Kızlığım bozulmuş mudur?

18 yaşımdayken bir sevgilimle yakınlaştım ve parmağini deliğime soktu çok girmedi ucu sadece parmağinin eve gittiğimde peçeteyle sildim nokta kadar kan vardı bozulmus mudur diye korkuyorum şimdi evlencem1 yıla kadar muayeneye de gidemiyorum ilk gece kan gelmezse kötü olur ne yapmaliyim sizce kötü yorum yapmayın herkes hayatinda birşeyler yaşıyor sonuçta..


0|0
15|31

En İyi Erkek Görüşü

  • Muhtemelen deforme olmuş tamamen parçalanmamış;
    şöyle düşünün mutlaka kansız az kanlı veya kanamalı penetrasyonlar (yırtılmalar) olabiliyor zarda, sizinki yırtılmış normalde o kadar kan geliyor da olabilir genetik bir durum normalde hiç kanamasız yırtılmalara da oldukca fazla rastlanıyor

    0|0
    0|0
    • Karşimdaki insanı buna nasil inandırabilirim

    • Hepsini Göster
    • Şimdi daha 1 yıl var evliliğe kpnuyu açsam şüphe eder ilişkiye girdim sanar

    • yok daha çok zaman varmış evliliğe çok yakın bir tarihte bu tarz bir yardım alın

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 30

  • Bozulmamış canım emin olabilirsin. Kızlık zarın yırtılsa 8-10 damla kan gelirdi. Ayrıca kendin de ayna karşısında kızlık zarını görebilirsin. Vajinanın dudaklarını arala 4-5 cm içerisinde büzüşük et parçasınnı göreceksin. Sanki hiçbir şey girmeyecek gibi görünecek.

    0|0
    0|0
  • Kızlık zarı patladığında çok kan akar. Senin kızlık zarının patladığını sanmıyorum. Genelde de esnek olurlar zaten. Ama işini yüzde yüz garantiye almak istiyorsan bir kadın doğum doktoruna görün. Yaşadıklarını anlatmana geren yok. Sadece durup durken kanama oldu korktum de..

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun
    kadın doğum uzmanına gidip muyene olun emin olun

    1|0
    0|0
    • Duyulmasindan çok korkuyorum anlamanın yoku yok mu baska

    • Hepsini Göster
    • Nasıl yani anlamadım

    • bana m--. s-.-j yazarmısın buradan

  • Bozulmamis olsa bile bir erkek icin en agir sey helalinin onceden baska bir erkekle olmasidir. bir kadinin en mahrem yeri orasidir ve orayi kendinden once bir erkek gormus dokunmuş...

    0|0
    0|0
    • Haklısınız ama cahilliğimden yaptiğim bir hayatdi ve tövbe ettim sonrasında hiç yapmadım

    • Rabbim tovbenizi kabul etsin. Kabulenilebilmesi cok zor durum. Allah muhafaza etsin.

  • hep yazıyorum kızlar hazinedir hazinenize sahip çıkın diye elletmesen iyi idi ama korkma kızlığın bozulmaşış biraz esnemiştir bir şey olmaz. illa kan gelecek diye birşey yok diyelim gelmedi bazen zar çok esnek olabilir

    0|0
    0|0
    • Haklısınız bir hata yaptım cahilliğimdi tövbe ettim kaç yıldır da yapmiyorum öyle bişey ama karsımdaki insana esnek desem nasıl inanıcak korkum o yüzden

  • Bozulmuş gibi. Yine de go to the doctor.

    1|0
    0|0
  • ihtimal var

    0|0
    0|0
  • rahat olllll bişey olmamış

    0|0
    0|0
  • Patladı gitti. Bum.

    0|0
    0|0
  • bozulmuş

    0|0
    0|0
  • doktora gitsene ne bilelim içinden geçenleri.

    0|0
    0|0
  • Yok be cicim zedelenmis sadece ilk gece gene kan gelir tedirgin olma

    0|0
    0|0
  • tamamen yırtılmamış isede hymen zedelenmiştir doktora gidip kontrol ettir.

