V yaka tshirt, kazaklar hakkında

Bir yerde okumuştum. Ama yabancı bir kaynaktı. "Eğer oğlunuz V yaka giymeye başlarsa onun gay olma ihtimali var" diyordu.

Ben kesinlikle katılmıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz.


0|0
14|12

En İyi Kız Görüşü

  • bence hepsi hurafe

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • giydiği kazaga göre gay olup olmadığı ne alakaymış bisiklet yaka giyeninde gay olma ihtimali var balıkçı yaka giyeninde adı üstünde İHTİMAL.

    0|0
    0|0
  • erkek ve gay olmadığım için bilemem ama benim eşim V yaka her şeyden nefret ediyor, fazlasıyla taş fırın takılanlardan.

    0|0
    0|0
  • O kaynağı o kaynağın götüne sokmak lazım.

    2|1
    0|0
  • Oha yok artık! ayrıca acaip de yakışıyor. link

    0|0
    0|0
  • yapışık v yakayı bende saçma buluyorumda yok öyle bişey.

    0|0
    0|0
  • bence erkeğe en çok yakışan kazak tipi altına gömlekte giyince çok yakışıyor sevgilime öyle bir kazak alıcam.

    0|0
    0|0
  • çok saçma saçmalığın da önde gideni.

    0|0
    0|0
  • V yaka cok yakisiyor erkeklere.

    0|1
    0|0
  • bence öyle bir şey yok ama arkadaşları sadece erkekse var :)

    0|0
    0|0
  • Kim demiş onu yaf, yakışıyoo

    0|0
    0|0
  • Yakıstırıyorum

    0|0
    0|0
  • kazak içine gömlek giyen adam benim gözümde efendi bi görünüm kazanıyor.hoşuma gider.ama tshirt için aynı şeyi söyleyemiycem

    0|0
    0|0
  • cogu tanidigim gaylerin hepside v yakalli :))))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Ya gay eğilim gösteren 1000 kişiyi laboratuara alıp bakmışlar sanırım üstlerinde ne var ne yok, 600 kişi v yaka giymiş,demek ki v yaka giyenler daha eğilimli gay olmaya... Bu şekilde yapılıyor sanırım :D Ayrıca nefret ediyorum v yaka kazak ve tisörtlerden o ayrı :S

    0|0
    0|0
  • Bu haberin kaynağı endonezya ya da malezyaydı. Bilimsellikle uzaktan yakından alakası olmayan kendi düşüncelerine göre uydurdukları bir durum.

    0|0
    0|0
  • Hayir katilmiyorum benim bagrimin yarisi acik oluyor yazin v-leck t-shirt giydimmi hicde bile gaylik yok basbaya bi kara gözlü kara saçli kara kaşli sizofren kiza asigim !

    0|0
    0|0
  • Saçma sapan şeyler ya.

    0|0
    0|0
  • şimdi ben gay olma ihtimali içindemiyim hahah :)

    0|0
    0|0
  • annenlere okutma onu skıntı yok :)

    1|0
    0|0
  • çok çok saçmaa

    0|0
    0|0
  • çok saçma be kardeşim V yakalı fazla giymem ama yakışana yakışıyor.

    0|0
    0|0
  • Alakası yok 1000 tane kızla yatan v yakalı yokmu vardır çelişki var :)

    0|0
    0|0
  • yok tabi niye gay olsun

    0|0
    0|0
  • Gizli kullancı bir tane v yaka kazak veya tişört al bakalım bende bir durum oluşacak mı:D

    0|0
    0|0
  • Sadece Gülümsüyorum :)

    Saçmalık...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...