Kızlar, Göğüsün birinin küçük olması?

Mememin birtanesi diğerinden gözle görünür şekilde daha küçük bu normalmi sizce? Bitek benmiyim sizdede var mı kızlar?


0|0
10

En İyi Kız Görüşü

  • Canım herkesin öyledir vücuttaki her organ öyle yani ayak el eşit büyüklükte değil ama bariz farkedilecek kadar bir fark yok. benimki de öyle

    0|0
    0|0
    • bir taraf sütyenimi tam doldurmuyor 1parmak kadar bısluk kalıyor normalmi

    • Normal canım ben iç çamaşırı varken anlayamıyorum da çıplak bakınca belli oluyor

    • Göğüslerimde B beden küçük yane ondanda belli ediyo olabilr

Kızlar Ne Diyor 9

  • Cok normal kimi insanda daha belirgin oluyo kimisinde cok az belli oluyo.

    0|0
    0|0
    • bir taraf sütyenimi tam doldurmuyor 1parmak kadar bısluk kalıyor notmalmi

  • Nolmal cunku bir tarafta kalp var diger tarafda yok degisik olmasinin nedeni bu
    sihinti yohh :)

    0|0
    0|0
  • normal, ikiside 100% ayni degil, bu gayet normal ve herkeste oyle ama kucuk bir fark normalinde gozukmez yani (gozle gorulur sekilde degildir yani, dikkat etmedikce)

    0|0
    0|0
    • bir taraf sütyenimi tam doldurmuyor 1parmak kadar bısluk kalıyor notmalmi

  • korkma canım :D herkesin öyledir ;)

    0|0
    0|0
  • aynı sorunu yaşıyoruz

    0|0
    0|0
  • Dik durunca fark daha az belli oluyor benimki de daha küçük. kambur durunca tam fark edebiliyorsun aradaki farkı.

    0|0
    0|0
  • normalde gözle gorulur sekild olması bilmiyorum ne kadar normal.. vücudunun bazı yerlerinde kıllanma filan var mi göbek gogus v. s

    0|0
    0|0
    • Evet var kıllanma. Gözle görünür şekilde ama çok dikkatli bakınca. Mesela sütyenimde kucuk olan gosusumde 1parmak bos kalıyo cok mu sizce

    • hormon bozukluğu ya da polikistik över olabilir bir doktora gorun

  • ay malesef var be güzellik

    0|0
    0|0
  • normal.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...