Yardım edin bana arkadaşlar

2,5 yıllık bi ilişkim var ve sevgilim çok istekli ya onun çevresi rahat oda bundan önceki sevgilileriyle hep birlikte olmuş ama ben bakireyim ve bunu korumak istiyorum. böyle bi sevgiliyle bakire kalmam imkansız . geçenlerde çok ileri gittik sürtünerek ilişkiye girdik. ve ben kendimi çok kötü hissettim. bunun sonu kötü demi ?


0|0
7|14

En İyi Erkek Görüşü

  • kendin söylüyorsun. adam alışkanlık yapmış kazanova gibi. adam önüna geleni düzüyor. öylesi ortama girmeyin. yanlız kalmayın. boşa masum takılma. açık olalım. fena oluyorum bilmem ne bunlar sadece aldatmaca sığınmalar. bir kız istemediği müddetçe kimse ona ulaşamaz. sen kendin hoşuna gidiyor gevşek davranıyorsun. sonun kötü. eğer gidersen bu yolda olacaklar şöyle sıralanabilir.

    ks. a yeni sorular sorarsın. kan geldi yırtılmışmıdır, gebemiyim, evleneceğim adama nasıl yuttururum zar nasıl dikilir.

    bizi bu sorularla meşgul etmek istiyorsan ne istiyorsa yap biz önemli değil yorum yaparız. akıllı ol. kendini daha önceki maceralarını anlatan bir kazanova için mahvetme. sen bilirsin.

    5|2
    2|0
    • tüm bendimle katılıyorum arkadaşım.. bravoo arkadaş mükemmel özetlemiş... sonuçta bayansınız biraz akıllı ve ağırbaşlı olun.. dediğim gibi bir anlık hatayı bir ömür çekersin.

    • elbette. başına iş gelince başlıyacaklar burada erkekler şöyle erkekler böyle. insan kendi akıllı olacak başkasına bok atmayacak.

Erkekler Ne Diyor 13

  • böyle birşeye asla musade etme, bir anlık zevk hayatının hatasına mal olabilir. eminimki arkadaşın amacına ulaşırsa bilki, çekiciliğini yitireceksin, ve sana daha soğuk davranacaktır.. seven insan ve evlilik düşünen erkek sevdiğine kıyamaz.. bunu bill

    2|2
    0|0
  • ilişkiye girdik demek penisi içeriye girdi demekse zaten kızlık zarı bozulmuştur. Ancak üstten sürtünme falansa o başka. Peki erkek arkadaşın senin bakire olduğunu bildiği halde onun sorumluluğunu ya alabilecek kapasitede hissediyor kendini yada kafası çalışmıyor. Seni düşünmüyor. Bence sen ilişkinizi tekrar gözden geçir derim. Tabiki ona böyle pozisyonlar oldukça bir yerde kendin zaten direkt ilişkiye girmek isteyeceksin. O nedenle ne istediğine karar vermelisin bence.

    0|0
    0|0
  • Çocuk son derece normal, çünkü cinsellik normal bir şeydir, Bence şansılısın, seks yapma şansı olan bir çocuk seks yapmadığın halde (NEDENSE?) seni kabullenmiş, kıymetini bil, çünkü sana değer veriyor.

    Ve şu ortaçağ karanlığında kalmış düşüncelerden kurtul derim, seks insanın ihtiyacdır ve sevgilinle yapmanda kötü bir şey yok, ileride yaptığın zaman pişman olacaksın, "bu kadar güzel bir şeyi niye yapmamışım" diye

    1|1
    2|2
  • Sürtünme her zaman tehlikeli olur bilgin olsun.

    0|0
    0|0
  • Boyle biri o kadar zaman sana dokunmadi da kimlere dokundu.atese elini vurursan yanar.sonra da niye yandi diye aglarsiniz.o kadar yanma meraklisi olmayin sizde.

    0|0
    1|0
  • benim bakirte tanımıma uymuyorsun bozulmayı haketmişsin, niye böyle adamlarla sevgili olursunuz ki, inşallah evlenirsiniz seni ortada bırakmaz

    0|0
    0|0
    • bence böyle adi bir kişilikle evlenmen pişmanlık olur, arkadaşın da dediği gibi durumun oraya getimen bile çok büyük bir hata. tövbe et. Allah dirayetini verir inşallah

    • başkasını bakire diye kandırmış olur o zaman

  • baştan olmaz dersen seni zorlayamaz. ama görünüşü göre o çizgiyi geçmişsin...

    0|0
    0|0
  • bence bu konuyu onunla açık açık konuş ben evlenmeden böyle şeyler yaşama istemiyorum diye.

    0|1
    0|0
  • yaş kaç bacım hem senin hem seninkinin ?

    0|0
    0|0
  • 2,5 sene korumuşsun şimdi nie korkuon koruyamam die vermeye meyillisin demi sende seni gidi :D

    0|0
    0|0
  • aynen. sen kaybedecek çok şeye sahipsin.

    0|0
    1|0
  • bakire olduğunu mu sanıyosun :D

    2|1
    2|0
  • Sen bakire olduğunu sanırsın ancak.

    1|1
    1|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • pişman olacağın şeyi yapma

    2|2
    0|0
  • 2,5 yıl kendini korudun şimdi korkmaya başladın öyle mi 2,5 yıl koruyabildiysen kendini bi o kadar daha korursun

    1|1
    0|0
  • istemiyorsan pişman olacaksan yapma. yani ya hiç başlama başladıysan da emin başla tam yap. şimdi bu kadar ümit verdikten sonra kendini ne kadar geri çekebilirsin bilemem

    0|0
    0|0
  • aids testi yaptır?

    0|0
    2|1
  • akıllı işler yapppp

    0|0
    0|0
  • Tabiki kötü uzak dur ondan

    0|2
    1|1
  • Senin o fahise erkekle ne işin var?

    2|4
    1|4
Yükleniyor...