Geleceğimden çok korkuyorum ne yapacağım ben hiçbir şey yolunda gitmiyor !

Sizin ile hayatımı paylaşmak istiyorum. Dinlerseniz ve beni bu konu hakkında yönlendirirseniz çok sevinirim. Ben 19 yaşında kızım. Annem ile babam ben 3 yaşındayken ayrılmışlar. Ben Almanya'da doğup Türkiye gelmişiz. Ananemin evinde yaşıyorduk. Teyzemde boşanmış yıllar önce. Ve annemin abisi vefat ettiği için çocuklarıda ananemde kalıyordu. Ananem,ben,Dayımın 2 kızı ve oğlu,teyzem,ben,annem aynı evde yaşıyorduk. haliyle çok zor günler geçirdik kötü şartlarda hayatımızı devam ettirdik. evde hep kavga oluyordu. ayrımcılık oluyordu. bu böyle devam etti. dayımın 2 kızlarını ananem evlendirdi. birsüre sonra ananem 2 yıl önce vefat etti. ve ailemiz dağıldı beraber yaşadığımız teyzem ve teyzemin kızı diğer teyzemlerle iyi anlaşırken, beni, annemi,dayımın oğlunu hep dışlıyorlardı. bunlara rağmen sesimizi çıkartmadık göğüs gerdik yinede. bu ev annem ile teyzemin üstüne. Annem hiç benimle ilgilenmedi doğru yolu göstermedi haliyle başıma çok şeyler geldi ailede böyle olunca lise 1den sınıfı bıraktım. aile sorunlarından dolayı. sonra dışarda takıldım o zamanlar 15 16 yaşlarındaydım hep dışarda geziyodum ne yaptığımı bilmiyodum cahildim o zamanlar bir erkekle çıkıyordum kandırıldım beni dövdü daha sonra tehdit ederek tecavüz etti bekaret ne demek onu bile bilmiyordum bekaretin önemli olduğunu bilmiyordum :( psikolojim bozuktu o ara açıköğretim liseye kayıt olmuştum ama okuyamadım 2 yıldır ağır depresyondaydım hiçbirşey yapamadım insanlardan soyutladım kendimi evden dışarı çıkmadım hep int başındaydım ders çalışamıyordum :( daha sonra sanalda bir sevgilim oldu çok sevdim değer verdim 10 ay çıktık sadece 1 kere görüştük realde yüz yüze o kadar. ben bakire olmadığımı söyleyince kabul etti başlarda 1 ay sonra ayrıldı. oda çok koydu şimdi arada mesaj atıyor arkadaş gibi konuşuyoruyz ben istemiyordum ama kendisi merak ediyormuş beni. okulunu oku bitir falan diyor. ama ben bitirememekten korkuyorum çünkü ders çalışıyorum hiçbirşey anlamıyorum şuan tarih dersi çalıştım hiçbirşey anlayamadım :( alttan birsürü dersim var şuan liseyi okuyup bitirsem belki 30 yaşında anca biter :( bu yüzden korkuyorum bitirememekten. ezber yapamıyorum okuduklarımı hiç anlamıyorum :(. sizce ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun ? İş hayatınamı atılayım emekli olasıya kadar. yoksa Babamın yanına almanyayamı gideyim ? Babam 2.ye evli almanyada 2 üvey kardeşim var. ama beni kabul etmezler herhalde ya :( en azından almanyada bir kapım açılır diye düşündüm :( yoksa annemden başka kimsem yok. annemde kendi havasında 7 yıllık sevgilisi var sevgilisi yardım ediyo herşeyde allaha şükür ama ne biliyim ya annem hiç koruyup kollamıyor hiç benimle ilgilenmiyor. sürekli sevgilisiyle mesajlaşıyor oysaki benim burda içim içimi yiyo :(


0|0
2|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Canım arkadaşım merhaba,

    Benzer bir hayat hikayemiz var... Eğer ezber konusunda sıkıntı yaşıyor, derslerine odaklanamıyorsan yaşadığın hayatın bunda etkisi yadsınamaz...

