Kapat

Cinsel sorunum yaş 18 yardım?

Ya ben 18 yaşındayım erken boşalma mastırlarda falan var yarın birgün 23-24 yaşına geldigimde sevgilimle yatarken erken boşalma olur mu bide mastır oldugu için mi öyle erken boşalıyorum sevgilimle olsam erken boşalmaz mıyım psikolojik mi erken boşalmam düzelir miyim


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Belli olmaz iliskiye girince anlarsin

    Sabahin bu saatinde bu soru nerden geldi aklina :))

    0|0
    0|0
    • Ya arada aklımdan çıkmıyor ilerde sevgilimiz falan var yani bilmiyorum abi çok aklımdan hiç çıkmıyor ya doktor falan gerek yok degil mi abicim

    • Kafaya takarsan kaldiramazsin bile, fazla dusunme boyle seyleri. Keyfine bak tecrube kazandikca sureyi uzatmayi da ogrenirsin

    • Saol abicim artık hiç takmıyacam tşkr ederim

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 2

  • mastırla bir farklı kızla yatmak çok farklı öyle direk olmuyor , içini rahat tut

    0|0
    0|0
    • Saol abicim içim biraz rahatladı ya 1-2 yıldır bendede erken boşalma sorunu mu var diye ölüyom

  • ilk ilişkimi 6 ay önce yaşadım sevgilimle. heycandan 1 dk boşaldım. şu an düzenli bir seks hayatımız var 15-20dk yı buluyor ilk posta.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...