Doğum kontrol haplari ne kadar korur ki?

Esim askerden gelcek havadegisimine benim icin kaynatamn yanina gtcez adanaya ama annem gitme hamile kalrsin falan dedi doğum kontrol hapi kullanirim dsdim onada guven olmuyomus napsam


0|0
2|8

En İyi Kız Görüşü

  • Olur güven ya. Kullan bişey olmaz

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • kal ne olacak ki adam eşin değil mi?

    1|0
    0|0
  • Güven olur.

    1|0
    0|0
  • ben herseyı gectımde sen ve kocan arasındaki seyler neden annenı ılgılendırıyor.. bu işlere aıle karışırsa evlılıgın fiyaskoyla bıter !!

    0|1
    0|0
    • Kacarak evlendik ve bosanma asamasna gelmistik simdde hamile kalrsam dye korkuyo

    • bacım dedıgımı nolur yanlış anlama.. ama bu kafa ıle gıdersen zaten ayrılacaksınız buyuk ıhtımalle:((

  • %100 garanti kimse vermez zayıf bir ihtimalde olsa vardır ama su izin olayinda bende yapmıştım :/

    1|0
    0|0
  • eşim diyorsun zaten hamile kalsan ne olacak

    1|0
    0|0
  • Korur niye korumasin

    1|0
    0|0
  • Kondom şart

    0|0
    0|0
  • Korumaz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...