Erkek cüzdanında neden okey taşır ?

Erkek arkadaşımın cüzdanında okey buldum .Beni aldatıyor musun affedicem söyle dedim yemn etti hayır yapmadım cidden dedi.Ama ne işi var o okeyin czdanında hatırlamıyormus nerden geldıgını ?

Not:biz cinsellk yasıyoruz fakat bekaretımı almadan


0|0
7|25

En İyi Erkek Görüşü

  • Hatırlıyordur ama senin bu şekilde tepki verdiğin için çekiniyordur doğruyu söylemeye.

    Cebinde yani cüzdanında okey olması illa başkası olacak diye bir şey yok. Bu olurya senle bir adım ileri giderse diye her ihtimale karşı bulunduruyordur.

    Ne güzel tedbilri çocukmuş işte

    0|0
    0|0
    • dgru syledn pekı aldatıyrsa bnı nasıl anlarım

    • Hepsini Göster
    • link burda anlatım knuyu cevaplarsn sevınırım cok cok saol

    • Sorunun cevabını verdiğin linke yazdım umarım yardımcı olur.

Erkekler Ne Diyor 24

  • Okey taşı sandım neyin kafası diicektim cinsellikmiş lksdfjlksd :( Zor zamanları içindir . o nası bir cümleyse artık :((

    Not: Siz çılgınsınız ..

    2|1
    0|1
  • sana eski bir taktik söyleyim.

    her hovarda erkeğin cüzdanında bir adet prezervatif bir adet karanfil olur

    0|0
    0|0
    • anladım pekı benı aldattıgını nasıl anlarım

    • Hepsini Göster
    • takip et. telefon mesajlarına bak facesine bak msn geçmişine bak

    • tm tskler

  • Bi araştırma yapsalar yüksek bir oranda çoğu erkeğin cüzdanından çıkar.amaç bellidir herzaman bi yerdebi kız denk gelirse diye ama o hep orda durur.genel kullanıcılar zaten cantasında taşır genelde.onların ki adet yerini bulsun hesabıdır.ambalajı artık tahriş olur yırtılır ozaman atar kullanılmış olur :))

    2|0
    0|1
    • anladm kullnmıyr ynı aldatıyr m dıye dusundm :$ peki pembe okeyın içini acıkca sarı posetler m vr

    • Hepsini Göster
    • tüh ya ne diye alıp atmadım k bak ııyı hatrlattın alıp atıcm :)

    • :) en azından için rahatlar azıcıkta olsa :))

  • Arabası olmayan kriko taşımaz.

    0|1
    0|0
  • bekaretini almadan cinsel hayatina devam etmek icindir

    0|0
    0|0
    • baskalarıyla mı yatıyr ynı

    • onu biz bilemeyiz belki baskasi belki seninle istiyor belkide sadece birgun lazim olur diye tasiyor belkide senin bekaretini bozmadan seninle baska yollarla iliski dusunuyor o tamamen onun beynindeki dusunceler

  • Ben Durex taşıyorum.

    1|0
    0|0
  • bende taşıdım bir ara :) şuana kadar düşmemiştir belki ama ya düşerse dimi! Yada seninle ilgili belki kullanırım diye almıştır, anlayacağın onu kullanmak için fırsat kolluyo sen yada başkası,!

    0|0
    0|0
    • anladım aldattn m dedm yemn ettı ama byle durgunlastı nasl anlarm aldttıysa

    • Yemin etse başı ağrımaz tabi - Ekle istersen ufak ve basit tüyolar vereyim :)

    • eklıyorm

  • görevin ne zaman çıkacağı belli olmaz.:)

    2|0
    0|1
    • ya aldatıyrsn cıdden hkkımı helal etmem dedım huzunlu bktı ve yemn ettı .. sence aldaıyr olablr m

    • Hepsini Göster
    • anladım bana o kdr ısrarcı olduguna gre aldatmıyr o hlde tşler

    • bence de aldatmıyordur.

  • ne olur ne olmaz; eline bir hatun düşer diye taşıyordur...

    0|0
    0|0
  • Senin için taşıyor olabilir. Fikir değiştirirsen diye.

    0|0
    0|0
  • silahsız asker olurmu

    0|0
    0|0
  • arkadaşlarına hava atmak için taşıyor olabilir. genelde ergenlerin egosunu tatmin etme yöntemidir.

