Bir kızın Göğsü yalanmış mı bilinir mi?

Gögüs ucunun büyüklüğünden anlaşılır mı bu. Benim göğüs uçlarım büyük ama hiç yalanmadı. Ve yalandıkça büyürmüş genelde küçük olurmuş yalanmauyan gögüs diyolar neden


0|0
4|64

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • böyle bişey duymadım hiç :0

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 63

  • Anlaşılmaz.

    0|0
    0|0
  • atesını olc knka sonra da beyın fılmı cektır

    3|0
    0|0
  • Yalama değil ama emme ile oluşur. Fakat bunun uzun sürmesi gerekir. Çocuk doğuran ve emziren bir kadınla emzirmeyen bir kadının göğüsleri farklıdır ve anlaşılır.

    0|0
    0|0
  • Adaffags bu soruları sorarken çok düşünüyor musunuz?

    1|0
    0|0
  • saçmalamaya gerek yok. doğal olarak büyük ya da ufak olabilir. kasmayın bu kadar. kimse yalanmış ki büyük demez. diyene de koyun tekmeyi. sapkınlığa girmeye gerek yok

    2|0
    0|0
  • Nereden çıkıyor şu hurafeler yaa ahaha :D

    0|0
    0|0
  • yok daha memeler yani :)) o zaman küçük göğüslü bayan lar boşuna silikon falan yaptırıyor emdirsin büyütsün ;)

    1|0
    0|0
  • yasadigi tecrubelerden kaynakli Memenin kitabini yazan erkekler varmis. Bilirse onlar bilir

    1|0
    0|0
  • Emarla kontrol ederse bilir

    1|0
    0|0
  • Kim kandiriyor sizi :/

    0|0
    0|0
  • Hahah... Sensör mü göğüs uçlarında bunu anlamak için? Allah seni top etmesin. :)

    1|0
    0|0
  • yalanıp büyüyen bişey varsa oda erkeğin penisidir :D

    1|0
    0|0
  • Heee mk :) göğüs dile geliyo :)

    1|0
    0|0
  • bilinmezmi ya 😄

    0|0
    0|0
  • Bunlar hurafe bebeğim

    0|0
    0|0
  • Anlayamazsin ;)

    0|0
    0|0
  • İnanma öyle şeylere.

    0|0
    0|0
  • ya kızım o yalanma sonucu büyüme anlıktır... yani seks bitip sen yıkanıp giyinince eski haline gelir... takma kafana böyle saçmalıkları

    0|0
    0|0
  • Ahaha beynim yandı sabah sabah 😊

    1|0
    1|0
  • Adli tıp masasına konulacak kadar büyükse bilinebilir.

    0|0
    0|0
  • atma cafer

    1|0
    0|0
  • yok.

    0|0
    0|0
  • tamam hadi kalk yerine yat

    1|0
    0|0
  • mal olduğun anlaşiliyo:D

    1|0
    0|0
  • bilinmez canım. yalatmak istiyorsan zaman kaybetme yalat gitsin kimse anlamaz

    1|0
    0|0
  • Ne alaka be

    0|0
    0|0
  • Şehir efsaneleri vol.45659949499 :D

    1|0
    0|0
  • 😀of ya takıntı yaptığın şeye bak

    0|0
    0|0
  • İlk defa duydum Çalışmadığım yerden sordun

    0|0
    0|0
  • Devenin nalı

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    33

Kızlar Ne Diyor 3

  • Elletince büyür gibisinden şeyler duydum ama saçma geldi. regl olacağımız zaman da şişer farkedersen. uyarıldığında da aynı durum gerçekleşir. onunla bir alakası yok yani bence.

    0|1
    0|0
  • Bizimki sutyeni acip bakiyorum. bir icine kapanık 25 sene gün yüzü görmedi tabi, arada bir sutyen degistirikwn acik hava da duruyolar iste. o ara az bisey cikiyolar, korkuyolar alisik degiller. seninki nasil oyle büyük ya. ilk kez duydum

    2|1
    0|0
  • Bilinmektedir,.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...