Kizlarda adet donemi var tamam. Peki ya erkeklerde ne var?

Evet biz kizlarin adet donemleri var. Peki y a siz beylerin ne donemi var? :/ vé nasil bir set. ..


0|0
547

En İyi Kız Görüşü

  • onlarda istek bize göre fazla bence o yeter zor durum buda

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 47

  • Bizdede amelelik dönemi var karıyı aldın evlendin ee sonra bu dönem başlıyor. Sabah kalk işe gel akşam işten gel karı dırdırı sonra gece çocuk uyutmaz sabah çocuk okula gidicek onla uğraş okula bırak heee harçlığını unutma çocuk büyüdü kızsa 4 dönceksin aman bir şey olmasın oğlansa aman içki içiyormu arkadaşları nasıl gene takip işte erkeklerin derdi bir ömür böyle.

    7|5
    0|0
  • Kadınlar da adet dönemi döllenmemiş yumurtanın atılması için vardır. Adet kanaması ile o yumurta atılır. Bünye yenisini üretir. Erkekler de de şeytan aldatması denen hamamcı olmak denen kamyon devrildi denen durum vardır. Yani gece uyurken yatağa boşalmak. Bu uzun süre boşalmamış erkeğin spermlerini yenisini üretmek isteyen bünyenin dışarı atmasıdır. Yani erkeğin adeti de budur. :)

    3|2
    0|0
  • ben bunu araştırdım inceledim deney yaptım...
    28 gün süreci erkeklerde aynen var.
    hiçbirşekilde boşalmayan erkek 28. gün mutlaka rüya görür

    2|0
    0|0
  • Hiç bir dönemimiz yok çok sukur.. :) çop öğütücü gibiyiz. . gayet saglikliyiz. Ne kabız oluruz, ne hazımsızlık çekeriz ne de yediğimiz dokunur.. Mis ya :)

    0|0
    0|0
  • Bizdede tore var.. gelenek gorenek anane gunu var

    0|0
    0|0
  • https://www.youtube.com/watch?v=VJcYV7p1Qes

    Bizimde bu dönemimiz var daha beter yani. :D

    0|1
    0|0
  • Gızım erkeklerde öyle dönem menem yok, erkekler ya ilişkiye girer boşalır ya da, rüyasında ilişki yaşar boşalır, sabahında banyo yapar hiç bir şeyi kalmaz :)

    0|0
    0|0
  • Clean Strepp dönemi

    0|0
    0|0
  • adeti bekleme dönemimiz var
    çok sancılı geçiyor

    3|0
    0|0
  • sizlerdeki gibi hastalanıp rahatsız olduğumuz bir dönem yok. ama kimilerinin cinsel dürtülerinin aşırı olduğu dönemler olupta kerhaneye gittiği olur.

    0|0
    0|0
  • Bazen azgınlık dönemleri olabiliyor. :/

    0|0
    0|0
  • Dönem yok.

    0|0
    0|0
  • yok öyle bişey

    0|0
    0|0
  • bizimde ay sonu dönemimiz var maaşı hangi borca yatıracam okul masrafları kira elektirk su giderleri vs sizde bir adet dönemi var nolacakki

    1|0
    0|0
  • bizde yok öyle şeyler biz analog ürünüz siz dijitalsiniz.

    0|0
    0|0
  • kusu ötmeyen erkeklerde, boyu kisa olan erkeklerde, sisko ve cirkin erkeklerde öyle dönemler varki siz bayanlarin adet döneminde girdiginiz seytani kiliktan daha beterler inan bak.

    0|0
    0|0
  • erkeklerde purostat kalkmama sorunları var

    0|0
    1|0
  • Erkeklerde herhangi bir dönem yok. Her daim hazırız.

    1|0
    0|0
  • Sayenizde bizimde oluyo yaaa :) rahat vermiyosunuz ki😂😂😂

    1|0
    0|0
  • adetten sonraki hızlı ve öfkeli dönem var canıms

    1|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    27

Kızlar Ne Diyor 4

  • Yok bir şey

    0|0
    0|0
  • Erkeklerde bir b*k yok. Sinir oluyorum her boku biz çekmek zorundayız.

    0|0
    0|0
  • erkek doğaydık eyiydi :/

    0|0
    0|0
  • Biz onlar gibi her dakika istekli olmuyoruz mesela, anla sen burdan ne demek isteediğimi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...