Penisim küçükmü arkadaşlarım küçük diyor?

penisimin boyu 16-16.5 cm kalınlıgı 5- 5.5 cm filan sizce kücükmü?

  • evet kücük
    42% (10)26% (14)31% (24)Oy Ver
  • hayır degil
    58% (14)74% (39)69% (53)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
2|13

En İyi Kız Görüşü

  • evet kücük

    0|0
    0|0
    • normal boyutu kaç hanımefendi

En İyi Erkek Görüşü

  • Arkadaşlarınımı sıkicen mk onlara ne 😀

    0|4
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • neresi küçük kocaman türk erkeklerinin geneli zaten 13-15

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Normal.

    0|0
    0|0
  • Türkiye ortalamasını geçmişsin

    0|0
    0|0
  • Kardeşim küçük diyenlerin çoğunun penisi inan senden daha küçüktür Türkiye penis boy ortalaması 13,5 cm ama herkes 18 - 19 diye uçuyor, dürüst olmandan ötürü seni tebrik ediyorum ortalamanın üstündesin.

    0|0
    0|0
  • Küçük diyenler hiç verdimi sana bir denesinler bakalım sonra ne derler.

    0|0
    0|0
  • *si*ktir ordan kalınlığı 5 cm miş güldürdün

    0|0
    0|0
    • kardeş yalan söylücek degilim burada

      inanmıyosan git işine

    • kardeş valla bak iliskiye nasl gircen yani onla kız bozamazsn ceske kalnlık yerine boya gitseymis

  • * ülkede iç savaş çıkacak nerdeyse gelmiş penisim buyukmu diyor 😠👎👎 hıammına

    0|0
    0|0
  • Küçük değil çok ince

    0|0
    0|1
  • küçük kes at gitsin

    0|0
    0|0
  • penis boyun dünya standartlarına göre iyi durumda 13 santimin üstü büyük bile sayılır

    0|0
    0|0
  • baya küçük benimki 22 cm

    0|0
    0|3
  • Değil

    0|1
    0|0
Yükleniyor...