Derste bosalmism?

Sizde gunluk hayatta farketmeden bosaliyo musunuz? Rahatsizlik verici ya


0|0
10|48

En İyi Erkek Görüşü

  • Ayyy :p ne yaptın?

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • akıntı o be sığır mısın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 47

  • Ben uyurdum derslerde genelde.
    Emin ol bu daha iyi soğuk kış günlerinde 😊

    0|1
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Ne güzel

    0|0
    0|0
  • Farketmeden boşalmadım ama penisim ereksyona uğramışsı dersde kocama. Olmusu hoca tahtaya kalk diecek die çok korkdum 😂😂

    0|0
    0|0
  • O nasil oluyo la

    1|0
    0|0
  • bizim ki pek farketmeden olmuyo:D ondan boşalamıyoruz tabi:D

    0|1
    0|0
  • Kadınlar boşalamaz ki

    0|0
    0|0
  • Biz genelde boşaldığımızda farkında oluyoruz.

    0|0
    0|0
  • seninki boşalmak değil tatlım akıntı

    1|0
    0|0
  • Ben hep boşalırım zaten

    0|0
    0|0
  • Evet cok Rahatsz edici

    0|0
    0|0
  • , Sen vajinandan gelen akıntıyı boşalma sanıyon sanırım? ve gerçekten hiç boşalmadın bu kesin !

    1|0
    0|0
  • Vay be ne uyurduk derslerde

    0|0
    0|0
  • Sadece ilişkide boşalma olmaz heyecanlandığında da boşalma gerçekleşir

    0|0
    0|0
  • Bence altına işemişsindir ama haberin yok.

    0|0
    0|0
  • o nasıl oluyor

    0|0
    0|0
  • çeşme mi bu ya. olmaz ki

    1|0
    0|0
  • bosalma degıldır sadece sulanmıssındır normal bır durum

    0|0
    0|0
  • Nasıl oldu tuhaf uyarıcı bişeyler olması gerekir neden etkilendin

    0|0
    0|0
  • insan fark etmedem boşalır mı muhakkak çok uğraşmışsındır

    0|0
    0|0
  • çok azmışsın sıvı geliyor ama boşalmıyorum

    0|0
    0|0
  • Fark etmeden sinirlerim boşalıyor, bu sayılır mı?

    0|0
    0|0
  • ne düşündün de boşaldınn

    0|0
    0|0
  • ne yaptın peki , hocadan izin alıp eve mi geldin

    0|0
    0|0
  • sen altına etmişindir haberin yoktur..

    0|0
    0|0
  • Nasil bosaldin ya. fark8nda diilmisin

    0|0
    0|0
  • Nasıl bir dersmiş oyle

    0|0
    0|0
  • Ikinci dir o

    0|0
    0|0
  • Banyodan önce boşalırsan böyle olaylar yasamazsin

    0|0
    0|0
  • Bende oluyor, bu normal bişey hele de mast yapmıyorsan

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    17

Kızlar Ne Diyor 9

  • derste nasıl boşalıyon kız ney hayal ediyonda :)

    0|0
    0|0
  • Akıntın var doktora git.

    0|0
    0|0
  • O baska biseydir

    0|0
    0|0
  • yok olmuyor. sevişince bile nadir.

    0|0
    0|0
  • Kizlar hissetmeden bosalamazlar sadece akintin fazla gelmistir erkek degilsinki sen donuna bosal

    0|0
    0|0
    • bazıları akıntıyı boşalma sanıyo ya ondan demiştir yoksa boşalması için derste baya ilginç şeyler yaşaması lazım :D

  • Hayır olmuyor öyle şeyler..

    0|0
    0|0
  • Bosalma degil tahrik olma diyelim derste hayal kurmazsın olur biter

    0|0
    0|0
  • O akintidir ya ne bosalmasi. Orgazm olamazsin derste kafan iyi mi hissetmeden bide

    0|0
    0|0
  • Evet :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...