2 yıl cinsel ilişki yapılmazsa tekrar bakire olunur mu?

bir arkadaşımdan eğer iki yıl hiç seks yapılmazsa tekrar

bakire olunduğuna dair bir şey duymuştum. bu doğru mu acaba?


0|0
18|31

En İyi Kız Görüşü

  • Tekrar bekaretin yerine gelmez ama vajina yapı gereği uzun süre sex yapmayınca tekrar eski halini alır sıkılaşır ve eğer ilişkide ıslanmazsan sert davranırsa kanama olabilir

    3|1
    1|2
    • ilk defa duyuyorum öyle birşey olmaz

    • oluyor oluyorrr... birebir şahit oldum..yıllarca biriyle olmayınca baya bir topluyo kendini...

Erkekler Ne Diyor 31

  • Ben de zaman aşımına uğrayarak süper bakire oldum

    5|2
    0|0
  • Aynı kertenkelelerin kuyruğu gibi kızlık zarı da kendisini yeniler :))

    Allahım ne günlere kaldık yahu :)

    0|0
    0|0
  • Doğru. O iki sene kar yağmazsa bir de, ne yaparsan yap bozulmuyormuş demişlerdi bana da.

    4|0
    0|0
  • Zaman aşımından davalar düşüyorda bakirelik geri gelmiyor .

    Kaldı ki zar kendini yenilese bile bakiremi olmuş olacaksın .

    0|0
    0|0
  • doğru evet hatta bu zamanı 10 yıla çıkarırsan erkek bile olabiliyorsun ...

    3|0
    0|0
  • nadasa mı bırakıcan...

    2|1
    0|0
  • Olunur bir arkadaşım 2,5 yılda olmuştu.hatta bir erkek arkadaşım 1 yıl geçmesine rağmen aniden bakir olmuştu şaşırmıştım.ama bi kız arkadaşımda 4 yıl geçmesine rağmen olamadı.duruma göre değişiyor sanırım bünyeden dolayı

    0|0
    0|0
  • haaa haaa hic gulecegim yoktu :)))))))

    2 yil neden bekliyorsun kilisede gunah cikardikca da bakire olursun

    meryem ana seni kutsar :)))))0

    0|1
    1|0
  • sen beni güldürdün Allah ta seni güldürsün ne diyim

    1|0
    0|0
  • :))) yedeklemen gerekiyordu arkadaşım şimdi iki yılda beklesen nafıle ya

    1|0
    0|0
  • Ya nerede yaşıyorsunuz allah aşkına. Böyle bir şey mümkün mü? Vücuttaki bağ ve zar dokuları kendilerini yenileyemezler. Zar kendi kendine birleşemez yani.

    0|0
    0|0
  • külliyen yalan

    0|0
    0|0
  • Şöyle bir düün bakalım, kolun kopsa yerine yenisi çıkar mı? Elbette çıkmaz. İşte kızlık zarı da aynıdır. Bir defa kaybedince yeniden kendi kendine eski haline dönmez. Ama diktirmek mümkünmüş. O konuda ayrıntılı bilgim yok ama..

    0|0
    0|0
  • link

    bastan sona dikkatle izle..

    0|0
    0|0
  • yanlış bilgi

    0|0
    0|0
  • arkadaşın sen iyi yemiş ama sende bizi yiyo olabilirsin xD

    0|0
    0|0
  • Selam ablacim sorunun devam ediyormu

    0|0
    0|0
  • kim dedi bunu ya olsa ne olur ki bir insanla yaşanılan gerçeği değiştirmiyor sonuçta neticede geri gelse bile bir başkası ilkin olmuyor.

