Cok azdigim zaman vajinam sisiyor sanki sizde boyle oluyormu?

elledigim zaman ici kaygan ve sıcak oluyor sisiyor? herkeste boyle olurmu


1|0
643

En İyi Erkek Görüşü

  • Bizimki sertleşir. Saldırıya hazırlanır.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 42

  • Normal.

    1|0
    0|0
  • Hayret demek oyle oluyo

    1|0
    0|0
  • Yaain kac senin

    1|0
    0|0
  • bizimkide sertleşiyoo

    1|0
    0|0
  • yoo bende öyle olmuyor

    1|0
    0|0
  • gayet olası. vajınan ilişkiye hazırlıyor kendini

    1|0
    0|0
  • şaka mı bu nasıl şişsin

    1|0
    0|0
  • yok bana olmuyor

    1|1
    0|0
  • Herkes de olur mu bilmiyorum ama boyle olmasi partnerinin cok hosuna gidecektir emin ol

    1|0
    0|0
  • Nasıl şişiyor yahu bir şişirip foto göndersen merak ettik ;)

    1|0
    0|0
  • Lokum gİbi vajinan varmış sevgilin çok şanslı

    1|0
    0|0
  • ona halk arasında a. ı kalkmış derler. tıpkı penis gibi vajinada kalkıyor.

    1|0
    0|0
  • Tüm kızlarda bu böyle olur diye biliyorum

    1|0
    0|0
  • azınca bizimki de şişiyo normal yani

    1|0
    0|0
  • alakası yok ilk def duydum

    1|0
    0|0
  • Olur

    1|0
    0|0
  • Olmasi gereken sey

    1|0
    0|0
  • çok normal..
    hormonlar tavan yapıyor birleşmeye hazır hale geliyor...

    1|0
    0|0
  • normal kan pompalanıyor orya acil boşalmam lazım yoksa oran patlar

    1|0
    0|0
  • yani sekse hazır hale geliyor normal bir durum

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    22

Kızlar Ne Diyor 5

  • Normaldir.

    1|0
    0|0
  • Oluyor.

    1|0
    0|0
    • What if i don't know the way to reach en route my dreams? How about the fidelity of dreams? I have frenzy questions in my mind

  • Evet

    1|0
    0|0
  • :D hayır

    1|0
    0|0
  • Aynen

    1|0
    0|0
Yükleniyor...