Kızlar, kız kardeşim erkek arkadaşıyla tatile?

erkek arkadaşıyla t atile gidecek ama bizimkiler izin vermediği için kız kıza gidiyoruz diyorlar. Bizimkiler anlar mı?


0|0
8

En İyi Kız Görüşü

  • sen söylemezsen anlamazlar.. anla halden çeneni sıkı tut...

    1|0
    1|0
    • soracakalr arayacakalr falan devamlı

    • Hepsini Göster
    • milletin işine neden karışıyorsun isteyen istediğini yapar herkes kendi bacağından asılır.. dua et ki kardeşin seni yakın görmüş ve durumunu paylaşmış.. ki sorunun trol bir soru olduğunun farkında olsam da bir şey değişmez.. o anne babasının bilmesini istediği zaman zaten kendi söyler o zamana kadar senin buna müdahale etmemen gerekiyor..

    • başbaşa değil zaten

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bir abi olarak kız kardeşinle arkadaş gibi olman takdire şayan ama dozu tutturamamissin. Ona yardım yataklık etmemelisin. Eğer gerçekten doğru olsaydı anne ve babanıza yalan söylemek zorunda kalmazdiniz değil mi?

    0|0
    0|0
    • onlar eski kafalı anlamazlar böyle şeylerden

    • Hepsini Göster
    • ne hatası yapacak

    • Bu sorunun üzerinde üç ihtimal var kafamda, ya gidecek olan kız zaten sensin, ya ne olduğunu anlamayacak bir cocuksun veya abuk subuk sohbetlerin yolunu yapmaya çalışıyorsun. Sana kolay gelsin kardesim.

  • Yaşı kaç?

    0|0
    0|0
  • anlamaz çok dikkatçi bir ailen yoksa

    0|0
    0|0
  • Bence troll.
    hatta trololl.

    1|0
    0|0
  • bir abide bu genişlik nasıl olabiliyor hayret

    0|0
    0|0
  • Dikkat et hamile olarak geri dönmesin

    0|0
    0|0
  • senin kızkardeşi yazlıkta biip biip yapacaklar sen de sesini çıkarmıyorsun yani:)

    0|0
    0|0
    • ne alaka

    • Hepsini Göster
    • evet ne alaka

    • l*n saf mısın saf? erkek arkadaşıyla evcilik mi oynayacaklar

Yükleniyor...