Bir erkeği cinselliğe nasıl ikna ederim?

arkadaşlar ben bi çocuktan çok hoşlanıyorum arkadaş sayılırız ama ben onunla ilişki istemiyorum sadece yatmak istiyorum. bunu söylediğimde bir iki kişi bana onun gay olduğunu söylediler. bildiğim kadarıyla on onbir ay önce bi kız arkadaşı vardı. ama herkes gay olduğunu söylüyo renkli giyiniyo son zamanlarda o yüzden haklı olabilirler. bunu söyleyenlerden biri onubn arkadaşı yani gay olduğundan emin sayılırım. böyle bi durumda bizim yatma şansımız varmı ona böyle bi teklifle gitsem veya başka bi taktik uygulasam bi gece dahi olsa onunla olabilir miyim nasıl bir yol izlemeliyim sizce unutmak elimde değil arkadaşlar lütfen bana bi yol gösterin


0|0
220

En İyi Kız Görüşü

  • Sana o* demiş bir mal var, sakın onu takma... Onun abisi, kocası seks için kadın arasa "erkektir yapar" der, gıkını çıkarmaz. Ama bir kız olarak senin bunu istemen çakma namus abidesine çok koydu sanırım :).

    Sanki derdin onun kokuşmuş sevdiği, komedi ya :D.

    Soruna gelince, güzel giyin ve çocuğa cilve yap...

    2|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 20

  • Teklif etmek yerine onunla bir gece başbaşa kalmanın bir yolunu bul... Gay bile olsa seninle birlikte olma şansı var...

    1|0
    0|0
    • içki veya *t etki eder mi

    • İçki rahatlatır elbette... Diğerine ihtiyaç duyacağını zannetmiyorum... Eğer kendisi ile görüşüyorsan ve telefonu da varsa, şuan evde de yalnızsan, şuan davet edebilirsin mesela... Önemli bir konu hakkında onunla konuşmak istediğini söyle...


      Gelince de sorduğun soruya benzer birşey sor... Yap derse o kişinin kendisi olduğunu söylersin...

    • diğerinn ööle bi etkisi var mı pki çnkü içkye braz dyanıklı gbi

  • Erkeklerin yatmaktan anladığı cinsel ilişkiye girmektir. Sen ilişki istemiyorum diyorsun. Bizim ilişkiden anladığımız genel olarak arkadaş olup birliktelik yaşamaktır. O nedenle konuyu tam olarak kafamda netleştiremedim. Ayrıca o kişi gay ise seninle zaten başbaşa kalmayı pek göze alamaz.

    0|0
    0|0
  • milletin ağzına bakma, belki cocugun bu konularda tecrübesi yoktur. bi kızla konusmasını beceremiyordur. sen ona direk yatma teklifi etme, once iyi gecinmeye bak vakit öldürmeye bak, kimsenin olmadıgı bir yerdede başlayın yiyişmeye :D gay sa zaten bunu istemez.

    0|0
    0|0
    • sevgilisi vardı çokta güzel bi kızdı tecrübesiz olduğunu sanmıyorum yani. aramız iyide işte gayse reddedilmekten korkuyorum.

    • şansını dene :)

  • Bir kız bir erkekle sadece niye yatmak ister, çeşit olsun diyemi. Arkadaşları çekemediğinden dolayı veya gerçeği de söylüyor olabilirler. Çok istiyorsan çocuğa sor değilse kendini ıspat için istediğini yapabilir.

    0|0
    0|0
    • çok istiyorum ama reddedilme korkum var sarhoş mu etsem ya da *t mu içmeyi teklif etsem işe yararmı sence

    • O derece diyorsun, senden korkulur kız.

  • neymiş bu çocuk arkadaş ya ne şanslı insanlar var bence söle gay bile olsa yatar heralde

    1|0
    0|0
  • arkadaşları onu kıskanıp kötülemiş olabilir. samimiyetini arttır onunla, yalnız kalabileceğiniz bir ortamda görüşmeyi teklif et. biraz sinyal ver yani yatmak istediğine dair. eğer karşıdan bir hareket gelmezse de gay demektir ve seninle yatmak istemiyor demektir.

    0|0
    0|0
  • Mikmeyen şöle böle olsunmu de elinle yuvarlak yap

    0|0
    0|0
    • zaten öyleyim derse napçam

    • Vay i*ne der saçlarını savurur yürür gidersin

    • ona arkamı dönüp yüricek yürek olsa ben de

  • Sakin ol git mutfağa dolaptan buz al onlarla idare et bi süre.

    0|0
    1|0
  • ulan son zamanlarda renkli giyiniyor dedin paranoya bir insanım ben ,bende renkli giyiniyorum , GAY değilim ULAN !

    0|0
    0|0
  • sende erkek ol amelıyatla :)

    0|1
    0|0
  • Belki bi seksiüeldir.

    ÇAlışmaları hızlandır.

    Ver eline gitsin

    0|0
    0|0
  • dokunuşlar önemlidir. iletişim kurarken dokun kesinlikle ;)

    0|0
    0|0
  • Bana denk geleydin iyidi :p

    0|0
    0|0
    • kısmet bu işler ;) ona aşığım. başkasını düşünemiyorum bile ama sevgili olamayız çok uyumsuzuz ben onun tenini çok merak ediyorum

    • Hepsini Göster
    • bence büyük konuşma :p ya aşık olursan :D

    • ksmet :D

  • dişiliğini kullan yeter

    0|0
    0|0
  • kadere bak be millet gay ile birlikte olacam diye düşünüyor biz hala teke tek

    0|0
    0|0
  • ahahaha yakısıklı biridir kesn o yüzden gay diyolardır yada secicidir kız konusunda her önüne gelenle olmuyodur. benim icinde diyolardı secici oldugum icin sen konus gay degilse kanıtlar ;d

    0|0
    0|0
  • git asıl çocuğa yada direk kendisiyle yatmak istediğini söyle, sonra am...çaktır sende rahatla KS de rahatlasın :) sonra buraya gel çaktırdım de bizde güzel arkadaşımıza yardımcı olduk diye sevilenim :)

    0|0
    0|0
    • söylemeyi bndse düşündüm ama ya redderderse

    • yalvar birkere bana çak diye sende ala ala yada burdakilerden birini seç burdada kaslı seni güzelce si..kecek erkekler var,

  • gayler genelde kaslı yakışıklı ve bakımlı olur derler öyle birisi sanırım ki sende onunla yatmak istiyorsun.

    1|0
    0|0
    • aynen öyle. çok etkileniyorum ondan ama kız arkadaşı da olmuştu 10 ay önce falan. belki bisekstir diyorum bende

  • içir eve at :D

    0|0
    0|0
  • gayse, unutmak zorundasın. düz biriyse, her türlü ikna edersin onu

    0|0
    0|0
    • unutamıyorum. gaysede yumuşak değil konuşmasından hareketlerinden belli etmiyor sadece arkadaşları söyledi bunu bana o yüzden belki bisekstir diye umuyorum.

    • Hepsini Göster
    • hayır kırıtık konuşan travesti olmayan gayler var. aktiflik pasiflik durmundan bahsediyorum gaysede aktiftir

    • ben aktiflik pasiflik bilmem ama :)

Kızlar Ne Diyor 1

  • Renkli giyiniyor olması gay olduğu anlamına gelmez.

    0|0
    0|0
    • arkadaşları söyledi ilk bana gay diye

Yükleniyor...