Sevgilim bikini bölgeme ağda yaptı?

Hiç ilişkiye felan girmedik yanlış anlaşılmasın. Sadece öpüşme oldu aramızda ama kuaföre acacagıma ona açarım dedim. Bikini bölgeme ağda yaptı ama çekmesini bilmiyor hep kızardı yanlış çektiği için. Ne yapmalıyım çok sızlıyor?


0|0
1129

En İyi Erkek Görüşü

  • Yuh diyorum yaaaa
    bir erkek icin ne kadar iğrenç bir durum.
    bir daha yapma sakın.
    Bu iliskinize zarar verir

    2|1
    0|0
    • Konusu geçti kuaföre gideceğimi söyledim kendisi dedi ben yaparım diye. Zorlamadım yani

    • Hepsini Göster
    • Alırım sorun yok 3yıldır beraberiz diyorum

    • Valla diil 3 yil 13 yil olsa ne yaparım ne yaptiririm. Iliski ne kadar eski olursa olsun bu kadar yuzgoz olmaya gerek yok. Biraz mahremiyet olmasi lazim

En İyi Kız Görüşü

  • öyle görünce çocuk iğrenmedi mi ya? ne herifler var ulan bitanesi bize denk gelmez

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 28

  • öpim geçsin dedi mi?

    0|0
    0|0
  • Bugün Ona Açarsın Yarın Beni Tehdit Ediyor Diye Gelir Sorarsın.

    0|0
    0|0
  • ne guzel :) ciddi diyorum severim boyle samimi iliskiyi krem sur

    0|0
    0|0
  • Şakacı seni.. :)

    0|0
    0|0
  • kuaföre söveceğine sevgiline söversin artık beceremedi diye :D

    0|0
    0|0
  • Kuaför ile sevgilin arasında fark var çünkü.

    0|0
    0|0
    • 3senelik ilişkimiz var çekinmiyorum gayet normal bişi bu

  • Lafa bak :)

    0|0
    0|0
  • o yanlış çekerken sen nerdeydin peki :)

    1|1
    0|0
    • O an hissetmedim uyuşturucu sprey sürdüğmüzden. Acısını şu an hissediyorm

    • Hepsini Göster
    • Öff boş yapma

    • boş yapma diyene bak :)

  • krem sür tahriş kremi sür

    0|0
    0|0
  • İsi ehline vercektin

    0|0
    0|0
  • Anestol pomad sur gecer

    0|0
    0|0
  • Öpseydi, geçer..

    0|0
    0|0
  • Buz koy ya da merhem sür

    0|0
    0|0
  • daha neler okuyacağız merak içindeyim.

    0|0
    0|0
  • hayatının yanlışını yapmışın bu bedelinide çekiyon.

    0|0
    0|0
  • Buz koy atesini alir

    0|1
    0|0
  • Acemiliğine ver ters yönde çekmiştir... ;)

    0|0
    0|0
  • uyumalısın

    0|0
    0|0
  • İste isi ehline yaptirsaydin bole olmazdi

    0|0
    0|0
  • ders olsun sana bilmeyene kurcalatma... dua et ki dudaklarını yırtmamış

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 10

  • Bepanthol krem veya benzeri bol nemlendirici özelliği olan bir krem ile bölgeyi iyice nemlendir. 5 güne kadar acı olabilir aşırı tahriş olduğu için. Ne kadar sık nemlendirirsen o kadar çabuk geçer.

    0|0
    0|0
  • İşi bilmeyene emanet edersen öyle olur

    0|1
    0|0
  • Yok artıkkk

    0|0
    0|0
  • Yuh ya

    0|1
    0|0
  • yani valla bir garipsin haaa

    0|0
    0|0
  • Kendin yapsan daha doğru olurdu yanı sevgisinden utanmana gerek yok tamamda derini yirtabilirdi

    0|1
    0|0
  • vajina kısmına mı?

    0|0
    0|0
  • Çöş yohımına

    0|0
    0|0
  • Krem felan sür havalandır 😆

    0|0
    0|0
  • Derini falan yirtar manyak misiniz siz once baska bolgelerde ogret sonra orana yaptir.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...