Bakir'im. Sizce bu bir eksiklik mi ?

Arkadaşlar 19 yaşındayım, bu yaşıma kadar kızlarla aramda her türlü şey oldu ama hep sınır koydum kendime. Bakirliğimi korumam gerektiğini düşündüm ve hiç bir kızla birlikte olmadım. Bunun sebebi evleneceğim kadının nasıl bakire olmasını istemek benim doğal hakkımsa benim bakir olmamı istemesi de onun en doğal hakkı ve ondan bakire olmasını isterken kendim bakir değilsem ondan bunu istemeye hakkım yok diye düşünüyorum.

Ama çevremde bunu söylersem -Oha 19 yaşına geldin hala yapmadın mı ? i*ne misin ? gibisinden tepkiler olur :)

Sizin yorumunuzu alabilir miyim ?

Güncellemeler:
En kötüsü de evlenene kadar kendimi saklayıp, bakire bir kız bulamazsam o koyar ama bana :)

0|0
16|13

En İyi Kız Görüşü

  • Zinadan uzak durmuş, tertemiz bir adamsın... Ne eksisi? Artı... çok kıymetlisin. Bu zamanda f*hişe olmayan erkek bulmak zor.

    1|3
    0|1
    • teşekkür ederim

    • F*hişe erkeğin biri eksiledi :).

    • Fahişe bir erkek eksilediyse bundan onur duymalısın, demek ki doğru yoldasın :)

Kızlar Ne Diyor 15

  • Allah yolunu açık etsin... Tanıdığım tüm edepli kızlar bakir eş istiyor. Kendileri gibi harama bakmamış, namuslu erkekler istiyorlar. Asıl temiz kızlarla sizler evleneceksiniz.

    2|1
    0|0
  • en doğrusu bu, müslümanız diye geçinen ülkeyiz ama her haltı yeriz mantıgı var bazı erkeklerde, müslümansan ona göre yaşacaksın

    2|3
    1|1
    • +1 , yapmamamın bir sebebi de o zaten

  • sana ne de geç hesap vermek zorunda mısın yada mahremini paylaşarak aptallığı sen yapmışsın

    0|1
    0|0
    • Ben söyledim demedim ama erkekler arasında muhabbetler döner kaç kişiyle yattın falan hesabı bana da soruluyor sonuç olarak ?

  • Ne saçmalıyorsun. Bu büyük bir artı. Bu devirde sen ve senin gıbilere Alkış! Evlenene kadar böyle kal! İnsanlar utansın ahlaksızlıklarından

    1|3
    1|1
  • tereddüt etmen doğrularına inanmadığını göstermiyor mu?madem inandığın bir şey var kendini saklamak vs. peki neden sorgulama gereği duyuyorsun eksik miyim tam mıyım diye?sen buna kanaat getirdiysen başkalarının sorgulamasına izin verme. :)

    0|3
    0|0
    • Eğer ülkedeki erkeklerin %90 ı bunu bir erksiklik olarak görüyorsa eğer, bende mi onlarda mı bir eksiklik var diye düşünmüyor değil insan :)

    • sen tek başına bir bireysin ülkedeki erkeklerin yüzdeliği seni ilgilendirmemeli bir karar alırken.

  • Simdilik sayilmaz.

    0|0
    0|1
  • seni tebrik etmek lazim 19una kadar sabretmissin..

    bu durumda yorum beklemen anlamsiz aslinda 19 yasindasin ve sen daha iyi bilmelisin bence ne istedini...

    0|1
    0|1
  • Not yet

    0|0
    1|3
  • Aferin aferin.

    0|0
    0|0
  • Sen iste ve dua et

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle.

    0|0
    1|1
  • Too late.

    0|0
    1|1
  • Ne eksikliği? Sakın bozma! kendini karına sakla ve hayır mutlaka bulursun bakire kız benim tüm kız çevrem bakire hepsi bakir erkek istiyo

    1|0
    0|0
  • iyide her türlü şeyi yaşamışsın ama sırf ilişkiye girmedin diye bakirmi oluyorsun kusura bakma ama nasıl herşeyi yaşayıp ilişkiye girmemiş kızlara bakire değilsin diyorsanız sende değilsin

    0|0
    0|1
    • Diyorsun ? Ben yatmamış kıza bakire değilsin demem

  • helal olsun senin gibi düşünenlere diyorum ben kimin ne düşündüğünü*et sana helal olsun adamın dibisin.

    2|1
    0|1
    • :) Teşekkür ederim, sende bayanın dibisin ^^

    • bence bi bayan veya erkek bakir veya bakireliğiyle ölçülmemeli yaa.. evleneceği kişiyi önceden bilen bi bayan tabiki kendini ona saklardı. istekleri veya ihtiyaçları neden dizginleyelim.. önemli olan bişeyler yaşayıp bakireliği korumak değil, kişiliğini bozmamak. boşverin bunları yaa.. birlikte olduğun kişiye doyum derecesinde kaldın mı sorun yok.. gerçi şu an ki durumum pek buna müsait değil garip bi haldeyim

Erkekler Ne Diyor 13

  • Ben de 24 yaşındayım. Evleneceğim kadını öncesinde de sonrasında da aldatmak istemiyorum.