    0|0
    0|0
  • 2 yıl kurtarmaz 3 yıl belki

    0|0
    0|0
  • yani sende arkadaşına inanmışsın :) ilginç bunun hiç bir mantığı yok

    0|0
    0|0
  • dört sene yapmazsan komple kapanıyor dikkat et. tövbe tövbe

    1|0
    0|0
  • melesef öyle bir durum olsa tüm dullar bakire olur o zaman

    1|0
    0|0
  • hahahaha:D yara mı ya bu kapansın:D:D puhahahaha ne güldüm yaa:D

    0|1
    0|0
  • 2 yıl beklemeye gerek yok diktirince sorun kalmıyo :)

    0|0
    0|0
  • dur bakalim daha neler duyacagiz

    0|0
    0|0
  • rose cok merak ettim nerde yaşıyon sen :))

    0|0
    0|0
  • yok canım daha neler...artema mı bu?...

    0|0
    0|0
    • yani uzun süre tv de reklamı yapılmıştıya...aç-kapa artema şeklinde, musluk reklamı...hatırlayabildin mi?..

  • 7 yılı doldurması gerekiyor die duymustum...

    0|0
    0|0
  • ya bu jenerasyon çok saf ,yada çok şakacı ...

    0|0
    0|0
  • yaş kaç?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 17

  • Konuya el atmam gerektğini hissettim çünkü herkes yanlış sağdan soldan duyduklarıyla savunma yapıyor asla ve katta! Şu an tıp bunun kızlık zarı olmadığını sadece oradaki kılcal damarların çatlamaı yoluyla kanama oluyor sadece ikişkiye girmiş fakat daha sonra ilişkiye girdiğinde tekrar kanama olan çok kişi biliyorum

    1|0
    0|0
  • Üzgünüm ama arkadaşın seninle dalga geçmiş.

    2|0
    0|0
  • Dediğiniz iyi oldu ,bu saat itibariyle ben bırakıyorum 2 yıl tık yok :))

    0|0
    0|1
  • giden gitmiş kalan sağlar bizimdir...:)

    1|0
    0|0
  • Evet kızlık zarın gerı geliyor.

    Hay Allahım ya tabıkı hayır. 1 kere sex yaptıysan istersen 50 sene daha yapma bakire olamazsın. Ancak cerrah bu işi halledebilir

    0|0
    0|0
  • Yok öyle tekrar bakire olmak.Kızlık zarı yırtılır bakirelik ortadan kalkar.

    0|0
    0|0
  • erkenden göçen dedelerımızın hanımlarının zarları gerı geldi=)ne sacmalıktır bu ya sen ilişkıye gır ıstedıgınle sonra bı sene bekle sonra ıncele yerınde mı degılmı

    0|0
    0|0
  • beynin bekaretini kazanıyor diye biliyorum ben.hatta bu süreyi 3 yıla çıkartırsan ruh da bekaretini kazanıyormuş.

    0|0
    0|0
  • Seçtiğin en iyi cevap, doğru değil yalnız.

    0|0
    0|0
    • doğrusu ne?

    • Hepsini Göster
    • hayır cinsel ilişki yaşamazsan uzun süre sıkılaşır diyo o doğru mu

    • cinsel organın esnekliğine göre değişir sıkılaşması, sert davranması kanatmaz yani.

  • Hayır böyle birşey olamaz.

    0|0
    0|0
  • yok öyle bir şey

    0|0
    0|0
  • Hayır doğru değil. Mümkün değil.

    0|0
    0|0
  • 2 yıla gerek yok. kızlık zarı kendini 1 senede yeniliyor...

    0|0
    0|0
  • yok öyle bişey ya

    0|0
    0|0
  • kim sölemişse güzel kandırmış

    0|0
    0|0
  • Cıddımısınız ya bunları sorarken? nasıl yenılenebılırkı kızlık zarı yırtıldıktan sonra? tabıkı yok oyle bısey oyle olsa herkes iliskiye girer 2 yıl bekler doktorlarda kızlık zarı falan dıkmez..

    0|0
    0|0
  • 2 yı bekleyeceğine git diktir olsun bitsin :) 2 yılda beklenir miymiş canım :)))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...