Erkekler pipi lafini duyunca niye sinirlenir?

O pipinin adi cavus ya da muz suanda :) muz pipi ♥♥♥
Erkekler pipi lafini duyunca niye sinirlenir ?


0|0
2|20

En İyi Erkek Görüşü

  • pipi 3-6 yaş arası çocuklarınkine denir de ondan ;) adam olana pipi demek, kabadayının 'ayol' diye bağırması gibi bişey ;)

    1|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • niye sinirlenelim

    0|0
    0|0
  • çünkü pipsi olan sünnet olmamış lanet olası bir bebektir bendeki muza degilde bahçe salatasına benziyo ama hormonsuz

    0|0
    0|0
  • Pipi çocuk şeysi gibi geliyoda ondan 😄 piton canavar felan diycenki hosuna gitsin 😂😂

    0|0
    0|0
  • pıpı kucucuk demek

    0|0
    0|0
  • hani sevdiğin yemeği görünce azın sulanırya.. bir kızda görünce dudaklarını aralanıyorsa farkında olmadan.. ne dediğinin bir önemi kalmaz ;)

    0|0
    0|0
  • Kaşınıyosunnn :D

    0|0
    0|0
  • Benimkine malafat diyorum ben suıdahspdasd :D

    0|0
    0|0
  • Sorun yok neyi kastettiğini anlmam yeterli ama genelde iniş takımları diye adlandırırım ben

    0|0
    0|0
  • Pipi ladını duyunca gülme geliyo bana :D hele bir kızdan duyunca daha komik oluyor :D

    0|0
    0|0
  • pülüg pipi bunlar ufak çocuklarda iken erkeklik cinsel organınına verilen addır.

    0|0
    0|0
  • İstediğin adı söyleye bilirsin sonuçta sana girecek olan şey aynıdır ben takılmam böyle şeylere

    0|1
    0|0
  • cavus iyiymiş bak bundan sonra kız arkadasıma oyle dedirteyim:D

    0|0
    0|0
  • :-D güzelmiş pipi

    0|0
    0|0
  • ahaha :D pipi diyince ufak bişey canlanıyor insanda çünkü

    0|0
    0|0
  • bendeki hep büyük boy :) pipi değil yani

    0|0
    0|0
  • Senin canın istiyor herhalde.

    0|0
    0|0
  • Cok snrlendm bildgn gbi degil

    0|0
    1|0
  • pipi diye küçük çocuk veya bebeklerinkine söylenir..
    yani zararsız bir şey anlamındadır..

    0|0
    0|0
  • pipi kibar adi :D

    bir diger adida canavar kobra veya piton :D:D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Küçükken adı pipidir büyüyünce Penis adını alır ondan olabilir aqjqjwjwjwj😂

    0|2
    1|0
  • Muz 😂 😂 😂 😂 😂 😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...