Ben yeni evliyim ve kafama takilan bir kac soru var bakar misiniz?

Bana etraftan uyarilar geliyo hani ilac vs seyle korunma kendi imkanlarinjzla korunun yoksa hamile kalirsin diyolar.
Neredeyse iki ay oldu ve esim hic korunmadi hep bosaldi icime sizce hala cocuk olmamasi anormal bir durum mu kinseyede bisey diyemiyorum :/


0|0
12|46

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • korunmayı bıraktıktan sonra en az 6 ay gebelık olmaması cok normal rahım buna kendını alıstırıyor.. dr lar 3 yılı askın sure sonunda hala gebe kalamassan tedavi başlatıyor , yani daha işin çook başındasın kendine kuruntu yapma

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 45

  • Soyledikleri seylerde haklilik paylari yuksek.. vucuda yapay sey koymamak lazim.. ancak sizine daha simdiden gebelik beklemeniz buyuk hata.. ayda 30 gun iliskiye girersiniz birinde ihtimal kuvvetli olur en fazla ucunde.. digerleri imkansiza yakin.. gebeligi istiyorsaniz devam edin.. bir sene gebelik olusmazsa doktora gidin.. bugun gitseniz doktor kovar sizi..

    0|0
    0|0
  • Tatlım bu normal bir durum. Hemen hamile kalınmıyor zaten. Ama böyle giderseniz her an hamile kalma riskin var. Eğer çocuk yapmaya karar verdiyseniz öncelikle bir kadın doğum uzmanı bul kendine ve muayene ol. Rahim ve vajina durumunu kontrol etsin. Tüplerinde tıkanıklık var mı ona baksın.

    0|0
    0|1
  • Anormal diil. hergun sevısyro olmanı cocouk oalcak dıye bı kural ıcermıyo kı. ılk ılıskıde olmadı ıse 5 cı ılıskıde yeterlı sperm sayısı ve yeterlı tazyıkte mutlaka hamıle kalacaksın. yeterkı 2nizde de saglık sorunalrı olmasın. suphe duyduysan doktora gorunmelısın

    0|0
    0|0
  • Bır kac nedenı olabılır cocuk oncesı kadın dogum doktoruyla görüşün kan degerlerınız ve vucut komyanıza göre planlı kontrol altında bır hamılelık yasayın

    0|0
    0|0
  • çocuk olmasını istiyorsan regl öncesinde ard arda her gün ilişkiye girmeniz lazım.

    0|0
    0|0
  • biraz da kısmet bu işler. ama korunmazsanız bugün yarın olacaktır.

    0|0
    0|0
  • sizin yumurtlama döneminizde ilişki yaşadınız ve çocuk olmadıysa, bir kaç ay daha bekleyip öyle doktora gitmelisiniz

    0|0
    0|0
  • şimdiye kadar hiç korundunuz mu? kullandıpınız eşinin ya da senin başka ağır ilaçlar varmı? takvim dönemini takip ediyormusun

    0|0
    0|0
  • değil

    0|0
    0|0
  • hergun yapiyormusunuz? ve kac sefer yapiyorsunuz? ve kac dakika suruyor? demedi deme senin kizin olacak :)

    0|0
    0|0
  • Anormal degil ya hemen olacak diye bir kural yok bakma buradakilerin zevk sivisi ile hamile kaldigina tamam kalinabilir ama burada herkes kaliyo guya :) calismalara dewam

    0|1
    0|0
  • bir uzmanına görünmelisin bence

    0|0
    0|0
  • doktora gorun

    0|0
    0|0
  • hamilelik dönemi her bayanda ayrı zamanlarda dır ve senin yumurtlama dönemlerine denk gelmemiş olabilir bir de pozisyon olarak olamıyor olabilir bir kaç yöntemi var çocuk olması için çacuklaştırıcı ilaç kullanmayın sakın

    0|0
    0|0
  • Günü varmış o günler de hamile kalma olasılığı daha yüksekmiş.