    1|2
    0|0
  • bırakın bu ferdi ayaklarını erkeğin bakir olduğu anlaşılmazı çok güç bi durum

    yatağa gelincede bi kaç ilişkide acamiye yat sonradan ustalığını sergile anca kendinizi kandırırsınız, ve şuda var bakir kalmış erkeklerin çoğu keyfi olarak bakir kalmıyor kalamıyor, elinden bi halt gelmiyor yani, kız arkadaşı vermiyor istemesini bilmiyordun, geneleve nasıl gitceğini bilmiyodur olay bu, ver bakalım bi hayat kadınını yanlarına kalsınlar, gör bak o zaman bakirlik kalıyomu ağız suları salya salya akar kana kana hemde...

    0|0
    0|0
    • Kız arkadaşımla her türlü şeyi yaptım o noktaya geldiğimizde geri çektim kendimi, geneleve giden arkadaşlarım var ve gel bizdensin diyorlar yok kardeşim ben yapmam diyorum :) Boş yapma yani

  • Bu senin kendi tercihin. Bakir olmak bir eksiklik değildir, aksine kız arkadaşının olmaması bir eksikliktir... Kız arkadaşların olsun ama bekaret tercihi senin iradene kalmış birşeydir...

    0|1
    0|0
  • bu şekilde her yerde söyleme en çok tekmeyi yiyenlerden oluyorlar çünkü sorma nereden biliyorsun diye:)

    0|0
    0|0
  • Ben de bakirim. Bence eksiklik değil kendimizi evleneceğimiz kadına saklıyoruz sonuçta di mi ama :/

    2|0
    1|0
    • güncelleme: buluruz kank sorun etme ://77

    • Bulacaksınız kendiniz gibi temiz kız, merak etmeyin... Tanıdığım tüm efendi kızlar bakir erkekle evlenmek istiyor. Erkeğin bakirliğini takmayanlar genelde zinadan kaçınmayan kızlar.

    • sağol radius88 :( içimiz rahatladı

  • eksiklik dğeil tabii.. söylemezsin olurbiter ;)

    0|0
    0|0
  • dayanabıldıysen helal sana

    0|0
    0|0
    • Bazen çok zor oluyor ama durdum işte. Biraz da engel olan Allah korkusu. Zaten bu dünyada Allah'tan korkanlar olsaydı, yaşanacak bir halde olurdu dünya

  • 24-25 yaşındaki bakirler soruya bekleniyor şu adamın havasını söndürsünler :D

    0|0
    0|0
    • dostum ülkede bakirler bakir olmayanlardan daha fazla kendini avutma :D kendin evlenmeden ilişkiye girmenin doğru olmadığını biliyorsun gelip birde soruyorsun. komiksin :D

  • buda yeni moda kızlar böyle hoslanıyor dıye 10 dur bunu yazıyonuz kardeşim :D

    0|0
    1|1
    • Ne alaka kardeşim, siteden kız mı tavlicaz ? Töbe yarabbi ya

  • gerdek gecesi çok fena hüsran bekliyor seni ve eşini :D

    0|0
    0|0
    • 25-30 yılın patlaması diyorsun :D

    • o değil de sen tecrübesiz o tecrübesiz.. çok zor bi gece olcak :)

  • 21 yaşındayım bir kızın elini bile tutmadım o zaman bendede eksiklik var

    0|1
    0|0
    • Kızın elini tutmaman bir eksiklik olarak görülebilir gibi onu bilemicem, hiç mi birine aşık olmadın ?

    • aşık oldum platonikti gittim görüştüm konuştum ama sevgili olamadık, bir kızın elini tutmamak eksiklik değildir, sen elini tutup sarmaş dolaş gezmiş bir kızı kabul edebilecekmisin onu düşün

  • Bende öyleyim.

    Abim hep salaksın falan der.

    Kendisi playboy gibi. Çok yakışıklıda değil.

    Hep ararlar facebooktan eklerler kendileri ister falan. ( Her kızın içinde istek olduğunu ben abimden dolayı anladım )

    Kız bana aşık olduğunu soyluyordu. Sonra abimle tanıştı.

    22 saat sonra abim onu yatağa attı. Ve ben kızı namuslu saf bir kız sanıyordum :)

    Büyük bir ders oldu bana.

    yani sende benim gibi saf olma. Cinsellik kategorisine bir baksana herkes sevgilisiyle birlikte oluyor vs. Devir değişti. Sende ol...

    0|0
    1|1
    • Benim de abim playboy gibidir. Hangimiz daha yakışıklı diyemem çünkü tamamen farklı gözlere hitap eden dış görünüşlerimiz var ama kız atma konusunda hiç ona benzemedim

    • Zinaya teşvik etme insanları. İnsan namusunu kendi için korur. Herkes yatıyor bari ben de yatayım diye pis bir mantık olamaz.

    • Zina yapan kişileri kırbaçlamak gerekiyor :( Haklısın özür dilerim :D :D

  • dostum iyi prim yaptın haa sitede :D

    0|0
    1|1
Yükleniyor...