Vajinam neden böyle oluyo?

Arkadaşlar vajinam da içeride ki dudaklar dışa çıkıyo yani bozulmuş ilişki sonrası gibi ama bakireyim sizce neden böyle oluyo?


1|2
1|24

En İyi Erkek Görüşü

  • arkadaşım o yapısı öyle.
    vajina asla cinsel ilişki ile bozulmaz. vajina esnek ve hemen kendini toplayabilen büzülmüş kese torba gibi bir organdır. bir kadında en geç en son yaşlanacak bozulacak organ vajinadır. mesela örneklersek 50 yaşındaki kadınla 35 yaşındaki kadının vajinası aynıdır.

    vajina gevşemez, kararmaz, sarkmaz.

    gevşediği düşünülenler doğum sonrası olanlardır ve sebebi doğum değil doğum anında vajinaya yapılan epizyotomi denilen kesinin hatalı dikilmesinden kaynaklanır

    dudakların uzunluğu yapısaldır. ergenlik dönemi ile genç kızlık anını karşılaştırmayın. ergenlikte vajina henüz gelişimini tamamlamamış oluyor. gelişimini tamamlamış vajina sonuna dek öyle kalır. yani seninki tip olarak öyle. doğal yapısı o.

    kararma da olmaz. ergenlik döneminde ten rengi ile aynı olsa da gelişimini tamamladıktan sonra o bölgede deri yoğun olduğundan normal tenden koyu görünür.

    kısacası vajina kararmaz sakmaz genişlemez. buna cinsel ilişkinin de etkisi yoktur.

    öyle olsa genel ev kadınlarının dudakları paçadan sarkması gerek.

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • vajina cins cinstir iliskiyle ne alakasi var. sev onu

    1|1
    2|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Yapı olarak öyledir.

    0|0
    0|0
  • Iliski ile ilgisi yok vajina seklinin. Genetik bir sey yapacak bir sey yok kotu de degil ben o sekilde begeniyorum.

    0|0
    1|0
  • Herkesin penis şekli farklı olduğu gibi vajina şeklide farklıdır. Biz erkekler hiç kafaya takmayiz şeklini temiz olsun pis korkmasın sadece

    0|0
    0|0
  • Lahana tipi deniyordu galiba. Bu tipteki bayanların daha şanslı olduğu söylenir. Daha çok etkileniyorlarmış.

    0|0
    1|0
  • tiksinç

    0|0
    1|0
  • Normaldir

    0|0
    0|0
  • Fazla mast yapıyorsun

    0|0
    1|0
  • Ic dudaklarin dısa cıkması 1 fazla mastdan 2 giyilen ic camasırından 3 kilodan

    1|0
    1|0
  • Alışırsın

    0|0
    0|0
  • olur bazen :)

    0|0
    0|0
  • alışsan iyi edersin. büyük bir ihtimal sarkık bir vulvan olucaktır.

    0|0
    1|0
  • Şekli öyledir :)

    0|0
    0|0
  • herkesin vajina yapısı farklıdır. Seninki de öyleymiş işte yapacak bir şey yok :d

    0|0
    0|0
  • Yapısı öyledir takma kafana ;)

    0|0
    1|0
  • Hiç sevmem sarkan vajinayı

    0|0
    2|0
  • dudak büzüyorsa küsmüştür sana:))

    0|0
    2|0
  • Bozulunca ölemi oluyormuş.

    0|0
    2|0
  • Çok oynadığındandır

    0|0
    2|0
  • Bir şey değil o kız. Emilmeye kendini alıştıryor.

    0|0
    1|0
  • İstiyor aşkımmmmm

    0|0
    2|0
  • çok masturbasyondan olur canım bu

    0|0
    1|0
  • foto çeksene

    0|0
    3|0
  • Dünya kadar malın olacağina findik kadar am1n olsun demişler. Sen dudaklari boşver de findik mi değil mi ondan haber ver :P

    1|1
    1|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...