    0|0
    0|0
  • İlaçla bilinçsiz korunma geç çocuk olmasına sebep olabilir. Ayrıca 2 aydır uğraştığınız halde olmuyorsa doktora gidin. Sen ve eşin bir muayene olun. Bir sorun olabilir.

    0|0
    0|0
  • Eğer korunmadan ilişki yaşıyorsanız ve 2 aydır bebek olmuyorsa ya sende ya da eşinde bir sıkıntı olabilir. yumurtlama dönemeini bil ve ayarla o günlerde ilişki yaşayın.. olmazsa dr a gidin

    0|0
    0|0
  • Hamile kalma zamanı için en uygun dönem adet döngüsünün orta dönemidir yani ayda bir düzenli adet gören bir kadında yaklaşık adet kanaması başladıktan 14-15 gün sonrasıdır.

    0|0
    0|0
  • bekel ve gör. sonra doktora başvur...

    0|0
    0|0
  • bence degil hanfendi

    0|0
    0|0
  • Olabilir denk gelmemiştir dönemine birde sık ilişki çocuk şansını düşürür

    0|0
    0|0
  • Desenize haybeye kondom firmalarını zengin ediyoruz :))

    0|0
    0|0
  • hastaneye ugra

    1|0
    0|0
    • İki ay cok kisa bir sure degil mi ama illa bosalinca hamile mi kaliniyo

  • bir dr gidin belkide sorun vardir

    0|0
    0|0
  • anormal değil...

    0|0
    0|0
  • 1 yıl içinde olmazsa normal değil, doktora gidin, tabi çocuk istiyorsanız

    0|0
    0|0
  • sperm sayımı felan yaptırın, ya da gününü tutturamıyorsunuzdur. yaşlar kaç kaç

    0|0
    0|0
  • kötu dusunme sen

    0|0
    0|0
  • biraz daha bekle olmazsa bir doktora görünün

    0|0
    0|0
  • Doktora git test yaptır bir

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 11

  • uzun süreli ilaç kullanımının ardından çocuk olması zorlaşıyor.
    siz çocuk yapmaya mı çalışıyorsunuz korunmaya mı?

    1|0
    0|0
  • öyle hemen olmaz ki yoksa dünya insandan geçilmezdi, belli dönemler var en verimli zamanda denemek lazım. Bunun için uygulamalar bile var nette araştırırsan.

    0|0
    0|0
  • Daha yeni evliyim diyorsun. Biraz tadini cikarin

    1|0
    0|0
  • Bende bibuçuk yıldır korunmuyorum 3 yıllık evliyim bir kez aklıma gelmedi çocuğum olmuyo demek. Zamana bırak en doğru vakti Allâh bilir. Hem ne bu acele biraz hayatınızı yaşayın

    0|0
    0|0
    • Tabi ki hersey ondan işte etrafta kinusulunca boyle seyler ister istemez aklima acaba mi sorusu geliyor

    • Etrafa bakma yaa 3 yılda konuşmayan adam kalmadı ailem bile doktor diye başımın etini yiyo ama hiçbirini takmıyorum

  • Kafana çok takma çok rahatsızsan doktora bir kontrole git bence

    0|0
    0|0
  • Adet başlangıcından 15 gün sonrası yumurtlama Dönemin oluyor o arada denerseniz tutma ihtimali yüksektir ama yenisiniz daha tadını Çıkarın Evliliğin

    0|0
    0|0
  • hemen olmak zorunda değilki zaten çalışmalara başlayanlar bile 6 ayda anca tutturuyorlar

    0|1
    0|0
  • Benim 6-7ay sonra olmuştu düzenli bir şekilde girin ilişkiye ve ilişkiden sonra hemen yerinden kalkma bacaklarını duvara falan daya o şekilde yarim saat kadar yat

    0|0
    0|0
  • Normal benmde öyle oldu hemen olmuyo bazen

    0|0
    0|0
  • çocukları çok seviyorum istiyorumda
    daha bekarım evlenemedim

    0|2
    0|0
  • çocuk ha deyince olan bir şey değil zaten. dizilere felan ne bakıyosun adam daha içine girmeden hamile kalıyorlar

    1|2
    0|0
Yükleniyor...