Iliskiye girip bosaldiktan sonra?

Bosaldiktan hemen sonra banyoya giremiyorum en az 2 kaat sonra banyo yapip abdes aliyorum cunku hala pnsden sivi geliyo benim gibi olan var mı bilen varsa yardimci olsun


0|0
0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Hemen gitme biraz daha seviş iki üç posta daha at sonra işe sonra duş al yat 😀

    0|0
    0|0
    • Ne alakasi var ya sabaha kadar hic durmadan yapsamda ayni

    • boşaldıktan sonra tuvalete gidip işemen gerek. daha sonra istersen penisin ucuna pamuklu çubuğun ucundaki kadar pamukla tıka. ayrıca daha sonra gelecek olan sıvı yani abdest aldıktan sonra gelirsede şehvetle gelmediği için boy abdestini kaçırmaz

    • @biritanika Evet oyle deniyo ama genede icim rahat etmiyo

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • Yok deve ne sıvısi la o 😀

    0|0
    0|0
    • Deve gegil la bossldiktan sonra bosalmadan once zevk suyu gelmiyomu senin pnsten onu soruyom

    • Bosaldiktan sonradami geliyor senden 😀

      Hadi once geliyor onu anladimda sonrada geliyorsa devam edecen o zaman daha zevkini alamamissindir 😀😀

      Yani git gel konya 6 saat 😀😀😀

Yükleniyor...