Kızlar, yardim edin lutfen :( ?

Soruyu sorarken bile utaniyorum ama mecburum.. Sorabilecegm bska kmse yok. s film falan izlerken acik bir sahne oldugunda kiloduma islaklik geliyo. bir de tam olarak anlatamiyorum ama bir seylere surtuldgmde de ayni sekilde islaklik geliyo. Bazen uyku tutmuyo vucudum huzursuzlaniyo Elimle surtme hareketi yapiyorum vucudum rahatliyo ama yine islaklom geliyo. Boyle bir sey yasayan var mi? Bu yaptgm tam olarak ne? Gusul gerektiriyo mu? Neden yaptgmi bilmiyoeum ama kucuklukten beri noyleym. Birakiyorum uzun bk sure yapmiyorum ama vucudum bazn kendsi istiyo gibi.. Yardm lutfn :((


0|0
4

En İyi Kız Görüşü

  • Büyüyüp olgunlaştıkça insaının acıkmak susamak tuvalete gitmek gibi bir de cinsel ilişki ihtiyacı ortaya çıkıyor. Bu ihtiyaç bahsettiğin gibi huzursuzluk eksiklik gibi hissettiriyor. Bacaklarının arasına birşeyler alma ihtiyacı veya oraya birşey bastırma hissi oluşabiliyor. Gayet doğal bir durum. Her sağlıklı kız gibi gün içerisinde ve gece uykuda ıslanmanda normal canım. Islaklığın arttığı zamanlar fiziksel veya duygusal olarak uyarıldığın zamanlardır. Vücudun cinsel ilişkiye girmek istediği için vajinanı ilişkiye hazır hale getiriyor yani ıslatıyor. Eğer içine birşey sokmazsan veya sarsılarak boşalma hissi olmazsa gusül gerektirmez.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • bu gayet normal birsey tatlim. cinsel uyarim/durtu bu. yapmak istedigin seyede masturbasyon deniyor. cogu insanda olan birsey bu, kulturumuzden dolayi masturbasyon kotu gorulen birsey olsada hicbir sorun yok gayet normal ve saglikli birsey. hatta yararlari var. eger masturbasyon tam olarak ne merak ediyorsan arastir^^

    0|0
    0|0
    • Mstrbsyon benim bldgm kadariyla daha farkli bir olaydi. s bekaret bozulmuyo mu onda

    • Hepsini Göster
    • Ama yine de sevmiyorum. Bnu yaptkca kendmden nefret ediyorum :(

    • iste bu kizlara toplum tarafindan ogretilen birsey. bende senin gibi hissediyordum kucukken basladigimda. sonrada ogrendimki bebekler bile yapiyor bunu. ama cinsel birsey degil onlar icin sadece rahatlamak amacli yapiyorlar. masturbasyondan daha dogal birsey yok emin ol^^ eger hala kendini kotu hissediyorsan sana internetten arastirmalari gonderebilirim bu konu hakkinda

  • Netten araştırarak herşeyi bulabilirsin. Bekâreti bozacak şekilde yapılanı da var.. Zina tehlikesi olan durumlarda yapmaya izin var bazı mezheplerde. Sadece tatmin amaçlı yapmak haram.

    0|0
    0|0
  • Aynen. benim de oyle akintim geliyo. galiba azinca oluyo o. erkeklerin bosalmasi gibi bisiy herhalde

    0|0
    0|0
Yükleniyor...