    1|0
    0|0
  • belki yasarsınız diye tedbir

    0|0
    0|0
  • Herkez Okey mi:)?

    0|0
    0|0
  • Tur demek için...:))

    0|0
    0|0
  • Çocuğa suç yüklemek istemem ama hatırlamamsı İMKANSIZ. sıradan bir kağıt filandeğil ki yani prezervatifi kim neden cüzdanına koysun ondan habersiz... Abimde taşırdı benim ve yapmadığı halt yoktu doğrusu

    0|0
    0|0
    • ya bncede hatrlıyr ama snce onları kullndımı k bı kac ay snra yne kntrol edıcm egr frklı renkte ıse yakıcm cırasını

  • iyi işte sana saklıyormuş. aradasırada soruyormu hangi meyveyi daha falzla seviyorsun diye

    0|0
    0|0
  • Teklifin nerde ne zaman geleceği belli olmaz o yüzden hazırlıklı oluyor

    0|0
    0|0
  • herseyi bi garabet icinde yasiyorsunuz be arkadasim bekaret almadan cinsellik yasiyorsunuz, erkek arkadasinin cuzdanina nerden geldigi belli olmayan prezervatifler giriyor, oldu olacak cinsel iliskiye girmeden cocuk da yapin da senin adini meryem cocugunun adini da isa koyalim bitsin bu is.

    0|0
    0|0
    • ya arkadasım neden ıste o okey nedn czdanında ama napabılırım k bekaretımı almasını ıstemıyorm cok azgın alırsa rht brkmıck bnı

    • allah akil fikir versin evladim

  • balon yapıcaktır belki ?

    0|0
    0|0
  • Sevisip sevisip bakire oldugunu sanan bir pembeli daha

    1|0
    1|1
    • ben bekaretımı vermedım dedım bakıreyım demedım bunu asla da kabul etmem bekaretımı vermedım hepsı bu sebebıde herseyı tuketmemk ıcın namusla alakalı degl

  • bekaretini almayı planlıyormuş

    0|0
    0|0
  • Bende de var ya bi' arkadaşımın hatırası. Cinsel hiç bi' manası yok. Sadece onun hatırası diye taşıyorum. azoşfads

    1|1
    1|0
    • iyide yanı bu kımın hatırası için cüzdanında tasır k :s

    • Hepsini Göster
    • anladım kndı bılerk kyms of ya tsk ederım yrumların ıcın

    • evt knd bilrk kyms mhtemln. pff


      nys bn teşekkür edrm

  • o ne la öyle :D cinsellik yaşıyoruz ama bekratimi almadan :S

    1|0
    0|1
    • sürtünerek yaşıyoruz işte ..

Kızlar Ne Diyor 7

  • eski sevgilimde ben de bulmuştum, ilişkiye girmiyorduk..

    laf olsun diye taşıyorlar çapkınlığın göstergesi gibi işte ...ama kullandıkları yok sıkma canını

    1|0
    0|1
    • kullnsa czdanda olmazdı ztn herlde

  • Belki olay daha ileriye gider diye hazırlıklı olmak istiyodur :) Normaldir bosver sorgulama :)

    1|1
    0|1
  • Yalan söylüyor.

    0|0
    0|0
  • bende grdmde bazı seyleri görmemezlktn glcen iste ya sen vercn ya baskasyla yapck

    0|0
    0|0
    • ya illa yapması gerkmıyr k of ya

    • gerekior işte hç ypmams bi erkek içn koly tatmadı içn ama 1 kerede olsa yapmış bi erkek içn zor önüne bi fırsat gectnde yapr

  • Ya hava atmak icin ya da seninle bir sey yasarsaniz diye tasiyordur.

    0|1
    0|0
  • bana geliyor sınır ötesi operasyon yapıyor , sana kullanmasığına göre başkalaır var , inanma..

    0|0
    1|1
    • günahını almıym umarm cıkr kokusu ortaya

    • Hepsini Göster
    • ciden b sey vr derdi yada olr blkı dye temkınlı oldugumu dusunurdu nasıl anlıycm bn of ya

    • bilmiyorum artk canım takip t ya da salla güven çok öenmli..

  • haklısın canım bende görmüştüm yemin etmişti öyle , ama dikkatli ol sen belli olmaz

    0|0
    0|0
    • snın k ne acıklama yptı pekı canım

Yükleniyor...