Erkeğin geçmişinin kabarık olması kadınnkinin kabarık olmasından daha çok sıkıntılı değil mi?

benim gözlemim şu yönde...

erkekler eğer çok fazla kişiyle cinsellik yaşarlarsa gelecekte evlilikleri daha sıkıntılı oluyor adam aynı hayata dönmek için daha çok itilim duyuyor zorlanıyor..

ama kadın ne kadar çok kişiyle beraber olursa olsun sonunda dönüp tek kişiye bağlı kalabiliyor.. çünkü ruhu aslında onu arıyor.. tek kişiyle mutlu olmayı istiyor..

bu durumda erkeğin çok kadınla beraber olmasını, geçmişinin kabarık olmasını normalleştirmek tamamen erkeklerin yarattığı yapay bir durum değil mi? dünyada hep erkeğin dominant olmasından mütevelit..

aslında adı çıkması gereken yaftalanması gereken, "o.." olarak anılması gereken o hayatı yaşayan erkekler değil mi?


0|0
1|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Erkeğinde kadınında herhangi bir şekilde anılması gerekmiyor. İnsanlar sadece mutlu olmak istiyor sonrasında kadını veya erkeği yaşadığı hayatla yargılamak çok aptalca.. Bunun kadınlara ağır bir şekilde yapıldığı konusunda haklısın kimsenin bir kadının geçmişini yargılama hakkı yok.

    Kadınların da tek kişi ile mutlu olmayanı var, erkeğinde o konuda kadınların daha sadık olduklarına katılmıyorum. Sadece erkeklerin toplumun verdiği gazla daha rahat aldattıklarını kabul edebiliriz. Elimizdeki tek hayatı onun bunun sözü ile veya gelecekteki sevgilim ne düşünür diye, çevremdekiler ne düşünür diye yaşarsan yaşlandığında bol bol iç çekersin.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • tam bir yorum olmamış. kısmen doğru. kendimden örneklersem.. ben inşaat mühendisiyim. 13 ülkede iş yaptım. her ırktan her renkten ilişkim oldu. bu ilişkler karşılıklı istekle yaşanmış ve herhangi bir zorlayıcı etken yok yada beklenti. evlendiğim zaman eşimde aynı yaklaşımı göremiyorum. neden. çünkü o ayıp bu yasak bilmem ne bir sürü tabularla yetişmiş bir kadın. dolayısı ile profesyonel bir ilişki yaşanamıyor. tüm yük bana biniyor. eşim ayıp anlayışından kurtulamıyor ve ilgi gösteremiyor. isteklerini bastırıyor. bense beni azdırsın işve cilve yapsın istiyorum. sonunda işveli cilveli davranan birileri aklımı çeliyor. halbuki eşim bakımlı olsa işve cilve yapsa asla geriye dönmem. şunuda iyi biliyorum. en rahat en huzurlu en güvenilir ilişki insanın eşiyle yaşadıklarıdır. en azından vicdanen rahat olur insan.

    0|0
    0|0
  • katılmıyorum.bunlar sadece erkeğin olgunlaşmadan önceki davranışları olabilir.Hayatta ilerledikçe daha önemli amaçlar karşımıza çıkıyor çünkü.

    0|0
    0|0
    • valla geçen hafta sordugum iki soruya verilen cevaplar hiç öyle demiyor. çatır çatırrr aldatıyo erkekler aynen devam... evlenmeden önce çok kadınla yatan alışıyo o hayata devam ediyo..

    • Hepsini Göster
    • buna engel olmak isteyen kızlara önerim;erkeğin elinde para bırakmamanız.paranın kontrolü sizde olursa sorunu çözersiniz.

    • :))))))

  • çok fazla kadınla birlikte olabilen erkek sayısının o kadar fazla olduğunu sanmıyorum. tespit yanlış, geçmişte hiç ilişkisi olmayanlar da çok kez ayrılık yaşıyor. üstelik aldatılarak ve ağır travmalara maruz kalarak. cinsel veya ilişkisel bilgisi olmayan erkekler zaten kadınlar tarafından tercih edilmiyorlar. bu da farklı bir gerçek.

    0|0
    0|0
  • benım lıste kabarık ama hep tek kısılık ılıskı yasadım ıkı uc kısıyle beraber olmadım hıc bır sevgılımı aldatmadım bu durumda evlendıgım zaman aldatırmıyım hayır senın gozlemlerın farklı sımdı evlenmeden bır erkegın ıkı uc tane sevgılısı varsa daldan dala zıplıyorsa evlendıgı zamanda aynısını yapabılır... yapabılır dıyorum bunu yapmıyan erkek sayısıda bır haylı fazladır...

