Orkid kullanmaktan benin gibi nefret eden başka kızlar da var mı?

Ne gıcık bişey yaaa. Yatsan yatamazsın, otursan oturamazsın. Yapışır kaşındırır ayrı bir dert. Çocuk bezi gibi ses çıkartır yürürken ayrı bir dert. 😡😡😡😡


0|0
13|24

En İyi Erkek Görüşü

  • Aynen ya bu orkidden çok çektik çok..

    0|0
    0|0
    • Sen neyini çektin?

    • Hepsini Göster
    • Kötü oluyormuş

    • Evet

En İyi Kız Görüşü

  • Hele pedi ambalajından çıkarırken ki sesi... Bütün ev sakinleri regl olduğumu anlıyor 😂

    3|0
    0|0
    • aynen yorumu okuyunca fark ettim en çok rahatsız olduğum şey bu. ne saçma sapan paketliyorlar onları ya...

    • Aynen yaaa 😂😂

    • Hhahah aynen caarrrtt diye bir ses çıkıyor

Erkekler Ne Diyor 23

  • o sızın saglıklı bır kadın oldugunuzun delılı.. rabbım oyle uygun gormus oyle yapmıs hayıflanacagınıza kendınıze en uygun urunu bulun ve onu kullanın.. sık sık degıstırın kokmayın!

    0|0
    0|0
  • var mıdır acaba bende cok merak edıyom acıkcası

    0|0
    0|0
  • Kullanmayın kullandırtmayın.

    0|0
    0|0
  • Tampon kullan

    0|0
    0|0
  • Anlayabiliyorum bacım sizi.

    Allah yardımcınız olsun

    0|0
    0|0
  • Allah başka dert vermesin.

    0|0
    0|0
  • Biz kullanmıyoruz:))

    0|0
    0|0
  • yeni orkid-platinum tamda bu gibi sorunlarınız için üretildi.

    0|0
    0|0
  • tanidigim butun kizlar gicik oluyoo

    0|0
    0|0
  • Hahahhahaaa :) bende kullanmıyorum :)

    0|0
    0|1
  • Ben reklamından bıktım

    0|0
    0|0
  • bebekken nasıl idare ettin sen?

    0|0
    0|0
  • Herzamn allahma sukur eder allahim iykide erkek gelmisz du yaya derim hacı

    0|0
    0|0
    • 😄😄 edin anasını satayım

    • Hepsini Göster
    • Ne gibi

    • Bussuru vardir ya simdi onlari kullan en ince olan yok mu vardir kesin

  • Yururken o hisirtiyi cok net belli ediyo :) :) :)

    0|0
    0|0
  • yazık l*n kıyamam :D

    0|0
    0|0
  • Orkid ne işe yarıyor.

    0|0
    0|0
  • yazık ya :D

    0|0
    0|0
  • Çok saçma

    0|0
    0|0
  • kızları boşverde, orkid kullanmaktan nefret eden ne çok erkek varmış * ... sazanlık bedava tabi

    0|0
    0|0
  • Orkid kullanma ben elimle tutarım. 😀

    0|0
    3|0
  • markette reyoncu olarak çalıştığım için biliyorum bu orkid lerin pembe kutu luları var ince hissedilmeyen gibi bişe yazar diğerlerine göre en fazla 1 lira falan farkeder onlardan kullanırsanız hem onların koruyuculuğu daha fazladır hemde emiş gücü daha iyi ve rahatsız etmez

    0|0
    0|0
    • Denerim bir ara. Kotex de iyi dediler onu da denicem

  • Bazen görüyorum kızları afedersinde kalçasına gözüm kayıyor. Kimse bakmıyorum diyemez. Böyle sanki bez varmış gibi duruyor bellide oluyor yani :O. Gerçekden kaba olduysam veya çirkin tarz'da konuştuysam bağışlayın.

    0|0
    0|0
    • Ohaa gerçekten belli oluyo mu? Neyseki ben tesettürlü olduğum için belli olmaz😄

    • Hepsini Göster
    • ALLLAH C. C bozmasın ne mutlu sana

    • Amin

  • evet kız arkadaşım yürürken bim poşeti gibi ses çıkarıyordu zor bir durum sizin için

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Sen doğru pedi kullanmıyosun beybisi çok rahatım ben şu an

    1|0
    0|0
    • Valla orkid ultra gece kullanmıyorum. Uzun büyük çok daha iyi oluyo. Sen ne önerirsin

  • Orkidden çok memnunum, #yokgibi

    0|0
    0|0
  • Berbat bir durum bence öyle zamanlarda hiç dokunmasınlae konuşmasından etrafımızda bulunmasınlar bitene kadar bir tek kendimiz duyalım o sesleri sonra onun stresinede giriyoruz

    0|0
    0|0
  • Kotex kullan

    1|0
    0|0
  • Bebek bezi takıyorum ben

    1|1
    0|1
  • Diğer markalara bakınız

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle nefret ediyorum mk

    0|0
    0|0
  • Abartiyosun sanki. ya da iyi bir marka kullanmiyosun sık sık degistirince ne ses cikatiyo ne yapisiyo gayet varligini bile unutuyorum bazen.

    1|0
    0|0
    • Bende sık sık değiştiririm ama oluyor yinede

  • yazin zor.

    0|0
    0|0
  • orkid israil malı ve ksıırlık yapıyomuş orkid kullanma kotex kullan :)

    0|0
    0|1
    • Ciddi misin 😳 😳 kotexi daha önce kullanamadım ve güvenemiyorum da

    • Hepsini Göster
    • evet :D

    • 😄😄

  • Yanlış marka datlim başka kullan

    1|0
    0|0
  • Tampon süper 👍🏻👍🏻

    0|0
    0|0
    • Bakireyim canım. Olmasam bile asla kullanmam

    • Hepsini Göster
    • Herşeyi yapabiliyorum. Tek sıkıntı geceleri 4 saate bir değiştirmem gerekiyor.. Yoksa mikrop oluşmaya başlıyor. Ama onun dışında pedden daha daha daha rahat

    • 😊 👍

Yükleniyor...