    Almanya'ya dönüşü unutmalısın, zira baban durumunu bile bile seni yanına aldırmadıysa, artık kurulu düzenini bozmayı düşünmüyor demektir...

    Bu durumda önünde iki seçenek var; Öncelikle kafanı toparlamalı, derslerine yoğunlaşabilmek için farklı metodlar denemelisin...

    İkinci seçenek ise iş hayatına atılmandır; Ancak burda şöyle bir durum var ki, diploman yoksa ancak asgari ücretle, köle gibi kullanılırsın. Dolayısıyla okulunu bitirmen öncelikli hedefin olmalı...

    Bunların haricinde elimden gelen bir yardımım dokunursa, yardımcı olmaktan mutluluk duyarım...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • öncelıkle bu kadar uzun soruyu okudugum ıcın kendmı tebrık edıyorum.. :) soruna gelınce bu zamana bu yasına kadar zor seyler yasamıssın bu senın seınavın ve bu sınavda zorlanmıssın.. ders konusunda sakın takma kafana öncesını unutman lazım gecmıse takılı kalırsan gelcekten hc bsey bekleyemezsın. berakret knusunda yaptgn yanls demıcem cnku blmezken ıstemezken olan bıse ve hayat bazen ınsana böle davranıyor. ama yılma sen ıstemedn böle olmasını kmse senden degerlı degıl bekaret knusunu herkesle paylasma. paylastng ksılerede ıstemedn oldgnu söle sevgnı gster aşk ıcın o kucuk lanet zatın olmasına gerek yok. smdı gecmısını dsnme ve yarndan ıtıbaren kndıne yenı yol cız snvlarına bak bswerr...

    0|0
    0|0
  • senin kesinlikle kandi ayaklarının üstünde durman lazım.en azından okulunu biitirip çalısman hayatına atılman lazım.bu rada kendini geliştir.yabancı dil kurslarına git.çalıs para biriktir.kendi aykaları üstünde duran bir kadın esini kendi secer.ve bekaret problemide olmaz

    0|1
    0|0
    • Nasıl çalışmalıyım :( çalışıyorum hiçbirşey anlamıyorum o kadar çok korkuyorumki liseyi bitirememekten :( hayatım çok kötü intihar derecesine geldim :(

    • bak sana tavsiyem önce kendine bir iş bul çalısmaya basla azmedersen haep çalısıyp hem okuyabilirsin.kendi paranı kazanmaya baslayınca hayattan o kadar zevk alacaksın ki.ha bu arada kalbini aska kapat en az 1 yıl.ondan sonra bak ailen bile nasıl pesinde kosacak

  • sıkıntıların var onu anladım kendi ayaklarının üstünde durmaya çalış gençlikte bir hata yapmışın cahil olabilirsin o zaman utanmana gerek yok önemli olan bunlardan ders çıkartmak bende lise 2 ye gidiyorum ve sınıfta kaldım bi kere ve şimdi babam karnemde 1 tane zayıf görürsem okuldan alıcam dedi ve şuan karnemde e okulda 7 tane zayıf var napıcam onu bilmiyorum erkek olmuş olsaydım senin durumunda elbet bişeyler bulurdum bi yerde falan çalışırdım ama sen okumalısın sana tavsiyem budur.

    0|0
    0|0
  • sana bişey söylüyecem üç cümle sonra yine konuşuruz.

    YA BİR YOL BUL

    YA BİR YOL AÇ

    YADA YOLDAN ÇEKİL...

