Lazer tüylerin dökülmesini beklemeden alınır mı?

genital lazere gidiyorum ilk seansımdı ama tüyler 1 hafta olduğu halde dökülmedi bende pis pis duramadım jiletledim bir zararı olur mu dökülmelerini mi beklemliydim bide hep kızardı


0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır hiç bir şekilde alınmaz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • alexandrite lazer için önce tüylerin uçları kalacak şekilde kesilmesi gerekir , ikincisi bu lazer anında kıl köküne kadar yakar sonra uç verdekçe devam edersin , senin durumunu anlayamadım dökülmesini beklemezsin , dediğim uygulama ile anında sonuç alınır fakat jiletle aldıysan bile bir sakıncası olmaz uç verdikçe seansa gitmelisin.

    0|0
    0|0
  • yaptıdığın yer söylemedi mi

    0|0
    0|0
    • jilet yapabilirsin demişlerdi

  • sen napıyorsun ya öyle saçma şey yapılır mı benim bir müşterim öyle yapsa varya valla dayaktan geçirirdim kızım neden öyle bişi yapıyorsun ha deyince dökülür mü sanıyorsun

    0|0
    0|0
    • jiletleyebilirsin dmeişlerdi ama :S

    • Hepsini Göster
    • internettede öyle yazıyo ama sen beni kafaya alıyo olmayasın

    • saçmalama ya allah aşkına internette bir sürü şey yazar sen ne bakıyorsunki oraya jilet daha derinden çıkartır ve gür yapar hangi mal söylediyse onu sana o seni kafaya almış canım 5 senedir epilasyon merkezindeyim bir gün olsun böyle birşey duymadım

  • almamaliydin diye biliyorum. lazer epilasyon merkezine bu oonuyu danissan daha iyiydi bence.

    0|0
    0|0
  • Ne kadara nereni yaptırdın sorabilirmiyim?

    0|0
    0|0
  • LaZer candir

    0|0
    0|0
  • aaaaaaaaaaa jilet olmadı işte

    0|0
    0|0
  • lazere gitmeden önce zaten jiletle alıp gitmiomusun

    0|0
    0|0
    • jiletle alıp bir kaç gün sonra tüyler çıkınca gidiyosun

    • amaç aynı boyda olsun makine görsün diye almanın bir sorunu yok bence rahat ol ;)

    • tüy dökücü sıkıntı yapar çunku hem lazerden tahriş oluyo bide kimsayasal sıkıntı yaratır

  • Lazer kokten zarar verip dokuyo olmaz herhalde

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Hayir canim bir zarari olmaz ama almaman gerekirdi zaten kıllar 1 hafta degil 2. Haftada dokuluyor :)

    0|0
    0|0
  • Almaman gerekiyor sabredeceksin

    0|0
    0|0
  • Yapmaman gerekirdi, bekleseydin dökülürdü.. Lazere gittiğin yere sormanı tavsiye ederim kızarıklık için öneride bulunabilirler.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...