Kapat

Bekaret kızlar için neden önemlidir?

Evlilik öncesi cinsellik, bekaret kızlar için neden önemlidir?


0|0
92

En İyi Kız Görüşü

  • evlilik sadece cinsellik kapısını açan bi olay olmamalı kızlar için. sevdğiin insanla bir ömrünü geçirmeye karar verdiğin bi olay

    1|2
    1|2
    • burçin destekliyorum seni güzel cevaptı

    • Hepsini Göster
    • ya her ne kadar böylede desem evlenmeden once bısıler yasadıgımız ınsanı cınsellıkle yoluyla degılde kısılık yonuyle tanımak daha saglıklı

    • zaten kişiliğini olumlu bulduğunuz için birliktesinizdir bu durumda herhangi bi engel olmalımı cinsellik yaşamak için yada yaşanmıyorsa nedeni nedir

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 8

  • Ben evlilik öncesi cinselliğe soğuk bakmıyorum. Kadınların kendilerini kim olduğunu bilmedikleri erkeklere hediye paketi gibi saklamalarındansa, sevdikleri, inandıkları, güvendikleri insanlarla bu güzelliği yaşamaları bana kötü gelmiyor.

    Ama bu özel duyguyu eşiyle yaşamayı tercih eden, veya inancı gereği evlenmeden önce cinsellikten uzak duran kadınların tercihlerine de saygı duyarım.

    Ama cinselliğe "kendini kullandırtmak" diye bakan hemcinslerim var, onlara saygı duymak zor. "Sen eşya değilsin, sevişmek bir takım oyunudur" falan diye anlatmak lazım belki...

    Aslında bence bekaret bunlardan çok ayrı bir nokta. Herkes o zarla kafayı öyle bozmuş ki, sanki kızlar sadece ama sadece bu yüzden cinsellikten uzak duruyor, veya bekaretlerini kaybedince "olan oldu" diye önlerine gelen erkeklerin altına yatıyor gibi bir düşünce var. Hatta dul kadınlara bu yüzden kötü gözle bakılıyor, "nasılsa bekaretini kimseye ispat etmek zorunda değil, artık onu jimse tutamaz" gibisinden hastalıklı bir zihniyet ürünü olarak.

    Bence bekaret, erkekler bunu bu kadar önemsediğinden dolayı bazı kızlar için önemli. Yoksa erkek arkadaşlarıyla yapmadığı kalmadığı halde "orasına" dokundurtmayan veya ilişkisi sürerken her şey güllük gülistanlık olduğu halde ayrılık söz konusu olduktan sonra o yaptıklarının arkasında duramayıp fellik fellik jinekolog arayan, abartıp "ben küçükken tecavüze uğradım" diye sallayan hatun çeşitleri olmazdı.

    Düşünsenize, birini sevip onunla birlikte oluyor, ama bundan o kadar utanıyor ki, bunu dile getirmek o kadar zor geliyor ki "bana tecavüz ettiler" diyor. Yani "ben istediğim için olmadı, bana zorla yaptılar" diyor. Çok trajik gerçekten, bunun örneğini yakinen tanıyorum malesef.

    3|1
    1|1
    • çoğu söylediklerine katılıyorum gerçekten..ama tecavüze gerçekten uğrayanlarda var bende ona şahit oldum ve gerçekten üzüldüm kızın çocuğu var resmen okulada gidemiyo artık hayatı söndü.onuda kimse almaz diye tecavüzcüsüyle evlendirmeye kalktılar ama kız intihar ederim dedi sonra vazgeçtiler falan filan.zor yaa..gerçekten kadın olmak zor...erkekler ne derse desin dünyada en zor zanaat kadın olmakk..

    • Biliyorum ADAaa 'cım, bu da hayatın bir gerçeği ne yazık ki. Özellikle de cinselliğin bu denli tabu olduğu toplumlarda daha yaygın. Tanrı hepimizi korusun.


      Ben, benim verdiğim örnekteki insanı tanıyorum. Erkek arkadaşıyla gerçekten çok şahane bir birlikteliği yıllarca sürdürdükten sonra, ayrıldıktan sonra yaptıklarının arkasında duramadığı, "evet ben o insanı çok sevdim, ve bunu onunla yaşamayı istedim" diyemediği için sonraki sevgilisine öyle bir yalan söyledi. Ne kadar aşağılayıcı...

    • evet gerçekten içler acısı bi durum..eğer bu hataysa herkes hata yapar..aslında bu kızlardan kaynaklanmıyo.kızları buna sevkeden erkeklerden kaynaklanıyor yine..gerçekten yazına bayıldımmmm

  • Benim için önemli, ama bunun toplumla ya da herhangi bir erkekle alakası yok. Kendimi tüm benliğimle tek bir erkeğe sonsuza dek adamak istediğim zaman olmasını istiyorum o kadar..

    1|5
    0|0
  • ben bir mücevher kadar değerli olmayı daha çok isterim. çakıl taşları yerlerde çoktur. bu yüzden 100.000 tl ye falan satılmaz ama bir mücevher az bulunur herkes dokunamaz ona pek erişilmez. bu yüzden değerlidir. yalnız bana kimsenin eli değmemişse evleneceğim kişide hiç kimseyle birlikte olmamış olmalı. bu da önemli. hep erkeklermi el değmemiş isticek dimi ama.

