Buradaki gereksiz insancıklar...

insancıklar diyorum cünkü gerçekten insan olamazlar... bi kaç soru sordum yok neymiş bekaret gidiyormuymuşşş yok neymiş o*ymuşum... la sizene benim hayatım benim doğrum , olan bana ... sanki kendisi imanı tam dini bütün bir insan da gelip burada cinsellik bölümünde hocalık yapıyo insanları doğru yola sokmaya calısıyo .. belki dinsizim belki benim tercihim bu olamaz mı ? eleştirerek mi insanlara doğru yola sokacaksınız ? size mi kaldı bu iş ? ya da bunu bu şekilde mi yaparsınız.. bence herkes haddini bilsin o kadar ahlaklıysa burada cinsellik bölümünde gezmesin .. çünkü biraz tutarsızlık.. :D

Güncellemeler:
evet bu yazdıklarım benim de o* olduğumu gösterdi gelen yorumlara bakarak.. sonucunda beni cok kişinin altında gördüler beni tanıyorlar onlar cok biliyorlar onalr buralarda harcanıyorlar o kardeşlerimiz cinselliği günah bilip gıybeti sevap sanıyorlar ..
neden maaşımın yarısıyla zarımı diktiririm yalan söylerim dediğinide yazmadın diyorum ya seni alacak adama yazık çocuklarımın annesi diye taşıyacak seni yazıklar olsun sizin gibi düşünenlere kaç kişiyle düşüp kalkıyosanız artık bilemicem Allah ıslah etsin terbiyesiz ruhlarınızı (bu arada sözüm meclisten dışarı ben o haltı yiyipte evlenenlerede bişey demiyorum, kucaktan kucağa gezenleri kastediyorum) -------------> bu ne herkes buun diyor anlamıyorum ?

0|0
3|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu kadar haykırdığına göre bayağı dolusun vesselam. :)

    Başlık açma cesaretini gösteriyorsan eğer, gelecek olan eleştirilerede gögüs germelisin, herkesin seninle aynı düşünce yapısına sahip olmasını bekleme, beğenirsin veya beğenmezsin. İşine gelene veya değer yargına göre muamele yap, gerisine 3 maymunu da oynayabilirsin.

    Belki davanda kendi açından haklı olabilirsin, ancak burası resmi bir kurum değil ve insanların ağzıda torba değil. Çıkan netice senin hayatını etkilemeyeceğine göre, bence bu kadar umursamamalısın. :)

    0|0
    0|0
    • haklısın.. herkesin düşüncelerine saygı duyuyorum ama bi insana o* demek bu kadar mı kolay ya .. bunu yazdım diye lolita odediler o* dediler yetiştireceğim cocuğa laf ettiler.. bu kadarı da cok değil mi ? bu kadar yargıyı beni tanımadan yapıyorlar .. bu nasıl bi zihniyettir anlamıyorum.. benim herkese saygım var isteyen isitediğini yasasın diyorum ama o* oluyorum bunu dedim diye

    • Hepsini Göster
    • hıh haklısın işte bunu diyorum bende.. herkes layığını buluyor zaten.. yargısız infaza kızıyorum ben .. okumadan anlamadan küfür edenlere .. bi sen anladın saol cidden ve haklısın

    • Neyse şimdi gönlün huzurlu olsun, boşver seni tanımayanları, seni tanıyıp değer verenlerle mutlu olmayı bil yeter.

      Hadi iyi geceler. :)

Erkekler Ne Diyor 16

  • Evli olmana falan gerek yok, isteyen istediğini yapar, Türkiye'ye bakma sen 3.Dünya ülkesi burası hala daha, kadının cinsel isteği olamaz, günahtır, evlenemden yapamaz ... zaten kafası çalışsaydı bu memlekette insanların, bugün gelişmiş bir ülke de yaşıyor olurduk, buradakileri ciddiye alma, seni anlıyorum ben de fazla dışarı çıkıp insanlarla görüşmüyorum bu zihniyet yüzünden

    1|0
    0|0
    • bu gereksiz bilmişlikleri yok mu... bence yobazlar .. ve bu cahil , cinselliği bilmeyip meraktan kuduranlar bunlar

    • Kesinlikle öyle, hem meraktan, hem de yapamayacak olmalarından (niyeyse? ) yani bunlar toplumun malı olmuş, kendi istekleri önemli değil, toplumun istediği şey doğrudur bitti. Orta Çağ'da yaşıyor olsaydık bunlar kesin dünya yuvarlak diyeni yakarlardı...