    0|0
    0|0
  • yok zedenlenmiştir sadeceee

    0|0
    0|0
  • Muhtemelen zedelendi

    0|0
    0|0
  • bozulmuş gibi sin

    1|0
    1|0
  • Kadinliga adim atmissin

    0|0
    0|0
  • Rahat ol

    0|0
    0|0
  • zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    0|0
    0|0
  • Bozulmamıştır, rahat ol.

    0|0
    0|0
  • zedelenmiştir sadece, bozulacağını sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • kan gelir merak etme bişey anlamaz

    0|0
    0|0
    • Nasıl emin olabiliriz

    • Hepsini Göster
    • Neden kii

    • ne bileyim :) öyle geldi ama eminim gerçektende çok tatlı birisisindir :)

  • evlencegin admla konus en iyi buu

    0|0
    0|0
  • bişi olmaz. uyarıldığından kan gelmiştir

    0|0
    1|0
    • Nasıl yani uyarılmak derken

    • burnunu karıştırdında azcık kan gelebilir. o kanama deildir.. damardan sızar.. çocukta seni okşayınca şeftalin harakete geçer.. terleme gibi.. ordaki damarlardan az kan gelmiş olabilir

  • bugün bozulmadıysa bu kafayla yakında kesin bozulur

    0|0
    0|0
  • inş bozulmuştur inş

    0|0
    0|0
  • bozulmuş canım geçmişş olsun

    1|0
    0|1
    • Nasıl yani

    • Hepsini Göster
    • Yok sağol

    • güle güle

  • Jinekolog a git

    0|0
    0|0
    • Duyulmasindan korkuyorum

    • Hepsini Göster
    • 22 yaşndayim

    • Duyulmaz kimseye söyleme git

  • Allah senin gibilerin belasini versin sizin gibiler yuzunden evlenmeme karari aldim

    1|0
    0|0
    • Kendiniz tertemizmissinşz gibi evleneceğinizi temiz istiyosunuz boş konuşmayın her insan hata yapar bir kez yaptim tövbe de ettim

  • Yok artık azcık olduysa bişi olmaz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Bozulmuş olabilirde olmayabilirde emin olmak icin doktora gozukebilirsin

    0|0
    0|0
  • Bozulmamıştır zedelenmiştir ama tabi emin olmakta fayda var, doktora git.

    0|0
    1|0
    • Ya doktora da gidersem duyulur

    • O zaman bu şüpheyle yaşamaktan başka çaren yok. Bak yaptığın nelere patladı hayatının belkide en özel olabilecek gecesi ecel terleri dökeceksin

  • Evet muhtemelen

    0|0
    0|0
  • Doktora gitmelisin bozulmuş olabilir

    0|0
    0|0
  • Evet yaşıyor ama dürüstlük en kolay yoludur.

    0|0
    0|0
  • bozulmamıştır korkma canım

    0|0
    0|0
  • Bir şey olmamıştır.

    0|0
    1|0
  • burada kendini abazalara rezil edeceğine jinekologa git 18 yaşını geçmişsin güvendiğin bir arkini yanına al muayne ol öğren

    0|0
    0|0
  • ilk anlattığında sorun yok da, keşke zar için deliren birini eş olarak seçmeseymişsin.

    0|1
    0|0
  • Zedelenmiş olabilir

    0|0
    0|0
  • Bozulmamıştır canım, bozulma olsa bile gerisi gelmediği için tekrar tekrar kanama olur mutlaka korkma sen rahat ol

    0|0
    0|0
  • Bozulmuştur tabi parmağını soktu diyor bir de. Güya bakiresin di mi sen şimdi 😂😂😂😂

    0|0
    3|0
    • Çok kpmiksin mal mal gülüyosun bide

    • Her yerini ellet sokturt sonra bakireyim de, bakire değilsin sen sadece belki kızlığın bozulmamıştır vicdanınla seni bas basa bırakıyorum

  • Herkes hayatında bir şeyler yaşamıyor hanfendi.. sizin yüzünüzden bakireyim demeye yüzüm yok. Her yeri gören görmüş elleyen ellemiş ömrünü geçireceği erkeğe kalan 3 damla kan.. Bozulmamıştır zedelenmiştir zarın namusunla evlen şimdi :/

    4|3
    2|0
  • Bozulmuş olabilir ama ne önemi varki.

    0|1
    1|0
Yükleniyor...