    1|3
    0|1
    • bak onu bende ısterım ama oyle erkek bulmak da zor erkekler ıcın bı çok kızla bırlıkte olmak egolarını tatmın etmelerı gıbı bısı. yanı aksı oldugu zaman küçük duruma dusuyolar onlara göre

    • Hepsini Göster
    • Bence değerli olmak artık bunla sağlanmamalı be adaaa ...Bu konuyu örf adetler,büyütülme şekli vs. den dolayı gözünüzde o kadar büyütüyorsunuz ki kendi değerinizin bu kadar basit bir şeyle ölçülebileceği yanılgısına düşüyorsunuz sanki ? Ben git çakıl taşı ol demiyorum sadece tek taş olmak sadece bunla sağlanmamalı diye düşünüyorum...

    • elbette bununla sınırlı değil.bu sadece bekaret için olan cevherliğimiz var.birde diğer özelliklerimizde de cevhersek.kaşıkçı elması gibiyiz demektir zaten.bi yanda bakire ama cadoloz pis bi kız bi yanda bakire değil ama kalbi cıvıl cıvıl bi kız bir olamaz zaten.işte orda bekaret önemsizleşir.ama ben kişiliğimizin yanında bekaretimizde olursa daha iyi olur diyorum.her el deymesin istemem ben.bir tek el olsun o da ömür boyu olsun.

  • çünkü biz Türkiye'de yaşıyoruz

    1|1
    0|1
  • Kızlar için önemli değildir aslında fikir olarak geri kalmış çoğu türk erkeği için önemlidir.

    2|1
    0|4
    • fikirle ne alakası var..

    • Hepsini Göster
    • olmadigini soylemek bir gerililik degilde nedir sizce ? Kadin bir esya mi ? Dunya sonsuz bir evren insanlar acliktan geberiyor millet esini cocugunu olduruyor ama elin adami bekaret pesinde kosuyor.Aranizda bekaret kavraminin nereden olustugunu bilen bile sayili insan vardir buna eminim.

    • kimse zorla değil.isteyen önüne gelen erkekle yatsın,isteyen herşeyiyle kocasına saklasın.fakat her hoşuna giden erkekle yatan kızı da kim kabul eder o da ayrı bir konu

  • Her şey evlenmeden yaşanınca evliliğin bi anlamı kalmaz.Her şey başkalarıyla yaşanınca kocaya özel bi şey kalmayacak.Bence erkekler de çok şey istemiyo yahu...

    0|2
    1|1
    • illa koca olucak die bi kaidemi var sevdiğin insanla yaşamak en güzeli

    • Hepsini Göster
    • Öyle tabiki radarsız.Bazıları bunu normal hatta hoş bir şey gibi göstermeye çalışsa da hakkaten bu durumun hayat kadınlığından tek farkı bu işten para kazanmamak olur...

    • bence de

  • Kız için çok önemli olduğunu düşünmüyorum. Önemli olan gerçekten sevdiğin adamla birlikte olmak. Ki önemli olduğunu düşünenler içinde örf olduğu için olsa gerek. Ya da bakire olmazsam benimle kimse evlenmez korkusu.

    0|0
    0|0
  • Bende eskiden önemli diye düşünüyordum ama şimdi karşımda çok sevdiğim bir erkek var onunla ilişkiye girmem için evliliği takıntı yapmama luzum yok diye düşünüyorum.benim için gerçekten özel biri ve olurda ayrılırsak onu herzaman hatırlamak isterim =)

    2|0
    1|3
    • o zaman her sevdiğin erkekle yat hepside özel olsun

    • kadınlar zaten özel insanlarla ve sevdikleriyle birliktelik yaşamak isterler genelde.erkekler gibi ihtiyaç gidermek için değil ;)

Erkekler Ne Diyor 2

  • çünkü türkiyede bakire değilsen seni hemcinslerin bile insandan saymaz. erkeklerin baskısı bir yana bir de kadınların kadınlara yaptığı baskı vardır. o daha kötü. böyle bir ortamda yaşarken neden bir kız bekaretini önemsemesin ki ?

    1|0
    0|1
    • baskıyı bırak ben erkek olmama rağmen kendimi kirlenmiş hissedirim. Özel olmalı falan hikaye kim bilir kızlar özel dediğiniz erkek sizden önce kimlerin özeli oldu demek ki siz herkesle yatan erkekleri kabullenebiliyorsunuz. o yüzden ilerde kocam başka kadınlara bakıyo diye üzülmüceksiniz

    • kirlenmiş gibi hissetmenizi saçma buluyorum. insanlar tamamen tertemiz olamaz değil mi ? hatalar yapar. insanı insan yapan budur zaten. yoksa insan olmanın ne anlamı var? sırf kirlenmemek için aşık olduğunuz bir kadınla veya erkekle yatmayacaksanız ne anlamı var? ileride sadece anıdan ibaret olacak ve anılarınızla baş edemeyecek kadar zayıfsanız tabi ki yatmayın. zorlayan yok.

  • kızlar için önemli hatta kızlar hiç ilişki yaşamamış erkeğe tapıyorlar ama bence yaşanması gereken şeyler yaşanmalı 30 yaşında ve eline kız eli değmemiş erkeği kim ister?

    0|0
    1|1
Yükleniyor...