Boşalıyo muyum anlamıyorum?

sevgılım oral yaparken geldın dıyo bırakıyo bende onu kırmamak ıcın bısey demıyorum bı sıvı gelıyo ama ben rahatlayamıyorum gercekten bosalıyo muyum?


0|0
8|27

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayirrr ya oyle olmazz.. ben sevgilim zevk suyunu emiyorumm iyice su gelmesi lazimm coknguzel oluyooo.. sonra boyle elimi o islak vaiinaya suruyorum sonra parmaklarimi yalatiyorum kendi oyle daha cok zevke geliyo bunuda tavsiye ederim

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 26

  • Bir bayan orgazmı iç geçirerek yaşar

    Titrer,
    Kasılır,
    Terler,
    Her bayanda gerçekleşmesi için ayrı durumlar vardır ama sonuç hep aynıdır.

    Ritmik kas kasılımları
    Kasların bir ritim tutup kasılmasını hissetirir.
    Bunun için kasların oksijene ihtiyaç duyar çoğu kadın kasılmalar sıradında nefesini tutar ve orgazma ulaşamaz suçu partnerinde arar oysa nefes alması gerekir.

    Bu çok uzun bir konu böyle anlat anlat bitmez size lazım olan uygun bir ortam doğa olabilir nekadar rahat olursanız okadar derin yaşarsınız..

    3|0
    0|0
  • Kasılma oluyor mu?

    0|0
    0|0
  • bence oral sekste en önemli şeylerden biridir.
    Oral yapılmasınıda severim Oral yapmayı daha çok severim hele boşalırken titreyen kadının hissini yaşamayı çok daha fazla sever ve isteklerim daha da artar.

    Senin gibi birisini tatmin etmek çok güzel olurdu bu hissi yaşayamamış olan birçok kişiyi tatmin etmiş olmak benim için grur verici.

    0|0
    0|0
  • Zevk suyu geliyor sadece. Boşalma olsa zaten anlarsın. O da bilmiyor bu işi.

    0|0
    0|0
  • Sen de sevgiline oral yapıyorsundur muhtemelen değil mi? Aynısını Ona yap, anlasın öküzlüğünü.

    0|1
    0|0
    • agrı oluyo dıyo

    • Boşalamayınca mı? Yapar tabii ağrı 😀

      Bence sana oral yetmiyor, penis istiyor canın. vajinan yanıyor mu, canın dahaçok istiyorsa ondan ötürü olabilir. Oral de bir yere kadar.

    • bılmıyorum kı

  • Hayor sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
  • Anlamiyon mu sen

    0|0
    0|0
  • O normal islandiginda gelen sıvı.. Boşaldığında gelen daha koyu ve da ha az

    0|1
    0|0
  • sevgilin beceriksizmiş ben olsam saatlerce yalardım

    0|0
    0|0
  • O becerememis sen bana o. zelden yaz 😄

    0|0
    0|0
  • ne salakmış adam nerden iliyomuş

    0|0
    0|0
  • hayır elbette boşalmıyorsun... ah ah... boşa gitti gayretler desene...

    0|0
    0|0
  • kandırıo seni gel

    0|0
    0|0
  • gel ben sana uyygulamalı anlatiyim

    0|0
    0|0
  • Gel ben yardım edeyim bacım

    0|0
    0|0
  • oğlan cahilmiş

    0|0
    0|0
  • ikinizde acemiymişsiniz

    0|0
    0|0
  • Yok senden zevk akintisi geliyor birakiyorsunuz

    0|0
    0|0
  • Titrersin boşalırken kendinddn geçersşn oluo mu bu

    0|0
    0|0
    • hayır devam etmesını ıstıyorum

    • Hepsini Göster
    • öyle bir durum olsa bir daha hiç yanaşmazdı

    • pekı bu pazar denıcem bakalım

  • Hayır o öyle saniyo

    0|0
    0|0
  • boşalmamışsın

    0|0
    0|0
  • devam etmesı gerekıyor sevgılımle aynı durumdasın. yazabılırsın bana

    0|0
    0|0
  • gelen sıvı vajina içerisindeki kayganlaştırıcı sıvıdır muhtemelen ama orgazm değil belli ki kızlarda erkeklerdeki gibi meni ya da sperm boşalması olmadığı için sizdeki boşalma sıvı olarak değil haz ve zevk olarak oluyor geldin deyip bırakması yorulduğu ya da midesi kalktığı için olabilir

    0|0
    0|0
    • evet gıdıp dıslerını fırcalıyo bıde bende devam et dıyemıyorum

    • Hepsini Göster
    • yanlış işte erkeğin zevkini kaçırmadan kendi işini gördürmelisin onu boşaltınca bütün hevesi isteği kaçar doğamızda var bu azgınken üzerine salıcan o yüzden öncelik sende olmalı

    • e hemen alta gecıyo hadı dıyo ne dıyım kı

  • Babanın evin mi oluyor bu olaylar
    İnanmıyorum bu tiplere bosalmanin ne olduğunu bilmiyor oral yaptırıyormus yalanina

    0|1
    1|1
  • Peki o oral yaparken inlemiyon mu ne hissediyon emerken?

    0|0
    0|0
    • inliyorum devam et dıyorum ama geldın dıyo

    • Hepsini Göster
    • Arkadanda yapıyor yani. Hazırlığın nasıl alıyor rahatça alabiliyormusun?

    • Ayrıca en son ne zaman yaptınız?

Kızlar Ne Diyor 8

  • Rahatlama olmuyorsa sıkıntılısın

    0|0
    0|0
  • Haahahah geldin son durak :p ilginç bir durum :p devam et de sende :p

    0|1
    0|0
  • yook o sevişmeye zemin hazırlamak

    0|0
    0|0
  • Ne hissettiğini biz nasıl anlayalım yahu

    0|0
    0|0
  • yalnızca zevk suyun geliyor

    0|0
    0|0
  • söyle sevgiline

    0|1
    0|0
  • o nası bişi ya geldin son durak :)

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...