Utanarak soruyorum?

Arkadaslar utanarak soruyorum ama on tarafimda kizlarda oldugu gibi akiyo gibi oluyo beyaz sivi geliyo ve kokuyo arada? Nasil gecer lutfen yardim edin ya?


0|0
313

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • doktora git , ilaç versin geçer , mantar olmuş olabilirsin.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 12

  • Yediğin içtiğin gıdalara dikkat et. Bu normal birşey bazılarında koku olur bazılarında olmaz
    Bununla ilgili bir kitap var da yanımda değil fazla takıntı yapma çok kafana takılırsa bir kadın doğum doktoruna görün

    0|0
    0|0
  • "kızlarda olduğu gibi" derken?
    zaten kız değil misin?

    0|0
    0|0
  • geçmez o vucudun akıntının fazlasını dışarı atıyor. kötü bir şey değil bu.

    0|0
    0|0
  • mantar olmuşsun ilaç kullanman lazım doktora git

    0|0
    0|0
  • Valla o normal bisi bildigim kadaryla zaman zaman kesilsede hormonal birsey oldugu dusunulur

    0|0
    0|0
  • Mantar olabilir doktora git

    0|0
    0|0
  • bişe olmaz zevk anında normaldr

    0|0
    0|0
  • rahım temızleıyor vajınal akıntı o asırı uzun surerse doktora gorun

    0|0
    0|0
  • doktora gitmen lazım

    0|0
    0|0
  • Mantar var doktora git

    0|0
    0|0
  • doktora git

    0|0
    0|0
  • Utanma bu çok normal. Fakat bazı akıntılar normaldir. Doktor muayenesi şart. Çünkü akıntılar enfeksiyon ya da polikstik over gibi olgular olabilir. Kadın hastalıkları ve doğum uzmanına muayne olman gerek

    0|0
    0|0
    • Adet olucam yakinda belki o yuzdendir diye gitmiyorum hemen:/

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sıvının rengi sarı değilse ve saoya dönmezse sorun yoktur fakat madem koku oluyo diyorsun her tuvaletten sonra genital bölgeni bol suyla düzenli olarak yıkamalısın ve 2 günde bir duşa girmelisim baktın gene olmuyor bir doktara gitmende fayda var

    0|0
    0|0
  • Regl dönemine yakınsa bu tür akıntılar olabilir kokusundan rahatsız oluyorsan genital bölgeni sürekli temiz tutmalısın.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...