islanıyorum ama oral yapıldığında yada okşandığımda boşalma gibi bir tepkim hiç olmadı malesef...

  • nasil bi video?soyle bende bakayim.benimde ihtiyacim var

    0|0
    0|0
Yükleniyor...