P*rno zeka geriliği?

arkadaşlar çok fazla p*rno izliyorum benim gibi olan var mı zeka geriliği falan yapıyo mu gerçekten


0|0
2|11

En İyi Kız Görüşü

  • Yapar 😂

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bundan sonra izlemiycem :D

    0|0
    0|0
    • sen ne kadar izliyosun

    • Çook izliyordum ben zeki kızım ama izlemiycem artık

Erkekler Ne Diyor 10

  • Yine mi sen l*n :D

    0|0
    0|0
    • evet hocam soru hakkı varken bide uzun süre oldu girmeyeli buraya :)

    • Hee haa :D iyi bakalım :D

  • Zeka geriligi yapmaz ama cinsel performansini dusurebilir

    0|0
    0|0
  • Onu bilmem ama tercih yükselttiği aşikar.

    0|0
    0|0
  • yapmaz

    0|0
    0|0
  • Evet yapar

    0|0
    0|0
    • sadece cinsel organ mı yapıyo peki

  • Sorunun cevabi bence ortada :)
    Ama daha cok unutkanlık yapar

    0|0
    0|0
    • acaba organa bakmak mı yapıyodur yoksa bacaklar falan da yapar mı bunu cidden soruyorum

    • Tabi canım organ bacaklar vs ohooo.
      Gözlerine perde cekmen lazim hatta

  • Bunu sorduğuna göre yapıyormuş :D

    0|0
    0|0
  • Evet yapıyormuş kardeşim bir araştırmada görmüştüm.

    0|0
    0|0
  • ıslamda harama bakmaz hafızada kayba neden oluyor bu heryerde solenır alımler tarafndan ve sahsen yasadım yanı ve kuran okuyanın hafızası guclenır oda kesın denenmıstır

    0|0
    0|0
  • Bilemeyicegim 😁

    0|0
    0|0
Yükleniyor...