Neyapicam bilemiyorumm?

Cok sulaniyorum iliski sirasinda ben kendim rahatsiz oluyorum, ama kocam cok sevdigini iyi oldugunu soyluyor aksine, elini hic vajinamdan cekmiyor, oksuyarak iyice sulandiriyor sonrasinda tum yalayip yutuyor. Benden birkackere sperm yutmami istedi ben istemedim yapmamda, zoruna gidiyormudur bu durumm? Ozur dilerim dedigimde bosver uzulme sen diyo, iyice kotu hissediyorum kendimi. 😔


0|0
5|41

En İyi Erkek Görüşü

  • Bende çok severim fazla sulanan hatunu, hatta suratıma otursun oral yaparken suratıma sürte sürte suratımı sırıl sıklam etsin 👅💦

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • ıslanman çok güzel işte orgazma içinde. sperm yutma da tükür bence :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 40

  • bırbırnızı sevıyor arzuluyorsunuz yasadıgınız seyde günah degıl.. sızın fazla ısteklı olmanız sonucu çıkan o ıslaklıkta ılıskının daa uzun surmesını sağalar bır tarafdan bakınca.. gerısı sızın aranızdakı mevzu.. aklında bır fantezı kalmış olabılır.. sıze dıyecegım sey su! onu yasamadan ölmeyecek!!!

    0|0
    0|0
  • o adama sahip çık. seni çok seviyor çünkü senden tiksinmiyor.

    seven insan sevdiğinden tiksinmez. senin sevginde sorun var sanırım sen tiksiniyorsun eşinden

    0|0
    0|0
  • bunları burada anlatıp ınım ınım ınletıyorsun bızı :)

    2|0
    0|0
  • Doğal bir şey bu. Sen istemiyorsan saygı duyacak. bu p*rno sektörü erkeğide, kadında etkiliyor işte.

    1|0
    0|0
  • Sulanman çok iyi.

    0|0
    0|0
  • boş ve üzülme sen :D

    1|0
    0|0
  • İlk Kız Arkadaşı mısın? Kaç Yaşında?

    0|0
    0|0
  • Zorunda hissetme yani herkes bir şeyleri yutmak zorunda değil s*ks'te.. Onun hoşuna gidebilir senin gitmez o kadar basit ama ıslanıyor olman gayet iyi..

    1|0
    0|0
  • evlilik , cinsel ilişkinin hem dini hem de medeni olarak meşru kılındığı bir sistem , fakat sınırları bilmek gerekir. akla gelen her türlü şey yapılmaz. p*rno filmlerinden farkınız olması lazım. kötü hissetmenize gerek yok !!!

    0|0
    0|0
  • kötü hissetme zorla olan şey güzel olmaz , o yüzden eşin hoş görüyo seni ne güzel zorlamıyorda kavgada çıkartmıyor bazıları kabarır hemen , bende eşinle aynı kafadayım ama çok tahrik edicisin ya yalayıp yutuyor denirmi ben evli değilim ben neyi yalayıp yutucam şimdi :)

    0|0
    0|0
  • l*n sprm tutunca neoluyosa şan ki midende çocuk mu buyutecen sen bırak o onun irenc ligi adam bildiğin dengesiz

    0|0
    0|0
  • Kocan fantazi seven biri ilerde belki sende yaparsın sulanıyorsa bırak keyfine bak bu Kocan için iyi birşey sana zevk verdiğini düşünür çok mutlu olun zevkine bak

    1|0
    0|0
  • sulanmanda bir fenalık yok eşininde söyledigi gibi bu iyi ve güzel bişey ama sen illa onunkini yutacaksın diye bişeyde yok relax ol

    0|0
    0|0
  • bence ıslanman cok guzel. ben asırı ıslanan bı bayanı gorunce dahada tahrık oluyorum. boxer patlattıgım oldu:)

    0|0
    0|0
  • kötü hissedecek birşey yok canm olabilir yapamayabilirsin yani sulanman bu açığını çok güzel kapatıyor :)

    0|0
    0|0
  • O an bişey demez ama içten içe sinir olur başka bir konuda patlar sana karşı. fakat onun isteğide makul değil Sperm ye der mi insan karısına oha

    0|0
    0|0
  • Doyman lazım öncelikle

    0|0
    0|0
  • Seninde yutman lazim adam uzuluyor ama sana belli etmiyor

    0|0
    0|0
  • Midem bulandı iyyy sulanan vajina düşman şeyine bee..

    0|0
    0|0
  • sulanma iyidir bol bol su aksın sende yandaki 1.5lt petten su takviyesi al

    0|0
    0|0
  • Sulanmak iyidir bayan icinde erkek icinde bayanin acisini azaltir erkegi azdirir

    1|0
    0|0
  • Tamam senin igrenclesmene gerek yok sen havalara uc o mutlu olur zaten

    0|0
    0|0
  • sulanman güzel ama siperm yutmak pek mantıklı değil

    0|0
    0|0
  • bir şey olmaz zoruna gitmz değişik pozisyonlar yapinn

    0|0
    0|0
  • Yok niye zorunda gitsin

    0|0
    0|0
  • Kadının çok sulanması bulunmaz nimet kocan da seni çok seviyor bence böyle devam

    0|0
    0|0
  • Farkli bir iliskim

    0|0
    0|0
  • Bu sure sora skilir farkli kisilere yonlenir

    0|0
    0|0
  • çok isteklimisin peki

    0|0
    0|0
  • Sperm yutma diye sevisme olurmu igrenc

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bosversene zoruna gitsin gitmesin istemediğin bir şeye kimse zorlayamaz kocanda olsa.. Ne demek sperm yut ne iğrenç adam o öyle

    0|0
    0|1
  • ne pislik insanlar var yaaa, aç mı kaldınız mk niye yiyonuz onu

    0|0
    0|0
  • yalamk hadi neyse de yutmak harbi cok b. ktan bir mide istiyo :(
    bosver kimsenin spermlerini yutmak zorunda deilsin
    se keyfine bak
    sulanmak da kötü değil . eşinin hosuna bile gidiyodur

    0|2
    0|1
  • Neden böyle bir şey istediklerini anlamıyorum. İğrenç...

    0|3
    0|1
Yükleniyor...