    0|0
    0|0
  • iş hayatına atıl derim

    0|0
    0|0
  • off üzüldüm bee hepsini okumadim taa su bekaretin ne oldugunu bilmiyordum yerine kadar okududum; sen istersen bi mesaj ata bilirsin

    0|0
    0|0
  • bak arkadaşım kadınların birbirlerine desteklediği kurumlar vardır onları bulup sana abla desteği yol ilerlemeni sağlarlar bazı vakıflara da başvurabilirsin

    0|0
    0|0
  • çok uzun okuyamadım ama memen büyükse hayat sana güzel

    1|0
    2|1
    • neden öyle diyorsun :( ben kötü yola düşmekten korkuyorum. öyle birşey olsa yaşamayım ben daha iyi :(

    • tamam sakın ol:)

  • allah yardımcın olsun kardeşim allah büyüktür

    0|0
    0|0
  • Kafana takacağın son şey bekaret olayı olsun,inan hiç önemli değil...( Bence çalışmalısın hem para kazanmaya başlayınca hayatın değişir,farklı gözlerle bakarsın..bir yansanda sigortan biran evvel başlar emekliliğe adım adım yaklaşırsın,karşınada seni sevecek biriside mutlaka çıkar..umudunu kaybetme ( bak ..ben escort'luk yapan bir kızla evlenicektim son anda tahmin edemiyeceğin sebeplerden bozuldu,yani başına gelen kaza seni hiç üzmesin,herkes bişeyler yaşıyor,kimileri şanslı ve mutlu doğuyor işte...

    0|0
    0|0
  • oncelıkle hayatta cok seyler yasamıssın.bekaretını bu sekılde kaybetmen senın sucun degıl bazıları gıbı sevdıgıne vermemıssın.diyecek bır sey bulamıyorum lakın ınsanlara fazla guvenme her koyun kendı bacagından asılır.ıs hayatına atlmak ıcın erken.oncelıkle sadece derslerıne calısmalısın ve hayatını bunun uzerıne kurmalısın unutma..ne dıyecegımı bılemedım gercekten umarım guzel bır hayatın olur.

    0|0
    0|0
    • bende bundan korkuyorum liseyi okuyupta yıllardır bitirememek ve geçen yıllarıma dert yanmaktan korkuyorum :(

Kızlar Ne Diyor 2

  • Her şey zamanla düzelecek inşaallah,inan buna,yavaş yavaş adım adım her şeyi telafi etmeye çalışacaksın...:)

    O sevgili bozuntusunu(!) da,umursama artık.Bazı şeyleri daha dikkatli,daha doğru yapman gerek.

    Önüne engel olacaksa,sil gitsin.Rahatlarsın:)

    Hayattaki amacın neyse de,ona göre ya çalış,ya da oku.Ama,bana kalırsa,bu aralar çalışsan iyi olur.

    Kafan rahatlayana,bazı şeyler daha doğru gidene kadar en azından.Zaten 75 yaşında bile okula gidenler var...geç kalmazsın:)

    Allah yardımcın olsun:)

    0|0
    0|0
    • çok korkuyorum derslere çalışıpta liseyi yine bitirememekten :( ne yapmalıyım Allah rızası için bir yol gösterin bana nlur :(

    • Hepsini Göster
    • çok teşekkür ederim arkadaşım :) seni ekleyebilirmiyim :)

  • biliyormusun, sende kendimi gordum bir an. benim hissetiklerimi, yasadiklarimdaki benzer seyler, ve bilmiyorum ya. gozlerim yasardi, uselik ikimizde yasitiz ilginc olan. ailem ordaydi, yani basimdaydi, fakat benden daha cok daha farkli seylerle ilgilendiler. okul hayatimda ters dondu, bende senin gibi gel gitlerde bulundum, evet senin gibide sanaldan sevgili edindim. şu anda suruyor, daha dogrusu ben ona acayip sekilde baglandim, oysa benim zayif noktami gorerek kullaniyor beni.

    seninde tahmin ediyorum ki cok yakin arkadaslarin yok. ayni benim gibisin, hissetiklerini harfiyen biliyorum, cunku bende sana benzer seyler yasadim, hep bir arayis icinde oldum. canim benim, kiyamam sana :( insallah hersey duzelecek, eger konusacak birini ararsanda, ben burdayim, her turlu sekilde dinlerim, ki biliyorum aslinda birine derdini anlatmak bile okadar cok rahatlatiyor ki insani..

    0|0
    0|0
    • beni eklermisin arkadaşımm profilimi açacağım

    • tabiki :)

Yükleniyor...