Allah askina kafam almiyo benim bir adet 17 gun boyunca gecikirmi?

Cocuk beklerken 17 gun sonra adet oldu sizce neden bukadar gecikmesi daha oncede gecikme olmustu 15 gun neden acaba sorun nerede yardimci olun lutfen


0|0
2|3

En İyi Kız Görüşü

  • Adet düzensizliği hormon bozukluğu gibi şeyler oluyor illaki ama iyi birşey değil sağlığı için bir kadın doğum uzmanına gitseniz anlatsanız testmi yaparlar ultrason mu çekerler bişeyler yaparlar yani. Böyle burdan o soruna cevap bulamazsınız ne yazık ki en kısa zamanda bir doktora gidin belki psikolojikte olabilir ama önemli birşey de olabilir dikkatli olun. Allahım inş. sevdiğim insanla benimde bebiş beklediğim günleri gösterir :)))

    0|0
    0|0
    • Allah razi olsun yardimlariniz icin Allah isteyen herkese hayırlı bir evlat nasip etsin tek temellim bu

    • amin inşallah :)

Kızlar Ne Diyor 1

  • Nasil yani?

    0|0
    0|0
    • Ya simdi bacim cocuk bekliyorduk yani hani bizim kendi planlarimiza gore adet olmassa en az 15 gun hamilelik testi yaptırp emin olmakti ama adet geldi 16 gununde iki ayda bir 15 gunde bir gecikme oluyor sorunu ney anlayamiyrm biliyorsanjz aydinlatn beni lütfen

    • Hormonlarin duzensizligi olabilir, psikolojik olabilir, hamile kalmak istedigin icin vucudunu baski altina sokup strese giriyor olabilirsin..

Erkekler Ne Diyor 3

  • valla gecikir. kızları anlamak güc valla. psikolojik durumlardan ötürü gecikebilio. :D bir kız arkadaşım vardı 15 gün gecikti. ulan dedik kesin hamile. 15. gün sonunda kanama olunca yuh dedim. kızın dengesi değişti yahu.:D

    0|0
    0|0
    • Bukadar gecikmesinin bir sebebi olmali kronik birr rahatsizlikmi ney anlamadim

    • tamamiyle psikolojik. diorumya kendi bünyeleri bile anlamıyor bu kızları :D

  • hastaneye gönder.

    0|0
    0|0
  • Psikolojik ya da ara kanama olabilir test yaptınızmı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...