Ağda ile ilgili yardım eder misiniz?

Genital bölgemin üst tarafına ağda yapıyorum tamam sorun yok fakat dudaklara yapıştırıp cekince olmuyor oranın gerilmesi cok zor ve kıllar aşağı dogru değil içe dogru oldugu için yapamıyorum. Siz nasıl ağda yapıyorsunuz o bölgeye?


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Ağdayı kılın çıkış yönünün tersine sür

    1|0
    0|0
    • Ağda normalde kılın kökünden ucuna yöneldiği tarafa dogru sürülür ve tam ters yönde çekilir fakat bir vajiann olmadıyı için bilmiyorsun o kıllar dudaklarda aşağı dogru değil, içeri dogrudur ve dudaklar aşırı gevşek bir deri gerdirip dışa dogru çekmek imkansız yırtılır falan mazallah bunu anlatmaya çalışıyorum :D

    • Hepsini Göster
    • Hı senin dediğin brezilya ağdası mı ne o galiba, ben rolon gibi sir sürüp kağıtla cekiyorum da denerim bir öyle küçük küçük gerdirmeyi sağol

    • ben çam sakızı ağdasından bahsediyorum
      en güzeli o

En İyi Kız Görüşü

  • Git bir kuaföre niye evde kendin yapıyorsun ki?

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 7

  • Lazer yaptir kuzum kaymak gibi kalsin her daim

    2|0
    0|0
  • Cimbizla :/

    0|0
    0|0
  • bebek brazıda kıllı kalsın partnerin belkide öyle hoşlanack

    0|0
    0|0
    • yok partnerim öyle hoşlanmıyor zaten o öyle hoşlansa bile ben kendimin hoşuna gitmiyorum kıllı :D

    • uyşturucu spreyler var parfumericiden al o halde

    • sorun acıması değil ki, anlamadıysan yorum yapma arkadaş pardon

  • Tüy dökücü kullansana ne ugrasiyorsun

    0|0
    0|0
    • Kalınlaştırmaya hiç niyetim yok valla

    • Hepsini Göster
    • Ahaha tamamdır kapattık

  • Ağda kararma yapmıyor mu?

    0|0
    0|0
    • yok ya bende yapmıyor yani Allahtan

    • Hepsini Göster
    • Tamam müsait bir zamanda yazacağım hala isteyim :(

    • Oha hala mı, yani cok acelemde yok aslında sorun değill

  • ya siz anal girişi tüysüz tutunda vajina okadar kötü durmuyo :)

    0|0
    0|0
    • partnerim falan için sormuyorum ki bunu, ya da erkekler siz rahatsız olur musunuz demiyorum yani :D ben kendim orayı temiz tutmak istiyorum ondan. zaten her erkekte aynı değil sen tüylü olmasında sorun görmüyormuşsun anal bölge dışında ama benim partnerim belki hoşlanmıyor tamemen tüysüz istiyo olabilir yaani dimi :D

    • önce orası olsun demek istedim :)

    • orayı temizlemek daha kolay zaten

  • eşime ağdayı ben yapıyorum. ben genelde sir ağda kullanıyorum ve kılar tamamen temizleniyor sende sir ağda dene diğer ağdalar o kılları tam olarak almaz

    2|0
    0|0
    • bende sir ağda yapıyorum rolonla sürüp kağıdını yapıştırıp çekiyorum ama vajina dudaklarına tam olarak nasıl yapıyorsun? içe doğru sürmek gerekiyor sonra cekilmiyo gergin bir deri olmadığından?

    • evet bende içe doğru sürüyorum ve elimle yavaş yavaş deriyi gerdirerek açekiyorum ve tüyle tertemiz oluyor

    • Anladım tamamdır teşekkürler

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...