  • eleştirilmekten neden rahatsız oluyorsun. insanlar istediği şekilde yorumunu yazıyor. elbette seni onaylayan da olacak eleştirende. agresif takılmana gerek yok. elbette yaşam senin. en son karar yine senin.

    1|1
    0|0
    • ha bu arada cinsel konularda bilgi alışverişi yapmak günah değildir. sadece şehvet duyguları ile birbirini azdıran sohbet günahtır. normal bilgi alışverişi yapılabilir. kısacası burada insancıklar dediğin şahıslar esas senin gibi insancıkları insanlığğa çağırıyor. insan olmanız için çabalıyorlar

    • Hepsini Göster
    • ben sana ters cıkan bir şey söylemedim .. muhalefet olmak için muhalefet olma.. benim ki agresiflik belki o da bu insanların anlayışsızlığına.. sende de aynısı var mücadele etme yetisine bence sahip değilsin

    • kullandığın cümle aynen şu "bence herkes haddini bilsin o kadar ahlaklıysa burada cinsellik bölümünde gezmesin .. çünkü biraz tutarsızlık"

      ben burada bilgi verirken ahlaksız mı oluyorum. haddini aşmış mı oluyorum. benim tepkim bu

  • İnan şu yazdığın cümleden sonra "cinselliği günah bilip gıybeti sevap sanıyorlar" senin hakkında sadece iyi düşünüyorum. Olayı bu kadar içtenlikle anlatsanda bu cümlen olayı özetlemiş.

    2|0
    0|0
    • yani di mi... bilmediğin bi insan hakkında nasıl bu akdar kolay karar verebilirsin.. madem bu akdar dini biliyorlar kuran da yazanları okumamışlar mı ? bu kadar dindarlar ama ne bilgi var ne din

    • Kesinlikle haklısın...

  • tahmin ettiğim kişi isen yani :) gizli olmakta ki amaç ne önce onu bi söylesene ? madem bu kadar savunuyorsun fikrini ? ve ikinci en önemli şey sana ne millet alıyomuş veriyomuş sevişiyomuş ? yani merak mı ? tepki mi ölcüyosun acaba bende düşündüğüm gördüğüm kervana katılırsam hakkımda ne düşünürler diye istatistik mi yapıyon ne ne ? amacın ne ?

    2|0
    0|0
    • ahahah arkadaşı partilerde turnike usulü beceriolarmş tpkileri ölçüo :D

    • Hepsini Göster
    • bencede arkadaşım yazık bide bunlar çocuk yetiştircek hey Allahım

    • aranızda özel bişiler var gibi hissediom :D bu kadar kişi kalkıp oyuna alet oluyoz ya allam al bizi yanına toplucaz

  • kımse hatasız degıldır gızlı kullanıcı ama burda boyle bır platformda bazı seylerı kucuk ve umursanmaz gıbı gostermenız sızden yasları kucuk olan ergen ınsanları etkılıyor elbettte bızı ılgılendırmez sızın hayatınız lakın buraya sert ve futursuzca yapmıs oldugunuz bu konu baslıgı sızın ozguvenınızı degıl altındakı ezıklıgı yansıtıyor.oncelıkle bu sayfada yasları kucuk ınsanlarında oldugunu hatırlayalım sonrada ona gore yorumlar yapalım

    0|0
    0|0
    • hmm bak ezikmişim bunu da senden öğrendim :D teşekkürler okuduğun halde birşey anlamıyorsun bu da bence beyinsiz biri olduğunu gösteriyo.. bende 18 yasındayım .. cok değişik arkdaşlarım oldu 13 yasında kamera karsısında soyunan arkadaşlarım da oldu dini öğrenmeye calısan da bunlar biraz tercih meselesi..

    • Hepsini Göster
    • yeme beni lolita sildirdiğin başlıkta herşey apaçık ortadaydı ,)

    • sanırım karıştırıyorsunuz lolita felan diyorsunuz sildirilen başlık felan gerçekten anlam veremiyorum

  • boşveeer, bunlara mı takılıyorsun ya, o tiplerin herbirine burdaki herhangi bir kız azıcık kuyruk sallasa maymun gibi peşinden koşarlar, hepsinin amacı aynı ama işte iş yargılamaya gelince hepsi ahlak zabıtasına dönüşüyor, he deyip geçiçen en güzeli

    0|0
    0|0
    • evli bi bayan bile kocasıyla ilgili cinsel bir konuda bilgi almak için soru sorsa o* oluyor :D bu nasıl iştir anlamıyorum ama :D kaç kişinin altında gördün de bunu diyorsun diye düşünmeden edemiyorum :D onalrın yaptıklarıda gıybete girmiyor mu ?

