Arkadaşlar lütfen bakarmısıniz?

Arkadaşlar nişanlım bu sabah kalktığında lavaboya gitti ve bana idrar yerine kan çıktığını söyledi. Acaba bu durum neye bağlıdır. Böbrekler ile ilgili falanmidir. Bu arada buradan soruyorum çünkü bu gün fazlaca yoğunduk aileler falan toplandı yarın hastaneye gitmeyi düşünüyoruz. Bende daha fazla dayanamadım ve size sorayım dedim çok endişeleniyorum.


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Böbreklerle ilgili olabilir. Üroloji bölümüne gitsin.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • idrar yollarında vardır. böyle şey beklenmez. hemen üroloji bölümüne gitsin.

    0|0
    0|0
  • Yani dediğin gibi aklıma bir tek böbrekler geldi

    0|0
    0|0
    • Yani öyle gibi hadi diyelim bobreklerde taş var bu önceden ağrı yapar o da değil neyse yarın neymiş bakacaz

    • Hepsini Göster
    • Aynen yinede teşekkürler

    • Rica ederim ne demek

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...