Kızlar regl olunca canınız acıyomu ya :D?

Soru açık gençler regl ile ilgili bir resim atmicam beklemeyin... ?


0|0
5

En İyi Kız Görüşü

  • ağrı oluyo yoğun olduğu günlerde. genelde karnın alt tarafınfa ya da belde. bazılarında pek ağrı olmaya da biliyo bazılarında kasıkta sancı da oluyo

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

  • Saçmalığın daniskası olmuş

    0|1
    0|0
    • Ne saçmalığı lan? Kan kusuyonuz sonuçta Acıdığını düşünüyom ben

  • Snane l*n sjs

    0|1
    0|0
  • Bu ne saçma soru mk

    0|1
    0|0
  • Yok canım ne münasebet

    0|1
    0|0
Yükleniyor...