İlişkiye giriceğiniz adamdan sağlık raporu?

İlişkiye giriceğiniz adamdan sağlık raporu ister miydiniz kızlar, Erkekler siz yaptırır mıydınız?
Cinsel yolla bulaşan hastalıklar için bence gerekli...


0|0
3|27

En İyi Erkek Görüşü

  • Adliyeden temiz kağıdı muhtardan ikamet belgeside alalim?

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Safe seks . Kondomsuz iliskiye karsiyim. Evlendigimde sorarim bejar iken kondomsuz iliskiye girdimi diye

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • ALLAHA cok sükür her türlü bulasici hastaliktan esim ve ben uzagiz, cünkü ikimizde birbirimizin ilkiyiz..
    Bu zamanda yeniden evlenecek olsam, cinsel iliskiye girmeden önce karsi cinsten gercekten saglik belgesi isterim.. burada okuduklarima bakinca, sevgilim diyen birbiriyle yatip kalkiyor ve sevgililerin sayisi 1-2 degil... AIDS insanlarin yüzlerinden okunmuyor, tasiyicisi yillarca kendisinin haberi olmuyor, bulastirip duruyor.. Yukarda bir arkadas yazmis, kaliteili insanlarla yaparsa bu sorun kalkarmis, AIDS, Hepatit testini ozaman kaldirsinlar kaliteli insan testi uygulasinlar, böyle birsey olabilirmi..

    Valla simdi olsa, dedigim gibi , kondomsuz iliskiye kesinlikle girmem, girecegim insandanla saglik raporlarini ortaya karsilikli koyarim. Türkiyede malesef Millet sadece belden asagi düsünüyor, Türke birsey olmaz, Arabaya Nazar bonucugu taktimi birsey olmaz, gercekler ama öyle degil.. Bir kisiyle bir sefer yapman, 5 dakikalik zevk icin ölümle karsi karsiya kalman hicde öyle zor birsey degil.

    1|0
    0|0
  • Kişinin kendisi yaptırmalı zaten o tür testleri.

    0|0
    0|0
  • Yaptirilabilir.

    1|0
    0|0
  • Evleneceğin zaman zaten devlet istiyor. Zina da bize ters ;)

    1|1
    0|0
  • abartıyorsun zaten kaliteli insanlarla seks yaparsan böyle sorunlar yaşamazsın.

    0|0
    0|1
  • Sorun yok, bu olur. Ama bana oral yapacak ve o spermleri yutacak. Çünkü sağlıklı.

    0|0
    0|0
  • Hiç istemedim ama keşke isteseydim henüz üniversite çağındayken hostesin biriyle takılmıştım ve mantarlıydı çok kötü bir durum

    0|0
    0|0
  • Onlar zaten evlenmeden çnce nikahta mı ne gerekli belgeler. Yapmak lazım !!!

    0|0
    0|0
  • Çoğu istemiyor ama tanımayanlar mutlaka istiyor

    0|1
    0|1
  • Her önüne gelen ile yatıyorsa bu kişi gerekli kız için.

    0|1
    0|0
  • evet bende isterim sağlık raporu olan hanımlar gelsin :)

    0|0
    0|0
  • Yogamına 😀

    0|0
    0|1
  • Tanıdgn insansa ne gerek var ama burdan tanısıp görüşüceksen isteyeblrsin

    0|1
    0|1
    • Tanısam ne olucak virüslerine, mikroplarına kadar mı tanıycam

    • Soruyu eksik sormuşsun sadece seks için görüşülecekse nrmal ama bn kız arkadasmdan istemezdm

  • Bence yapılmalı HIV, AIDS falan olmasn

    0|0
    0|0
  • Evlenirken zaten sağlık raporu alıyorsun

    0|0
    0|0
  • o zaman hastane önlerinde kuyruk oluşur, muhtardan da ikametgah getirelim :D

    0|0
    0|0
  • neo işe mi alacak ben, saçma benden bunu isterse istediği son şey olur

    0|0
    0|0
  • tabıkı lazım

    0|0
    0|0
  • şapka takarim

    0|0
    0|0
  • Ahahahah :))

    0|0
    0|1
  • Doktorum. Sağlık raporu Genel olsa bile cinsel yolla bulasan hastalik konusu olmaz. Türkiye de sağlık raporu birşeyin var mi üzerine veriliyor

    0|0
    0|0
  • İşe mi alacan çocuğu napacan. Rapor ne yaa?
    GBT de lazımmı? Alalım... sokarken araya onuda koyacaz heralde...

    0|0
    1|0
  • www.google.com.tr/search

    enazından bu var. bunu kullanın tavsiye ederim.

    0|0
    0|0
  • evlik öncesi rapor zorunludur frengi hiv aids hepatit c hepatit b

    0|0
    0|0
    • cinsel yolla bulaşan hastalıklar vardır
      bel soğukluğu
      frengi
      hiv aids
      hepatit b
      hepatit c
      genital siğil
      genital uçuk

    • bazıları cinsel yolla bulaşan hastalıklar şakaya alıyor malesef acı gercek

  • cüzdanımda her zman bulundurduğım şeyler prezervatif, vazelin ve doktor kurulundan onaylı sağlık raporu :)

    1|0
    0|1
  • Ne gerek var ayol

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • İstemezdim

    0|0
    0|0
  • bence de gerekli. ya da prezervatif.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...