Arkadaslar rica ediyorum ciddi cevaplar veriiniz lutfen (+)1?

Sperm kalitesine nasil ve neeerde baktirabilirim. ? Acil yardim ediniz


0|0
1|4

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 3

  • Kardeşim ben p. tesi yaptırdım özrl laboratuvar la yapıyo veya hastaneler ama 3 gün boşalmaman lazım 4. güni mastürbasyon la bir kaba boşalıyorsun sormak istediğin bir şey varsa sor kardeşim

    0|1
    0|0
    • Ucreti kac para ve sonuc nezaman aliniyor

    • Hepsini Göster
    • Anladm oda guzelmis bir bayan eslik etse daha guzel olurdu

    • Kardeşim öyle bir şey olsa tabii ama zaten o kadar dokusun ki 2 dakka da patlıyosun

  • Her hastane de yaptirabilecegin spermiogram testi var. 100 ile 200 lira arasında değişiyor fiyatları

    0|0
    0|0
    • Devlette olmuyo sanirsam

    • Devlettede var ama yaptirmak isteyecegini sanmıyorum. Özelde daha konforlu ve rahat oluyor

  • benimkiler çok kaliteli :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...