Sinir ilacı kullanıyorum yaklaşık 2 hafta oldu ve cinsel istek gitti tamamen. Normal mi bu?

Doktora sormakda istemiyorum. Utanıyorum. Normalde çok istekli bir kızım yani çok değiştim istek falan sıfır hiç bişey aklıma gelmiyor.


0|0
314

En İyi Erkek Görüşü

  • O ilaclarin oyle etkileri var sonucta hormonlarini azaltiyorlar ani ataklari engellemek için

    0|0
    0|0
    • vay be. cidden hiç bişeye sinirlenmiyorum artık da. Oda gitti aman gitsin :D

    • bir sure snra duzelir o mrk etme

En İyi Kız Görüşü

  • Hastalık neydi?

    0|0
    0|0
    • antidepresan kullanıyorum

    • Hepsini Göster
    • Seni etkilemeye çalışmış :)

    • doktorum bayan dı :D

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 13

  • sinir ilaçları istek azaltır

    0|0
    0|0
  • Antidepresanlarin yan etkilerinden biri de cinsel istegin azalmasıdir ilaç kullanımını kesersen bu normale dönecektir.

    0|0
    0|0
  • kafayı uyuşturduysa normaldir.

    0|0
    0|0
  • Normal. Depresyon haplarının yan etkisi zaten cinsel gücü azaltması.

    0|0
    0|0
  • Sinirleri uyusturuyor iste gayet normal

    0|0
    0|0
  • Normal bendede aynısı olmuştu kafayı rahatlatıyor hiçbirşeyi iplemiyon ondan bir süre sonra normale dönersin

    0|0
    0|0
  • oncelikle antidepresan kullanmak zorunda kalmasın gecmis olsun.
    anti depresan uzun sure kullandim ilk baslarda evet boyle rtkileri var

    0|0
    0|0
  • Demek ki cinsel isteği de etkiliyor
    Ama sürekli kullanmak iyi değil o ilaçları

    0|0
    0|0
  • Normaldir. Çünkü Sinir ilacları Vücudun Olaylara Aşırı reaksion Göstermesini engeller.

    0|0
    0|0
  • normal

    0|0
    0|0
  • Normal hap kullaniyosan hisler gider ayni mal gibi olursun

    0|0
    0|0
  • Masturbasyon deneyeceksin ama yapinca gireceksin bir turlu bosalamayacaksin:)))

    0|0
    0|0
  • sulanmıyor mu? ilaç etkisinden canım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Antidepresanlar bir süre cinsel arzuyu baskılıyor.

    0|0
    0|0
    • valla mı. Eski haline dönebiliormuyuz :D aslında dönmesem daha iyi :D

    • 2 3 ay sonra normale dönersin.

  • antidepresan uyku yapar beynini uyuşturur bu yüzden öyle şeyleri kafanda bile kurgulayamazsın.

    0|0
    0|0
    • eski ben gitti. Hiç bişey aklıma gelmiyor :D

    • normaldir

Yükleniyor...