    • Hepsini Göster
    • evli olsan okeyde güzelim sen kucaktan kucağa gezdiğini söylüodun bi önceki soruda :D

    • mal mısın nesin ne bi önceki sorusu ... kafan mı iyi arkadaşım ?

  • son güncelleme dışında kelimeler beniim azımdan dökülmüş gibi katılmakdayım. insanlarda saygı yok

    0|0
    0|0
    • son güncellemeyi herkes bana söyledi ne demek istediler ben anlamadım zaten belirttim .. ne demke istiyorsunuz diye :S

    • insanlar neyin kasıntısında kendileride bilmiyor zaten sadece insanlara leke atma derdindiler sonuçta her koyun kendi bacagından asılır

  • sakinn ol seviyeni düşürme senn...boşver cahille tartışma..

    1|1
    0|0
  • yuh lan :D ilişkiye girmeden kendini o* ilan eden bi seni tanıdım hayatımda... bence fazla büyütüyosun yaş itibariyle... fazla takılma hayatını yaşa gerisini boşver sallama

    0|0
    0|0
  • sen de bakire olmadığını kimseye söyleme... git diktir...

    0|0
    0|0
  • Amma kızdırmışlar seni, haklısın sakin ol

    0|1
    0|0
  • Helal sana gizli... helal...! harika yazmışsın canım :))

    1|0
    0|0
  • sinirlenmeyelim sakin olalım

    0|0
    0|0
  • herkesin hayatı kendine

    0|0
    0|0
  • boşver keyfine bak

    0|0
    0|0
    • heyiflik bir şey dğeil bu ama bu insnanlar düşünemiyor ne yazık ki ve üzülüyorum

  • türk toplumu kendi yapınca sorun yok baskası yapınca ahkam keser cok haklısın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • oo lolita burda mısın tatlım :D

    0|0
    0|0
    • haha kimlik tespiti. ama yazdıklarında doğruluk payı çok yüksek

    • tebrikler ya :D :D bu yazdığımdan lolita olduğumu anlamış nasıl da zeki nasıl da zekiii :D sen burada harcanıyorsun :D

    • doğru bencede buda soruyu sorana ithafen :) neden maaşımın yarısıyla zarımı diktiririm yalan söylerim dediğinide yazmadın diyorum ya seni alacak adama yazık çocuklarımın annesi diye taşıyacak seni yazıklar olsun sizin gibi düşünenlere kaç kişiyle düşüp kalkıyosanız artık bilemicem Allah ıslah etsin terbiyesiz ruhlarınızı (bu arada sözüm meclisten dışarı ben o haltı yiyipte evlenenlerede bişey demiyorum, kucaktan kucağa gezenleri kastediyorum)

  • senin tercihin yapan yapar , bu işin hesabı da var , zina yapanlar demek , ATEŞE ÇOK DAYANIKLI VÜCUTLARI VAR...

    0|0
    0|0
    • yani .. tercih meselesi beni ilgilendirmez benim sorunum baskasının hayatına burnunu sokanlar .. belki yanmayacaklar nereden biliyorsun ?

    • Hepsini Göster
    • tabi ki .. ben peygamberlerin hayatlarını okuyorum mesela.. bazı kavimler var bu ahlaksızlıklar yüzünden yok olmuş.. ben demiyorum ki normal karşılansın... ama herkes kendin sorumlu herkesin doğruus kendine yanlışı kendine .. belki hata yapıyo farkında değil o insanı o* diyerek damgalamak yerine güzel bir dille doğruya cekmek var bence.. ya da bunu yapmak zorunda da değil kimse. herkesin kendi hayat görüşü... ben 18 yasındayım .. sevgilim oldu elini tuttum , ama bu bence yanlış değildi

    • Yasun küçük daha çok okuman lazım mahrem bitinin elini tutmak caiz sevgili mahrem değildir biraz araştır dının seni bencede olmaz hadi iyi grceler

  • boşver canım en güzelini yapıosun :)

    1|0
    0|0
    • ama bu insancıklar beni cıldırtıyo

    • çıldırırsan daha mutlu olurlar nasıl istiyosan öyle yaşa canım :) önemseme kimseyi

Yükleniyor...