Aseksuellik hakkinda?

Aranizda aseksuel olan var mi? Aseksuel oldugumdan suphelenmeye basladim ama biriyle konusmamda fayda var sanirim. bir de bunun uzerine kitap falan var midir?


0|0
0|10

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 9

  • Hızlı adımlarla aseksüel olma yolunda ilerliyorum. Gerçekten soğudum artık hep benzer insanlarla aynı saçma sapan diyalog ve yaşananlardan.

    1|1
    0|0
    • Ayni durum bende de var. Iki cins de bana cok bos geliyor ne biliyim

  • kıtap okuyup kafanı karıstırmana gerek yok bu bir beden vücut seçimidir yani çok takılma ayrıca her insan belli bir zamanlarda aseksüelliğe yönelebilir.

    1|0
    0|0
    • Gecici bir durum olabilir yani?

    • Hepsini Göster
    • Boyle bir tercih istemiyorum ki

    • alt beyinden kastim buydu zaten, alt beyin senin hukmedemedigin kisimdir ic gudulerinin oldugu bolum yani, bu zamana gorede degiskelik gosterir zaten

  • Vardır mutlaka

    1|0
    0|0
  • Yaaaa hiç sorma eşim aseksüel ve çok kötü benim için... konuşmak istersen çok isterim... çünkü hiç geçmiyor

    1|0
    0|1
    • Esin aseksuelse niye evlendiniz

    • Hepsini Göster
    • Çok zor... anlatabileceğimden daha zor.. peki sen aseksüel misin ya da neden sordun? Mesaj atabilirsin konuşmak istersen

    • Oyle oldugumdan şüpheleniyorum, cinsel ve ask yonunden kimseden hoşlanmiyorum

  • asexsüel değilim ama 3 senedir kendimi tutan birisiyim sorun nedir

    1|0
    0|0
    • Ne kiza ne de erkege karsi hicbir sey hissetmiyorum. Şüphelenmeye basladim acikcasi

    • Hepsini Göster
    • Umarim😕

    • Kendimden biliyorum merak edecek bir durum yok

  • Nasıl yani hiç istek yok mu

    1|0
    0|0
  • Vardir

    1|0
    0|0
  • hiç bir şey hissetmiyormusun

    1|0
    0|0
    • Hayir

    • hımm zor bir durum sanırım ama sana sunu önerebilirim hiç p*rno izlermisin ya da istersen özelden yazısabiliriz

  • Hormonal

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...