    0|0
    0|0
  • bence bu şekilde ayrım yapmak doğru değil çünkü erkekler erkeklerle sevişmiyor kadınlarla sevişiyor 2 taraf ta aynı oranda yapıyor aslında. ya iki taraf da o* dur ya da 2 taraf da değildir. evlenip dışarda sevgilisi olan kadınlar da var. kadınlar daha iyi sakladığı için belli olmuyor, bazen erkek artistliğine bile açıklayabilir ama kadın asla söylemez belli etmez. esasında ikisi de aynı yani. erkeğin dominant olduğu dönem ortaçağ falan o dönemler geçti.

    0|0
    0|0
  • cok farklı bakış acısı ama quzel bı yorum qetırmıssın..

    0|0
    0|0
  • yanlış tespit..erkek , bekarken ne kadar çok kadınlar yaparsa (minimum 1.000 olmalı) evlenince '' artık ben unumu eledim. girip çıkmadığım delik kalmadı.zamparalığa paydos...'' der...

    0|0
    1|0
    • Hee diyomus gordum gecen hafta yaptigim anketlerde catirt catirr aldatiyolar hayvanlar alismislar cunku

  • çok yanlış düşünüyorsun. kadın başkalarıyla yatınca o..pu derler. erkek başkalarıyla yatınca öyle demezler

    0|0
    1|0
    • biliyoz öyle olduğunu yanlş düşünnen ben değilim onu öyle düşünnenler işte toplumda kalıplaşmış yanlış düşünceler.. erkek ne kadar çok kadınla yatarsa evliliği o kadar sallanıyor ilerde.. kadın dönüp tek eşli olabiliyor.

    • Hepsini Göster
    • yaş 19 anladık "kızlık zarı bozuluyo amaaa" diye cevap yazdı ya...

    • ne diyorsun anlamadım?

  • Toplumun kendiliginden oluşmuş bazı yargılamaları vardır işte buda bunlardan biri

    1|0
    0|0
  • sonuna kdr haklısn

    1|0
    0|0
  • nasıl bır mantık bu! bır erkegın gecmısı ne zamandan berı sorun oldu kadın br kısıyle yatar o..pu olur erkek bın kısıyle yatar kahraman olur sen hangı dunyada yasıyorsun

    0|0
    2|0
    • hee kardeş bizde onu sorguluyoz işte neden öyle diye anladın mı?

    • senın yasadıgın ulke de bu bır gelenek halıne gelmıs adet halıne gelmıs senın bır sucun yok ama bana sorarsan her ıkı tarafından duzgun olmasından yanayım erkek de duzgun olsun kadında yoksa erkek her boku yıyecek kadın temız olacak pekı o erkegın yatıp kalktıgı kadın ne oluyor belkı adam o kadını kandırdı belkı onu yoldan cıkaran o erkek bu yuzden ben erkeklerı haklı bulmuyorum

    • evet orası doğru işte

  • doğrudur ben özlüyorum mesela.

    0|0
    0|0
  • ya hacı bırak bu ayakları kızlar o kadar fazla kısıyle yatıp tek kısıye baglanıyor yazmıssın.bunun boyle olmadıgını sende iyi biliyorsun bende.yatın yatın siz hem erkekler hem kızlar sonrada kabarık oluyor dıyın.85 ıle 89 arası dogan biz erkekler cok sansızız oyle efendı bır sekılde buyuduk ki son efendi kusagı bızız artık boyleleri kalmadı yenı gencleri goruyorum kıskanmıyorum desem yalan olur bıze verılen aıle terbıyesı yasadıgımız donemde ınsanlar masumdu sımdı aleme pust dolmus. sımdı karsımıza cıkan kızlar hep aynı mı olur.bende kotu olmak ıstıyorum ama yapamıyorum..lanet olsun hepınıze

    0|0
    1|0
  • "çünkü ruhu aslında onu arıyor.. " Bu da yeni bir kılıf oldu herhalde yenilen haltlar için...

    0|0
    1|0
    • Kadinin ruhu tek esli demeye calistim. Erkekler yedigi haltlar icin ne kilif ariypr onlari say sen

    • Aynı şekilde bayanlar da var. Yani bu işin bayanı erkeği yok, namussuz olan namussuzdur... Evlenmeden ilişkiye girmeyin öyleleri de sizi bulmasın...

  • erkek için el kiri gibidir.yıkar geçer.ama kadın lekeli kalır.bu yüzden daha kötüdür

    0|1
    2|0
    • sadece geri kalmış toplumlarda öyle. gelişmiş memleketlerde değil. yıkar geçermiş evlenince s.çp kalıyonuz afedersin.. naapacam ben bi sürü karıyla yatarken tek karıya kaldık diye..

    • evlenincede devam eder ki bu durum.

    • e bende onu diyorum?

Kızlar Ne Diyor 1

  • sıkıntı yaratmaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...