Beyler genital bolgenizi nasil temizlersiniz?

Sabah makine ile temizlerken yine kanattim... makine canimi yakiyo her zaman boyle oluyo.. jilet kullansam keser diye korkuyom siz nasil yapiyorsunuz tuy dokucu krem felan mi?


0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Reyis makine kadar rahat bisey yok. Hangi makine olduguna da bagli. Kaliteli bisey al kiy paraya sora rahat et. Makine candir.

    0|1
    0|0
    • King marka makine kullanyom , eti bir kıstıryo bazen direk kanatyo. Canıda yakıyo.

    • Hepsini Göster
    • Anladm bakalim bu arada fiyati indirimde 99 tl diyo iyimis fiyat olarak fazla oahali degl :D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 3

  • makine ile temizlik yapıyorum ama alıştım dikkatli olursan sıkıntı olmaz her yerde makineyi kullanamazsın ama

    0|1
    0|0
  • Derby banyo var kesme derdi falan olmaz onda bıçak yapısı farklıdır. Tavsiye ederim

    0|1
    0|0
  • Aynen tüy dokucu krem 10 dakikada hepsini döküyor tuyıerin

    0|1
    0|0
    • Eyvallah kardesim

    • Hepsini Göster
    • Ohaa yok artık :/ ne bileyim ya ama en az 3-4 jilet gidiyordu çok uğraştırıyordu ben de tüy dokucuye geçtim napiim. Olmadı cildiyeye giderim birşey onerir. bunun bolumu cildiye heralde :/

    • Cildiyeye soylersen tefe koyar aman diyim kardes :D

Yükleniyor...