Cinsellikten soğudum...

erkek arkadaşımla soğuduk kavga gürültü ayrılma eşiğinden dönmeler çıksakta birbirimze soğuk davranmalar falan. cinsellik uzak kaldı bana ee haliyle bende ona. halbuki ben cinsellik olmadan asla diyenlerdenim fazlasıyla tutkuluyum ona ne oluyor banaaa ?


0|0
5|10

En İyi Erkek Görüşü

  • bu gayet normal. demek ki hayatında yeni şeylerin zamanı gelmiş. birşey olduğu yok yani akışına bırak

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • yeni birini bulmusundur sanırsam

    0|0
    0|0
  • sevgi kaybı?

    0|0
    0|0
  • Çoğu ilişkinin ilk 3-4 ayı güzeldir zaten, sonra kendiliğinden iki taraftan biri soğumaya başlar.

    0|0
    0|0
  • Herkes herkesle sonsuza kadar iyi anlaşamayabilir, sende bir anormallik yok. Tahminimce onda da yok, mutlu değilseniz tadında bırakın.

    Soğukluk hususunda da sabır derim, kötü durumda ani karar %99 zarar getirir.

    0|0
    0|0
  • iste sevginin bittigini gösterir

    sevgisiz asksiz cinselliginde tadi tuzu yoktur

    0|0
    0|0
  • o kadar takma her şey yoluna girer her insanın zaman zaman başından böyle şeyler geçer bence

    0|0
    0|0
  • tutkuda zamana yenik düşer maalesef...

    sizinki herkesin ortak derdi...

    0|0
    0|0
  • Her ilişki böyle süeçlerden geçer ama bu tamamen alışkanlık duygusunun başlangıcıdır

    0|0
    0|0
  • Değişiklik iyidir, beni bi tanısan bidaha onu aramazsın ;)

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 5

  • Cicim günler geçmiş.

    0|1
    0|0
  • ne biliyo musun acaba erkek arkadaşını önceden çok seviyodun ve cinsellik tacını ona giydirdin ona değerli bulup beğendin.. Şimdi böyle soğuk olduğunuzda nötrleşme oldu haliyle canım.. Umarım o tacı başkasına layık görmezsin diyelim :)

    0|0
    0|0
  • açıklamanda var zaten soğumuşsun ondan ..

    0|1
    0|0
    • napıcam anlamında neler yapmalıyım

    • soğudun bir insana tekrar ısınmak zordur zaten sürekli kavga gürültü ayrılık varmış uğraşma yeni ufuklara yelken aç derim =)

  • İlk ve tek cinsel ilişkini onunla mı yaşadın?

    0|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • Genel olarak azalacak. Her dakika sekse istekli olmayacak. Netice önemli.

    • Tabii ki sürekli tavan denecek kadar dolu olmayabilir, ama sürekli bir azalma olmayacağını hatırlatmak adına söyledim. Karakter meselesi biraz da, kişinin yapısı çok şey fark ettirir bu konuda. Örneklerini yakından tanıyorum.

  • Lezbiyen olmaya başliyorsun

    0|1
    2|1
Yükleniyor...